0
back
 

diskuze k tématu: Vybrat Hyundai i40 nebo Ford Mondeo?

category of topic classification: korejská vozidla, německá vozidla
Pepee
number of posts61
date of registration09.02.2016
Wednesday 28.12.2016 20:25, filtr
Tedy nevím kde jste vzal cenu za filtr 30-60 tis. Kolega má S-maxe 2,0 TDCi 103 kW a má při 240 tis. km (jestli to nebylo stočené) s filtrem již problémy, často regeneruje, občas mu to spadne do nouzového režimu. Nicméně ve Fordu mu nabídli nový filtr za 12 tis. Předpokládám, že na Mondeo bude stejný..
respond
mufik.martin
number of posts248
date of registration09.05.2007
Thursday 29.12.2016 09:48, FAP
ZA 12 tis by to byla super cena. Jám mám C5 III 2,0HDI 120kw, kde je "údajně" ten levná filtr. Standartně filtr stojií repasovaný filtr v Citroenu cca 15 tis, bohužel moje verze 120kw má filtr spojený s katalyzátorem, a tam je cena 28tis včetně práce za repasovaný filtr. Takže cena 30 - 60 tis odpovídá tomu, že buď chcete "úplně nový" a ne repasovný kus od výrobce a nebo máte smůlu jako já a máte FAP spojený s katalizátorem. Jinak FAP do 100kw a 103kw verze by měl stát 12-15 tis pro Citroen a Peugeot. Ale pozor na to, že sice motory jsou s Fordem stejné, ale FAP je pro Ford zcela jiný, protože FORD nepoužívá vstřikování EOLYS. Dle testů je FAP s EOLYSEM levněji opravitelný, ale zanáščí se rychleji. Fordův FAP by měl vydržet déle a jeho repas nebo výměna by měla být dražší. Každopádně na mojí C5 je najeto 203tis km, FAP je původní a dle diagnosticky Citroenu má zanesení 77% a k ucpání FAPu dle diagnostiky auta dojde za 58tis km pokud bude jezdit ve stejných podmínkách jako do teď. Kdybych neměl FAP s katalyzatorem tak jsem byl rozhodnuty dat tech 15 tis za repas v Citroenu, ale 30 tis se mi uz davat nechce, nasel jsem an netu firmu na cistenui FAP technologii ADVANPURE (jestli to dobre pisu) z Kosmonos u Ml. boleslavi, kde by udajne melo dojit k vycisteni na 99% stavu nového filtru, máte s tím někdo reálné zkušenosti? Cena za vyndání filtru z auta, čistění, kompletní kontroal, zdali veškeré emisní a výfukové systémy je OK je 15tis kč s tím, že filtr z auta musí ven. Přijde mi to jako lepší varianta, nežli vstřikování nějaké látky do sání a čistění filtru ponechaného na autě....
respond
radek.slivaFB
number of posts181
date of registration16.03.2013
Thursday 29.12.2016 11:37, cena
taky s tou cenou nesouhlasim je to prehnane ovsem asi se jedna o original dil kde to mozne je
na mojem mondeo 2.2 tdci prechozi majitel kupoval FAP z angline za 16 ve fordu si rekli neco kolem 30 K
respond
Kohout Pavel
number of posts65
date of registration28.11.2013
Thursday 29.12.2016 20:23, DPF
Moje aktuální zkušenost s DPF je následující. Vozidlo Škoda Yeti 2.0 TDI 81 kW, najeto 270.000 km. Jedu o svátcích s rodinou po dálnici, najednou se rozsvítí na palubce kontrolka DPF. OK, řeknu si, DPF chce regenerovat. Podřadím na 5 a jedu cca 10 min. na vyšší otáčky. Najednou motor ztratí tah, spadne do nouzového režimu a na palubce bliká kontrolka žhavení. Doplazím se s autem (doslova) domů a hned včera jsem ho dal do značkového Škoda servisu na kontrolu. Typuji nějaké vadné čidlo za pár tisíc. Dnes mi ze servisu volali, že je DPF po smrti, nelze již zregenerovat a nabídli mi jeho výměnu za 51.000,- Kč. Tak jsem jim slušně poděkoval a budu to asi řešit DPF z druhovýroby nebo jeho proplachem.
respond
anonym
number of posts2
date of registration29.12.2016
Thursday 29.12.2016 23:42, Originál DPF Mondeo 2000-2007 2.0 TDCi 124 PS ----- 14 352 Kč
https://www.fordservice.cz/data/2015/Letak%20zakaznicky%20-%20opraveny.pdf
respond
radek.slivaFB
number of posts181
date of registration16.03.2013
Friday 30.12.2016 03:02, RE: Originál DPF Mondeo 2000-2007 2.0 TDCi 124 PS ----- 14 352 Kč
anonym posted by:
https://www.fordservice.cz/data/2015/Letak zakaznicky - opraveny.pdf
noo a jake halo se z toho dela
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Saturday 31.12.2016 02:42, RE: Originál DPF Mondeo 2000-2007 2.0 TDCi 124 PS ----- 14 352 Kč
anonym posted by:
https://www.fordservice.cz/data/2015/Letak zakaznicky - opraveny.pdf


Četl jsi to? https://www.fordservice.cz/data/2015/Letak zakaznicky - opraveny.pdf Těch 14 tisíc je jen za preventivní prohlídku a ne cena originálu DPF. Výměna zničeného filtru by byla jak tam píšou mnohem dražší.

citation:
Zkontroluje správnou funkci DPF a v případě potřeby jej vyčistí řízenou regenerací (bez nutnosti nákladné demontáže). Preventivní náklady takové prohlídky budou nepoměrně nižší, než výdaje spojené s následnou výměnou poškozeného filtru pevných částic.


Dát jen za preventivní prohlídku DPF 14 tisíc mi nepřijde zrovna málo.
respond
TOM
number of posts58
date of registration10.12.2007
Saturday 31.12.2016 08:11, DPF
Kecy v kleci......

https://autodily.automedik.cz/cs/tdc/ford/s-max-(wa6)/20-tdci/vyfukovy-system/1-36-5542-19444-100004|100318

respond
gravestone
number of posts105
date of registration14.02.2016
Saturday 31.12.2016 09:11, RE: DPF
TOM posted by:
Kecy v kleci......https://autodily.automedik.cz/cs/tdc/ford/s-max-(wa6)/20-tdci/vyfukovy-system/1-36-5542-19444-100004|100318


Toto je ale druhovýroba nevalné kvality. Automedik prodává díly ponejvíce z Polska, dále i použité z Allegro.pl. Originální díly stojí opravdu jiné peníze. Dále si k tomu ještě připočtete práci spojenou s demontáží a zpětnou montáží systému a přehrání softwaru řídící jednotky, kterou si v garáži jen tak neuděláte.

respond
TOM
number of posts58
date of registration10.12.2007
Saturday 31.12.2016 09:44, kvalita
Máš na mysli třeba WALKER nebo BOSAL?
No tak jooo.......
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Saturday 31.12.2016 10:15, RE: Originál DPF Mondeo 2000-2007 2.0 TDCi 124 PS ----- 14 352 Kč
Petr S posted by:
anonym posted by:
https://www.fordservice.cz/data/2015/Letak zakaznicky - opraveny.pdf
Četl jsi to? https://www.fordservice.cz/data/2015/Letak zakaznicky - opraveny.pdf Těch 14 tisíc je jen za preventivní prohlídku a ne cena originálu DPF. Výměna zničeného filtru by byla jak tam píšou mnohem dražší.
citation:
Zkontroluje správnou funkci DPF a v případě potřeby jej vyčistí řízenou regenerací (bez nutnosti nákladné demontáže). Preventivní náklady takové prohlídky budou nepoměrně nižší, než výdaje spojené s následnou výměnou poškozeného filtru pevných částic.
Dát jen za preventivní prohlídku DPF 14 tisíc mi nepřijde zrovna málo.


Docela by mě zajímalo, co je to za zázračnou technologii "řízené regenerace" bez nutnosti demontáže. Pokud vím, tak 95% ucpaných DPF filtrů tvoří naplnění nespalitelnými sazemi (na konci životnosti filtru). Už termín nespalitelné saze mi říká, že spálit (tedy regenerovat filtr) asi touto cestou nepůjde.
Za 15 tisíc DPF kterýkoli mechanik vymontuje, odešle do firmy k zpětnému horkému vyfoukání (suchá technologie) a opět vyčištěné namontuje. Kde vidíte problém? Dělá to třeba DPF-Tech.
respond
Kohout Pavel
number of posts65
date of registration28.11.2013
Saturday 31.12.2016 11:47, RE: Originál DPF Mondeo 2000-2007 2.0 TDCi 124 PS ----- 14 352 Kč
Pavlik posted by:
Petr S posted by:
anonym posted by:
https://www.fordservice.cz/data/2015/Letak zakaznicky - opraveny.pdf
Četl jsi to? https://www.fordservice.cz/data/2015/Letak zakaznicky - opraveny.pdf Těch 14 tisíc je jen za preventivní prohlídku a ne cena originálu DPF. Výměna zničeného filtru by byla jak tam píšou mnohem dražší.
citation:
Zkontroluje správnou funkci DPF a v případě potřeby jej vyčistí řízenou regenerací (bez nutnosti nákladné demontáže). Preventivní náklady takové prohlídky budou nepoměrně nižší, než výdaje spojené s následnou výměnou poškozeného filtru pevných částic.
Dát jen za preventivní prohlídku DPF 14 tisíc mi nepřijde zrovna málo.
Docela by mě zajímalo, co je to za zázračnou technologii "řízené regenerace" bez nutnosti demontáže. Pokud vím, tak 95% ucpaných DPF filtrů tvoří naplnění nespalitelnými sazemi (na konci životnosti filtru). Už termín nespalitelné saze mi říká, že spálit (tedy regenerovat filtr) asi touto cestou nepůjde. Za 15 tisíc DPF kterýkoli mechanik vymontuje, odešle do firmy k zpětnému horkému vyfoukání (suchá technologie) a opět vyčištěné namontuje. Kde vidíte problém? Dělá to třeba DPF-Tech.


Máte s čištěním DPF vlastní zkušenost? Na webu je X firem, které nabízejí různé technologie čištění a navzájem se napadají a obviňují z nekvalitní práce (viz třeba videa na youtube, kde prezentují "srovnání" různých způsobů čištění). Prodejci DPF navíc čištění zpochybňují úplně, jako nesmyslné (prý se čištěním poškodí matrice filtru atd.).
Takže jak z toho ven? Díky.
respond
Pepee
number of posts61
date of registration09.02.2016
Saturday 31.12.2016 12:58, RE: Originál DPF Mondeo 2000-2007 2.0 TDCi 124 PS ----- 14 352 Kč
Petr S posted by:
anonym posted by:
https://www.fordservice.cz/data/2015/Letak zakaznicky - opraveny.pdf
Četl jsi to? https://www.fordservice.cz/data/2015/Letak zakaznicky - opraveny.pdf Těch 14 tisíc je jen za preventivní prohlídku a ne cena originálu DPF. Výměna zničeného filtru by byla jak tam píšou mnohem dražší.
citation:
Zkontroluje správnou funkci DPF a v případě potřeby jej vyčistí řízenou regenerací (bez nutnosti nákladné demontáže). Preventivní náklady takové prohlídky budou nepoměrně nižší, než výdaje spojené s následnou výměnou poškozeného filtru pevných částic.
Dát jen za preventivní prohlídku DPF 14 tisíc mi nepřijde zrovna málo.


Já teda myslím, že je to špatně pochopeno. Ty ceny jsou podle mě opravdu za filtr, když je tam uveden FINIS - číslo dílu. Tu násilnou regeneraci kolegovi taky dělali a je to teda masakr, výfuk byl rozžhavený do ruda, hroznej smrad a výfuk ve finále prasknul, tak mu to vařili. To se spouští diagnostikou a je to akce na půl hodiny, tak za to si snad nenaúčtují přes 14 tisíc..
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Saturday 31.12.2016 16:52, RE: Originál DPF Mondeo 2000-2007 2.0 TDCi 124 PS ----- 14 352 Kč
Pepee posted by:
Petr S posted by:
anonym posted by:
https://www.fordservice.cz/data/2015/Letak zakaznicky - opraveny.pdf
Četl jsi to? https://www.fordservice.cz/data/2015/Letak zakaznicky - opraveny.pdf Těch 14 tisíc je jen za preventivní prohlídku a ne cena originálu DPF. Výměna zničeného filtru by byla jak tam píšou mnohem dražší.
citation:
Zkontroluje správnou funkci DPF a v případě potřeby jej vyčistí řízenou regenerací (bez nutnosti nákladné demontáže). Preventivní náklady takové prohlídky budou nepoměrně nižší, než výdaje spojené s následnou výměnou poškozeného filtru pevných částic.
Dát jen za preventivní prohlídku DPF 14 tisíc mi nepřijde zrovna málo.
Já teda myslím, že je to špatně pochopeno. Ty ceny jsou podle mě opravdu za filtr, když je tam uveden FINIS - číslo dílu. Tu násilnou regeneraci kolegovi taky dělali a je to teda masakr, výfuk byl rozžhavený do ruda, hroznej smrad a výfuk ve finále prasknul, tak mu to vařili. To se spouští diagnostikou a je to akce na půl hodiny, tak za to si snad nenaúčtují přes 14 tisíc..



Aha, tak to jsem to asi špatně pochopil. Mě zmátlo že tam mluví o té preventivní prohlídce a čištění a dole ceník.
respond
anonym
number of posts2
date of registration29.12.2016
Sunday 01.01.2017 18:51, to je cena za díl
?? to je cena za díl, je tam číslo finis, práce by měla být v řádu tisíců. Když vezmu, že nový DPF stojí 12-15 tis. a vydrží 200-250 tis Km, nemá smysl řešit žádné čištění nebo vytloukání.
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/filtr-pevnych-castic-nelze-legalne-vymontovat-varuje-ford/r~c6940812bd0f11e49e4b0025900fea04/?redirected=1483291869
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Monday 02.01.2017 10:20, RE: Originál DPF Mondeo 2000-2007 2.0 TDCi 124 PS ----- 14 352 Kč
Kohout Pavel posted by:
Pavlik posted by:
Petr S posted by:
anonym posted by:
https://www.fordservice.cz/data/2015/Letak zakaznicky - opraveny.pdf
Četl jsi to? https://www.fordservice.cz/data/2015/Letak zakaznicky - opraveny.pdf Těch 14 tisíc je jen za preventivní prohlídku a ne cena originálu DPF. Výměna zničeného filtru by byla jak tam píšou mnohem dražší.
citation:
Zkontroluje správnou funkci DPF a v případě potřeby jej vyčistí řízenou regenerací (bez nutnosti nákladné demontáže). Preventivní náklady takové prohlídky budou nepoměrně nižší, než výdaje spojené s následnou výměnou poškozeného filtru pevných částic.
Dát jen za preventivní prohlídku DPF 14 tisíc mi nepřijde zrovna málo.
Docela by mě zajímalo, co je to za zázračnou technologii "řízené regenerace" bez nutnosti demontáže. Pokud vím, tak 95% ucpaných DPF filtrů tvoří naplnění nespalitelnými sazemi (na konci životnosti filtru). Už termín nespalitelné saze mi říká, že spálit (tedy regenerovat filtr) asi touto cestou nepůjde. Za 15 tisíc DPF kterýkoli mechanik vymontuje, odešle do firmy k zpětnému horkému vyfoukání (suchá technologie) a opět vyčištěné namontuje. Kde vidíte problém? Dělá to třeba DPF-Tech.
Máte s čištěním DPF vlastní zkušenost? Na webu je X firem, které nabízejí různé technologie čištění a navzájem se napadají a obviňují z nekvalitní práce (viz třeba videa na youtube, kde prezentují "srovnání" různých způsobů čištění). Prodejci DPF navíc čištění zpochybňují úplně, jako nesmyslné (prý se čištěním poškodí matrice filtru atd.).Takže jak z toho ven? Díky.


Filtr se nechá vyčistit max 2x - dokud nesleze platina z vnitřku (pak je filtr nefunkční). Jsou servisy (i autorizované), které pracují i mokrou cestou. Mně takhle vydržel FAP 350 tkm, cena nového byla cca 8 tKč bez DPH, takže nechápu (ani nechci pochopit) tu hysterii kolem toho. Zajímavé je, že nejzasvěceněji o tom hovoří a náklady na FAP a pod straší majitelé benzínových aut . Ano, např. na japonská auta stojí filtr daleko víc, ale to je každýho boj.
respond
Pupan
number of posts4
date of registration05.01.2017
Saturday 19.12.2020 07:37, Hyundai i40 versus Ford mondeo
Samozřejmě jedině hyundai i40-ku!Žádnou škůdku,natož Mondeo.Jizdni vlastnosti sice o málo lepší,i kufr větší-porovname-li kombíky.Ale tím to končí!
Žádné velké obludarium s dvoulitrem,zbytečně velká daň ručení,a ten 4 ramenný volant,pánové od Forda,to je 18.stoleti,palubka hrůza podle pravítka,žádná elegance,sedadla pro vepře-hubenej litá jak nudle v bandě,zvenku též nepohledné monstrum.
Hyundé:za stejné peníze máte verzi Premium Lux: kůži s vyhř.sedadly i vzadu,otvírací střechu,automatiku výklopných dveří a samozřejmě bezklíčový vstup a start,atd atd.
Největši bomba: Hyundai plní euro6 BEZ! Add Blue,tak co ještě chcete slyšet...???
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.