0
back
 

diskuze k tématu: Hyundai H1 – dodávka za pár korun?

category of topic classification: korejská vozidla
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Friday 20.03.2015 09:32, H1
naftový motor je licenční Mitsubishi-resp. celá dodávka je Mitsubishi, dával se do Pajera, jediný problém může být elektronicky řízené čerpadlo. naštěstí je možné jej zaměnit za podstatně odolnější mechanické. H1 se dělala i jako čtyřkolka, pohon je taktéž z Pajera, ale tahle verze se bude těžko hledat, je extrémně oblíbená v severoafrických státech občas se označuje jako Starex. nebál bych se ani benzínového čtyřválce 2.4, taktéž Mitsubishi. díky tomu že se jedná o relativně archaický motor jde bez problémů dát do plynu, a nádrž je možné umístit pod auto místo rezervy. loni jsem benzínovou sedmimístnou verzi měl a musím uznat že to je hodně povedené auto, příjemně se řídí, sedačka řidiče je velice pohodlná, a celkově je povedený prostor vepředu. jen pozor na zadní náhon u nenaloženého vozu, hlavně v zimě, to bude něco jako žigulíky . ale zase je výhoda v malém poloměru otáčení. rezne jim spodek, hlavně prahy. ceny jsou velice nízké, dá se koupit už od dvaceti tisíc. já to svoje prodal za 35, a byla to krátká verze 2+2+3 s dvojitou klimou, rok 99 se zaplacenou EKO a tažným na 1500kg. docela toho lituju, díky zadní lavici která se dala složit na boky se do něj vešla i paleta. a prostřední otočné sedačky byly taky super, navíc se z nich a zadní lavice dala udělat velká postel pro dva hrochy nebo tři lidi. užitečné auto za pár korun, a měl jsem z něj celkově dobrý pocit, bylo dobře zpracované.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Friday 20.03.2015 11:52, RE: H1
tomaskrtek posted by:
naftový motor je licenční Mitsubishi-resp. celá dodávka je Mitsubishi, dával se do Pajera, jediný problém může být elektronicky řízené čerpadlo. naštěstí je možné jej zaměnit za podstatně odolnější mechanické. H1 se dělala i jako čtyřkolka, pohon je taktéž z Pajera, ale tahle verze se bude těžko hledat, je extrémně oblíbená v severoafrických státech občas se označuje jako Starex. nebál bych se ani benzínového čtyřválce 2.4, taktéž Mitsubishi. díky tomu že se jedná o relativně archaický motor jde bez problémů dát do plynu, a nádrž je možné umístit pod auto místo rezervy. loni jsem benzínovou sedmimístnou verzi měl a musím uznat že to je hodně povedené auto, příjemně se řídí, sedačka řidiče je velice pohodlná, a celkově je povedený prostor vepředu. jen pozor na zadní náhon u nenaloženého vozu, hlavně v zimě, to bude něco jako žigulíky . ale zase je výhoda v malém poloměru otáčení. rezne jim spodek, hlavně prahy. ceny jsou velice nízké, dá se koupit už od dvaceti tisíc. já to svoje prodal za 35, a byla to krátká verze 2+2+3 s dvojitou klimou, rok 99 se zaplacenou EKO a tažným na 1500kg. docela toho lituju, díky zadní lavici která se dala složit na boky se do něj vešla i paleta. a prostřední otočné sedačky byly taky super, navíc se z nich a zadní lavice dala udělat velká postel pro dva hrochy nebo tři lidi. užitečné auto za pár korun, a měl jsem z něj celkově dobrý pocit, bylo dobře zpracované.




V benzínu to může být fajn auto, vypadá pořád dobře a v osobní verzi má i dost slušný interier. Nerezne, na rozdíl od origo Mitsu.
Ta teréní verze je úžasná, jednu mají ted v Kralupech, jezdím kolem a nejde přehlédnout.

A když si vezmu kolik dnes stojí je to v benzínu dobrá volba. Naftu bych asi ale nebral, jestli to je tedy stejný motor jako v L200 tak žádný držák to neni. A v dodávce bude mít natočeno hodně.
respond
capslock
number of posts354
date of registration28.07.2007
Wednesday 25.03.2015 15:08, RE: H1
tomaskrtek posted by:
... jde bez problémů dát do plynu, a nádrž je možné umístit pod auto místo rezervy. loni jsem benzínovou sedmimístnou verzi měl ....


Měl jsi ji v benzínu nebo plynu? Jaká byla spotřeba? Ev. kolik zhruba točí motor na 5 ve 130 km/h? K téhle verzi není nikde žádné info.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Wednesday 25.03.2015 21:23, RE: H1
capslock posted by:
tomaskrtek posted by:
... jde bez problémů dát do plynu, a nádrž je možné umístit pod auto místo rezervy. loni jsem benzínovou sedmimístnou verzi měl ....
Měl jsi ji v benzínu nebo plynu? Jaká byla spotřeba? Ev. kolik zhruba točí motor na 5 ve 130 km/h? K téhle verzi není nikde žádné info.


benzín, o plynu jsem uvažoval kdybych si jí nechal. teď jezdí po Brně už v plynu. žravá byla asi dost, hlavně po městě měla psaných snad 16-17/100. okresky reálně do deseti, já s ní najel sotva 500km. a hlavně okresky. dálnici jsem nejel takže nepovím. ale tomu autu vyšší rychlost neseděla, 100 bylo tak akorát. jednička a dvojka hodně krátké, tak na rozjezd. možná najdu kopii TP, mám na něco kouknout?
respond
capslock
number of posts354
date of registration28.07.2007
Thursday 26.03.2015 23:29, info
Takhle mi to stačí, děkuji.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.