0
back
 

diskuze k tématu: Malé autíčko vhodné do mesta s LPG (od r.v. 2010)

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, automobilky, japonská vozidla, korejská vozidla, typ vozidla, osobní, hybridy, cng, lpg, volná diskuze
Gabo123
number of posts12
date of registration20.02.2014
Saturday 27.05.2017 14:11, Malé autíčko vhodné do mesta s LPG (od r.v. 2010)
Ahojte, vyberám auto pre otca. Jazdí 80% len v meste, má 183cm a 100kg. Prioritou je čo najväčšia priestrannosť v aute, bezpečnosť a najnižšie prevádzkové náklady (preto LPG). Mal by to byť overený motor, ktorý niečo vydrží (a je vhodný na prestavbu na LPG). Páči sa mu Hyundai i10, viem, že motor 1.0 sa dáva aj od výroby s LPG. Ale vydrží to 150 000 km (10 rokov) ? Tiež sa mu páči Suzuki Splash, má veľmi pohodlné sedadlá a dobre sa tam nastupuje, ale kufor je menší a ten motor neviem, či je vhodný na LPG... Skúste poradiť ešte nejaké auto. Napr. Seat Ibiza 1.4 16V, starý osvedčený motor, spotreba vyššia v meste, ale zase asi servisné náklady budú nižšie, ako na 1.0 od Hyundai za tie kilometre. Poraďťe, díky.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Saturday 27.05.2017 17:59, auto do města
Osobně bych si do města pořídil Renault Clio 1.2 - nerezne, spolehlivý motor, případně i Thalii.
Pro staršího člověka by bylo pohodlné něco vyššího, aby se mu dobře nastupovalo, to by zase splňoval Ford Fusion 1.4

P.S. kolik otec za rok najede, že se mu vyplatí, do auta které si vezme 5l benzinu, dávat lpg?
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Sunday 28.05.2017 23:11, Raději Ford Fusion
Ahoj, tvůj otec je kus chlapa, takže raději Ford Fusion 1.25/1.4, kde se vleze s přehledem, auto má vyšší posez, což je příjemné právě ve městě.
Něco podobného je VW Golf+ 1.4/1.6 MPI, není důležitý rok 2010 ale stav a historie vozu.
Co mě děsí je ten LPG Neexistuje LPG, které by fungovalo bez problémů 10let, těch kamarádů, co tomu věřili už mám docela dost. Nepomůže ani přímaz, prostě vyšší teploty spalování a horší mazivost motoru dají zabrat a zázraky se nedějí.
Případné opravy motoru jsou drahé a přítom samotné motory 1.4 Duratec nebo 1.4 MPI dají s přehledem 300tis.km, narozdíl od HTP a 1.2 TSI
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.