0
back
 

diskuze k tématu: Hyundai i20 1.6 CRDi - mrštný spořílek

category of topic classification: korejská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.07.2009 10:35, Diesel bych nebral
Nový diesel je fakt velmi dobrý, ale jako rozumně uvažující motorista bych šel do základní benzínové 1,2 l. Diesel se nikdy nemůže vyplatit, na druhou stranu se s ním dá jezdit velmi svižně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.07.2009 14:06, RE: Diesel bych nebral
donald posted by:
Nový diesel je fakt velmi dobrý, ale jako rozumně uvažující motorista bych šel do základní benzínové 1,2 l. Diesel se nikdy nemůže vyplatit, na druhou stranu se s ním dá jezdit velmi svižně.
Pokud přemýšlíte pouze o financích, tak se asi nevplatí. Ale kdo se má s tou benzínovou 1.2 plahočit ?
Rozdíl v dynamice je opravdu velký. Když do ceny započtu i to, tak už to zas tak nevýhodně nevypadá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.07.2009 15:26, nafta teď jede
Náklady spojené s provozem aut jsou dnes natolik nepřehledné, že většina lidí automaticky předpokládá že naftový model je vždy finančně výhodnější než benzinový bez ohledu na počet ročně ujetých kilometrů.
Druhý velmi rozšířený názor je takový, že naftové auto ve srovnání se stejně výkonným benzinovým má lepší zrychlení.
Třetí častý názor je, že servisní náklady naftového a benzinového auta jsou +/- stejné.
Pocit dynamiky je s naftovým motorem silnější než ve stejném autě s podobně výkonným benzinovým motorem.
Pohled na cifru s průměrnou spotřebu na displeji palubního počítače je důležitý psychologický faktor který může být k nezaplacení. Zejména pro ty skrblíky nebo pro ty kteří skutečně mají hluboko do kapsy.
Budoucnost patří asi naftě. Alespoň do té doby než se výrazněji neoživí ekonomika a s ní související nákladní doprava.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.07.2009 15:51, RE: Diesel bych nebral
Riccardo posted by:
Pokud přemýšlíte pouze o financích, tak se asi nevplatí. Ale kdo se má s tou benzínovou 1.2 plahočit ?
Rozdíl v dynamice je opravdu velký. Když do ceny započtu i to, tak už to zas tak nevýhodně nevypadá.
Treba Yaris 1.3 64 kW zvlada 0-100 km/h udajne za 11.5 sekundy. i20 diesel za 10.4. Rozdil jen sekunda. Takze ve meste skoro stejna dynamika. Na rozumnou jizdu po dalnici uz to chce samozrejme vyssi vykon a tech cca 90 kW je dobra volba.
Zalezi jestli to auto kupuji jako jedine auto do rodiny nebo jako druhe auto na popojizdeni po meste a malem okoli. Tam bych se i s tou 1.2 benzinem spokojil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 28.07.2009 09:12, RE: Diesel bych nebral
Petr S posted by:
Treba Yaris 1.3 64 kW zvlada 0-100 km/h udajne za 11.5 sekundy. i20 diesel za 10.4. Rozdil jen sekunda. Takze ve meste skoro stejna dynamika. Na rozumnou jizdu po dalnici uz to chce samozrejme vyssi vykon a tech cca 90 kW je dobra volba.
Zalezi jestli to auto kupuji jako jedine auto do rodiny nebo jako druhe auto na popojizdeni po meste a malem okoli. Tam bych se i s tou 1.2 benzinem spokojil.
Pro i20 1.6 CRDi mluví zejména pružné zrychlení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 28.07.2009 15:06, RE: Diesel bych nebral
Petr - TipCars.com posted by:
Pro i20 1.6 CRDi mluví zejména pružné zrychlení.
Nevite kde se da najit prehled pruznych zrychleni jednotlivych aut? Celkem by me zajimala nejaka objektivni cisla.

Jinak obecne dejme tomu, ze diesel a benzinak ma stejne zrychleni 0-100 a diesel ma lepsi pruzne zrychleni 60-100, tak mi z toho vychazi ze benzinovy auto musi tim padem mit lepsi zrychleni 0-60, aby to celkove sedelo.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.