0
back
 

diskuze k tématu: Hyundai i30 Kombi (2017) - čtyřválec

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, automobilky, korejská vozidla, typ vozidla, osobní
Elah07
number of posts3
date of registration27.01.2018
Wednesday 11.04.2018 09:31, Hyundai i30 Kombi (2017) - čtyřválec
Ahoj, pokukuju teď po novém kombíku i30 od Hyundai a zajímal by mě názor ostatních na motorizaci. Osobně jsem zatím odsunul motor tříválec T-GDI 120 a potřeboval bych názor na čtyřválcový benzíňák T-GDI 140, co jsem si tak zjišťoval informace, by to měl být ten nejsilnější motor, který do těchto vozů dávaj. Popravdě řečeno se přespříliš v téhle problematice nevyznám, takže by mě zajímalo jestli T-GDI 140 pro tento kombík je dobrá volba, nebo to dostatečně utáhne i tříválec, o tříválcovém motoru jsem slyšel, že bývá hlučnější díky větším vibracím a obecně mi prostě přijde, že to auto je na tři válce těžké, i když čtyřválec taky není terno. Jde mi především o to, který motor se zdá i ostatním, zkušenějším, spolehlivější a lepší, při koupi je to rozdíl klidně 60 tisíc, takže bych také nerad šáhl po silnějším motoru, který by ve finále byl přítěží. Děkuji za každý názor
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Wednesday 11.04.2018 12:05, RE: Hyundai i30 Kombi (2017) - čtyřválec
citation:
reakce na: Elah07, 11.04.2018 09:31 (Ahoj, pokukuju teď po novém ko ...)


Ahoj, měl jsem to štěstí a řídil 4-válcovou 1.4 T-GDI a je to opravdu parádní motor. Tříválec 1.0 se bude jenom trápit a spolu s ním i Ty Jinak lidé si u litru stěžují na hlučnost a dokonce i na spotřebu.
Kámen úrazu u litrových turbo motorů je ale turbo díra, tj. do 2000 otáček není síla ani na rozjezd do kopce bez hoblování spojky. Teď si představ plně naložený kombík a nebo vozík
Celkově za mě i za cenu menší výbavy vzít 1.4 T-GDI, je tichoučký, zabírá od spodu a celkově slibuje mnohem vyšší životnost.
Není to nic proti korejskému litru, stejný problém má i koncernový TSI a snad jen Fordí Ecoboost 1.0 92kw dává trochu zapomenout, že jde o litr. Navíc Ford nenechal nic náhodě a blok motoru je raději z litiny, protože tak malý objem při tak velkém namání slibuje vše jenom ne výdrž. Joo Ford tak nešetřil na motoru a to je dobře
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Wednesday 11.04.2018 19:31, motor
třívalec neber, není o co stát, měl jsem ho doma týden na test, pocitově to nejede špatně a na takové skákání po městě ok, ale spotřeba byla vyšší než u mého GDička (mám i30 II 1.6 gdi poslední měsíc výroby) a ve 100ce, když se zařadila 6ka, tak to bylo potom úplně tupé a motor má strašný zvuk - ale ono to je u těch tříválců asi u všech stejný problém a nedokážu si to představit naložit. Ale na skákání po městě dostačující, naopak 1.4 tgdi je úplně někde jinde, super motor, takže neváhej a ber 1.4 tgdi. Já na něj nečekal, chtěl jsem ještě atmosferu.

zde máš vše o motoru 1.4 TGDi

http://forum.cars.cz/hyundai/viewtopic.php?f=190
respond
Elah07
number of posts3
date of registration27.01.2018
Thursday 12.04.2018 11:03, RE: motor
citation:
reakce na: driver111, 11.04.2018 19:31 (třívalec neber, není o co stát ...)
Díky za reakce, podle toho co tak čtu a píšou mi ostatní i jinde na diskuzích, tak určitě šáhnu po čtyřválci
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Thursday 12.04.2018 11:20, RE: RE: motor
citation:
reakce na: Elah07, 12.04.2018 11:03 ( Díky za reakce, podle toho co ...)


Rozumná volba, on ten 3 vál je fakt takové prdítko
respond
Dejv24
number of posts1
date of registration11.01.2019
Friday 11.01.2019 22:22, Hyundai i30 - ano nebo ne?
Zdravím, přemýšlím o koupi nového (ojetého) auta. Teď mám focusa rok 2002 1.6, podle tachometru 182 000, ale beztak to je ztočenka. A přes zvyšující se potíže a investice sem se rozhodl pořídit si něco novějšího nejlíp kombika.
Rozpočet mám tak 180 - 200 000 a do hledáčku mi padla i30 vzhled, nějaký ten komfort a prý oproti první generaci jde i o poměrně kvalitně udělaný auto samozdřejmě atmosferickej benzín, jezdim krátký trasy ale občas i 150 km, ale mimo dálnici. Vzhledem k mýmu rozpočtu sem se díval, že by s nájezdem do 100 000km mohl být reálný rok 2013-2014. Chci se zeptat na skušenosti jestli je to dobrá volba, recenze se dají najít jak kladný tak záporný ale to asi na každý auto, je mi jasný že oproti focusu se budu muset učit abych v zatáčce někde nevylít ( nejezdím rychle ale o podvozku i30 nemám žádný iluze). Budu velice vděčný za vaše rady.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.