Wednesday 26.03.2014 09:27,
zánovní/ojeté
Já bych se přikláněl k nějaké rozumné ojetině okolo 2 - 3 let stáří. Za 200 tis se dají sehnat krásné kousky, zachovalé, servisované buď přímo od prvních majitelů a nebo přímo od dealera, kde nechali starý vůz na protiúčet, který tam byl koupen i servisován. Za 150 - 200 tis se dá sehnat například: renault megane, kia ceed, hyundai I30, ale určitě i pekná opel Astra, peugeot 308. V podstatě všechny konkurenty ze stejné kategorie vozů jako zmíněný i30. Servis rozumně ojetého auta nebude o nic dražší než nového. U nového je stejně lepší jezdit do origo servisu kvůli reklamacím. Těžko se pak budete handrkovat až se něco pokazí a výrobce to hodí na hlavu lojzovi z garáže, který se vám o auto staral. Nemyslím si, že rozumná 3 letá ojetina, těsně po záruce, od soukromého majitele by potřebovala nějak zvláštní servis. Obzvláště bavíme-li se o benzinovém motoru. Peníze které ušetříte při nákupu vám dlouho vytačí na případný servis, který u nového také musíte řešit, a že ty prohlídky v servisech taky nejsou zadarmo :) Nehledě na to, že spoustu věcí vám na záruku nedají, ale nechají si je draze zaplatit viz pneu, brzdy, komponenty podvozku a vše co podléhá opotřebení. A už vidím někoho, kdo má nové auto v záruce a sám si běhá do Kelly do stěrače, díly podvozku atd... :)
respond