0
back
 

diskuze k tématu: Hyundai Grandeur 2,2 CRDi - test spotřeby

category of topic classification: korejská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.08.2007 08:16, není to největší model
Pro úplnost bych jen dodal, že největším modelem je limuzína Equus se základní motorizací 3.8 V6, případně s novým V8
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.08.2007 09:01, RE: není to největší model
anonym posted by:
Pro úplnost bych jen dodal, že největším modelem je limuzína Equus se základní motorizací 3.8 V6, případně s novým V8
Ano, máte pravdu. Na některé trhy se dodává ještě větší model Equus/Centennial. Ten se však v Česku neprodává, a tak Grandeur zůstavá největším modelem v nabídce.

Na některých trzích se tento model prodává pod názvem Equus ve dvou karosářských verzích (standardní délka 5120 mm a rozvor 2840 mm nebo prodloužená verze s délkou 5390 mm a rozvorem 3090 mm).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.08.2007 12:16, RE: není to největší model
Petr - TipCars.com posted by:
Ano, máte pravdu. Na některé trhy se dodává ještě větší model Equus/Centennial. Ten se však v Česku neprodává, a tak Grandeur zůstavá největším modelem v nabídce.

Na některých trzích se tento model prodává pod názvem Equus ve dvou karosářských verzích (standardní délka 5120 mm a rozvor 2840 mm nebo prodloužená verze s délkou 5390 mm a rozvorem 3090 mm).
Téda, to je designovej skvost. Zadni partie neco mezi mazdou 626 1992+ a toyotou carinou 1993, palubka jak accord 2000, to drevo + sedivy plast, pusobi to jak nejaka americka lidovka:) Předek jako u kazdyho noveho auta - mondeo, volvo, mazdy, akorat jsou patrne snizene naklady na vyrobu tudiz to tak vypada:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.08.2007 13:31, RE: není to největší model
anonym posted by:
Téda, to je designovej skvost. Zadni partie neco mezi mazdou 626 1992+ a toyotou carinou 1993, palubka jak accord 2000, to drevo + sedivy plast, pusobi to jak nejaka americka lidovka:) Předek jako u kazdyho noveho auta - mondeo, volvo, mazdy, akorat jsou patrne snizene naklady na vyrobu tudiz to tak vypada:)
no ja budu oponovat, me se celkove moc zamlouva. nevim jak se vam to bude libit, ale subjektivne bych vyzdvyhl sedadla- nejlepsi, v jakych jsem kdy sedel. porovnavam s napr M-B C,E,S,CLS, BMW (vse) a treba i Kiu Opirus. (posledni rocniky). ale jizdne to samozrejme na Nemce nema.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.08.2007 16:48, RE: není to největší model
anonym posted by:
Pro úplnost bych jen dodal, že největším modelem je limuzína Equus se základní motorizací 3.8 V6, případně s novým V8
pozeral som si ten Equus na nete...nuž, to je typický korejsky dizajn...inde nepredajne...vlastne neviem, ci to aj nejaky dizajn má :(
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.08.2007 17:01, RE: není to největší model
anonym posted by:
pozeral som si ten Equus na nete...nuž, to je typický korejsky dizajn...inde nepredajne...vlastne neviem, ci to aj nejaky dizajn má :(
Este sam seba doplnim, ze tento Grandeur sice nevyzera az tak zle, ale stále je to Korejec na prvy pohlad+ten interier je dost ubohy. Jediny Korejec co sa mi paci, je Kia Ceed. Mali by sa konecne nad sebou zamysliet a najat si dobreho europskeho dizajnera, toto nikoho neoslni a uz obzvlast nie v tejto triede.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 11.08.2007 18:29, blbost
anonym posted by:
Este sam seba doplnim, ze tento Grandeur sice nevyzera az tak zle, ale stále je to Korejec na prvy pohlad+ten interier je dost ubohy. Jediny Korejec co sa mi paci, je Kia Ceed. Mali by sa konecne nad sebou zamysliet a najat si dobreho europskeho dizajnera, toto nikoho neoslni a uz obzvlast nie v tejto triede.
že se ti to nelíbí je tvoje věc...design karoserie je taková klasika.Jak tu někdo řekl zád mazdy či cariny atd. Nicméně ošklivý mi to nepřijde. Naopak design uvnitř se mi líbí moc, barva dřeva, palubka, podsvícení atd. Přijde mi vnitřek svěží..Jen by mě zajímala kvalita zpracování a jízdní vlastnosti po 100-200tis km...Bohužel nejsem tak bohatý tak se raději budu držet Japonců jako je Toyota Camry, Lexus..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 12.08.2007 11:20, srovnani
Jen poznamku na okraj. V uvodu clanku se autor jmenuje vozy vyssi stredni tridy a zminuje i Skodu Superb. Osobne si myslim, ze Superb se neda srovnat s ostatnimi zminenymi vozy jako Volvo S80, MB E-klasse nebo BMW 5. Nevim, jak je na tom testovany Hyundai, ale s ostatnimi vozy zkusenost mam a pridat k tomu Superba...?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.08.2007 06:48, RE: srovnani
anonym posted by:
Jen poznamku na okraj. V uvodu clanku se autor jmenuje vozy vyssi stredni tridy a zminuje i Skodu Superb. Osobne si myslim, ze Superb se neda srovnat s ostatnimi zminenymi vozy jako Volvo S80, MB E-klasse nebo BMW 5. Nevim, jak je na tom testovany Hyundai, ale s ostatnimi vozy zkusenost mam a pridat k tomu Superba...?
Škoda SuperB spadá podle obchodních tříd Svazu dovozců automobilů právě do vyšší střední třídy po bok testovaného Grandeura, BMW 5, Citroëna C6, Hondy Legend, MB E-třídy, Lexusu GS nebo Audi A6. Osobně bych SuperB zařadil o třídu níže, bohužel si nemohu automobily řadit jak chci. Proto vycházím alespoň z údajů SDA.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.08.2007 17:06, RE: srovnani
Petr - TipCars.com posted by:
Škoda SuperB spadá podle obchodních tříd Svazu dovozců automobilů právě do vyšší střední třídy po bok testovaného Grandeura, BMW 5, Citroëna C6, Hondy Legend, MB E-třídy, Lexusu GS nebo Audi A6. Osobně bych SuperB zařadil o třídu níže, bohužel si nemohu automobily řadit jak chci. Proto vycházím alespoň z údajů SDA.
Aspoň z toho nemám blbý pocit sám. Tušil jsem, že v tom bude nějaký obchodní háček.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.