0
back
 

diskuze k tématu: Jaké je Hyudai ix20 za 200 tis. Kč?

category of topic classification: korejská vozidla
HoNZA
number of posts248
date of registration28.04.2008
Wednesday 23.08.2017 11:38, IX 20
Tohle auto nekupujte. Tak uhrkaný podvozek, a podivné jízdní vlastnosti má málokteré auto. zadní tlumiče konstruktér umístil mimo osu pohybu nápravy a podle toho se to chová, tlumič netlumí, auto překlápí zadek a uskakuje. Když budete jezdit přísně katolicky tak to asi nepoznáte v extrémní podobě, ale nekomfort na hrbolech ano /zadní náprava nakopává celé auto/. Navíc při nouzovém vyhybání se vám ty jízdní vlastnosti mohou vymstít. radši bych ty peníze investoval jinam.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Wednesday 23.08.2017 12:26, re
taky nevidím důvod ke koupi tohoto vozu. to auto má nejlepší za sebou, korejci jsou levní jako noví, u ojetin se ceny mezi nimi a drazšími značkami srovnávají, navíc hyundai má vyšší ceny náhradních dílů

takže osobně bych buď koupil ojetý vůz renomované značky, který seženete se stejnými parametry za podobné peníze, nebo bych koupil vůz nový - okolo 200 tis. máte novou dacii nebo třeba fiat panda
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Wednesday 23.08.2017 12:59, Když už male MPV, tak raději Ford C-MAX facelift - je o třidu lepší i spolehlivější
Zdravím, za mě bych koupil Ford C-MAX facelift s povedeným ben. motorem 1.6. Opravdu je to o třídu spolehlivější a komfortnější auto.
Řídil jsem Kiu Venga, tedy dvojče ix20, r.v.2010, motor 1.4 a auto jelo pěkně a tiše. Podvozek byl ale hoodně tvrdý. Potom kamarádka má ix20 r.2014 a měnily se jen zvlněné kotouče brzd, jinak opět 1.4 šlape bez problémů. Nevím jak moc aktuní je problém se zakarbonování. švagr má i30 2009 s tímto motorem, najeto 200tis.km a vše je ok.
Jinak řídil jsem ještě IX20 r.v.2015 s 1.6 CRDI a tam už byl podvozek mnohem komfortněji naladěn, vůbec celkově to bylo příjemné svezení. Pozor na diesly, FAP filtry pro korejce stojí klidně 35-50tis. kč
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Wednesday 23.08.2017 14:44, RE: Když už male MPV, tak raději Ford C-MAX facelift - je o třidu lepší i spolehlivější
BobanHTP posted by:
Zdravím, za mě bych koupil Ford C-MAX facelift s povedeným ben. motorem 1.6. Opravdu je to o třídu spolehlivější a komfortnější auto. Řídil jsem Kiu Venga, tedy dvojče ix20, r.v.2010, motor 1.4 a auto jelo pěkně a tiše. Podvozek byl ale hoodně tvrdý. Potom kamarádka má ix20 r.2014 a měnily se jen zvlněné kotouče brzd, jinak opět 1.4 šlape bez problémů. Nevím jak moc aktuní je problém se zakarbonování. švagr má i30 2009 s tímto motorem, najeto 200tis.km a vše je ok. Jinak řídil jsem ještě IX20 r.v.2015 s 1.6 CRDI a tam už byl podvozek mnohem komfortněji naladěn, vůbec celkově to bylo příjemné svezení. Pozor na diesly, FAP filtry pro korejce stojí klidně 35-50tis. kč


Tak s tou cenou FAP hodně přitlač.
respond
GSX1100G
number of posts121
date of registration02.12.2014
Saturday 02.09.2017 06:55, Ale no tak
Dovolím si přidat svůj malý komentář. Týká se dvojčete Kia Venga, což je jako v podstatě zrcadlo. Přes počáteční problémy s extrémním vybíjením baterie celý první rok, kdy dělali v novopackém servisu KIA z bratra (majitele vozu) naprostého debila, se jim nějakou SW úpravou podařilo dát konečně vše do pořádku. Netvrdím, že je auto super excelent - to určitě ne, ale rozhodně ten podvozek není taková tragédie, jak ostatní píší. Pro běžné ježdění bez sportovního ducha je naprosto dostačující a rozhodně převyšující spoustu starých popelnic, které po silnicích jezdí. Nicméně odskakování zadní nápravy je zcela jistě znatelné, ale slovo nebezpečné je hodně nadsazené. Posaz v autě je díky vyšší konstrukci vozu naprosto excelentní, jelikož sedíte v podstatě v křesle, s nohama dolů a ne před sebe. Výborně se nastupuje a vystupuje. Auto je relativně krátké a dobře se s ním parkuje. Ta 16ka bude solidní pro svižnou jízdu, ale počítal bych zde již s vyšší spotřebou. Pokud znáte jeho historii a je od skutečného "známého", který se Vás nesnaží podvést, upřednostnil bych koupi před něčín rádoby lepším bez historie.
respond
HoNZA
number of posts248
date of registration28.04.2008
Sunday 03.09.2017 17:22, RE: Ale no tak
GSX1100G posted by:
Dovolím si přidat svůj malý komentář. Týká se dvojčete Kia Venga, což je jako v podstatě zrcadlo. Přes počáteční problémy s extrémním vybíjením baterie celý první rok, kdy dělali v novopackém servisu KIA z bratra (majitele vozu) naprostého debila, se jim nějakou SW úpravou podařilo dát konečně vše do pořádku. Netvrdím, že je auto super excelent - to určitě ne, ale rozhodně ten podvozek není taková tragédie, jak ostatní píší. Pro běžné ježdění bez sportovního ducha je naprosto dostačující a rozhodně převyšující spoustu starých popelnic, které po silnicích jezdí. Nicméně odskakování zadní nápravy je zcela jistě znatelné, ale slovo nebezpečné je hodně nadsazené. Posaz v autě je díky vyšší konstrukci vozu naprosto excelentní, jelikož sedíte v podstatě v křesle, s nohama dolů a ne před sebe. Výborně se nastupuje a vystupuje. Auto je relativně krátké a dobře se s ním parkuje. Ta 16ka bude solidní pro svižnou jízdu, ale počítal bych zde již s vyšší spotřebou. Pokud znáte jeho historii a je od skutečného "známého", který se Vás nesnaží podvést, upřednostnil bych koupi před něčín rádoby lepším bez historie.


Nedotažené jízdní vlastnosti tohoto auta jsou zřejmé i po krátké jízdě - přední náprava není se zadní v souladu a proto to nakopávání. Je pravda, že interiér a uživatelský komfort není špatný, ale třeba právě u starších lidí je "rozhrkanost" podvozku na obtíž, protože z toho bolí záda. Máma se toho auta zbavila fakt rychle, právě z tohoto důvodu. Na kvalitním povrchu se s tím dá jet pohodlně, ale na rozbité silnici olej v zadních tlumičích snadno napění a pak přestane tlumit - a auto začne vyhazovat zadek /nehledě na zdravému rozumu odporujícímu umístění tlumičů mimo osu pohybu nápravy/. Nejde ani tak o rychlost jízdy, ale o povrch silnice. Při brzdění pak brzdíte jen přední nápravou, protože zadní v tu chvíli víc letí vzduchem než jede po silnici. I když jedete normálně a nehrajete si na závodníka, tak se vám to může vymstít...
respond
Kecy
number of posts1
date of registration09.12.2017
Saturday 09.12.2017 13:28, Zkušenost , jako služební auto
Dobrý den , většinou se žádných diskuzí nezůčastňuji , ale tyto recenze na ix20 mne donutily. Auto jsem vlastnil , jako služební s motorem 1,4 diesel cca 3 roky. Najezdil jsem cca 180 tis.. Negativa jsou slabý motor , ale do povolených rychlostních limitů bude stačit. Co se týče odskakujíci zadní nápravy, zvyknete si a potom se dá jezdit velice svižně , díky tomu , že to má kola v rozích. Jinak samá pozitiva , auto je prostorné , zadní sedadla posuvná , opěradla stavitelná , vyšší posaz. Spolehlivost perfektní , měněny spotřební věci , jako brzdy a jeden stabilák. Jen pro informaci po třech letech provozu odřená hlavice řadící páky a volantu měněno v záruce. Těsně před vrácením začal špinit výfuk , ucpaný filtr pevných částic , pozor v záruce vyměněn zdarma. Jinak v kufru vezeno 550kg a bez problému. Dříve jsem měl fábii combi a ta nesahala ix20 ani po kotníky. Takže až budete kritizovat korejce , tak si zkuste najezdit s autem ročně 60tis. a nepsat recenze po pár tisících kilometrech.
respond
danet - redakce TipCars
number of posts574
date of registration16.11.2012
Monday 11.12.2017 15:20, RE: Zkušenost , jako služební auto
Kecy posted by:
Dobrý den , většinou se žádných diskuzí nezůčastňuji , ale tyto recenze na ix20 mne donutily. Auto jsem vlastnil , jako služební s motorem 1,4 diesel cca 3 roky. Najezdil jsem cca 180 tis.. Negativa jsou slabý motor , ale do povolených rychlostních limitů bude stačit. Co se týče odskakujíci zadní nápravy, zvyknete si a potom se dá jezdit velice svižně , díky tomu , že to má kola v rozích. Jinak samá pozitiva , auto je prostorné , zadní sedadla posuvná , opěradla stavitelná , vyšší posaz. Spolehlivost perfektní , měněny spotřební věci , jako brzdy a jeden stabilák. Jen pro informaci po třech letech provozu odřená hlavice řadící páky a volantu měněno v záruce. Těsně před vrácením začal špinit výfuk , ucpaný filtr pevných částic , pozor v záruce vyměněn zdarma. Jinak v kufru vezeno 550kg a bez problému. Dříve jsem měl fábii combi a ta nesahala ix20 ani po kotníky. Takže až budete kritizovat korejce , tak si zkuste najezdit s autem ročně 60tis. a nepsat recenze po pár tisících kilometrech.


Dobrý den, budeme rádi, když své zkušenosti sepíšete do samostatné recenze: https://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Díky a hezký den.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.