0
back
 

diskuze k tématu: Hyundai Getz 1,5 CRDi po 250 tis. km

category of topic classification: korejská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.03.2009 00:07, NEjsem ...
... "fanynka" ANi této značky, ANi tohoto "typu" vozu, ale textík působí "solidně" a asi je to "poctivě" napsáno a myslím že některé i MNOHEM dražší vozy TAK dobře NEslouží ..
TAKÉ "zdravím" a přeji další (skoroúplně) bezproblémové kilometry a
pěkný den(y)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.03.2009 08:53, hyundai a vstřiky
měl jste "veliké" štěstí, že vám "UŽ" v záruce vstřiky ODEŠLY,
potom byste se "nedoplatil"
kolega "TERRACAN" hyundai měl, vstřiky mu "odešly"
a 150 tisic PLATIL v "servisu"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.03.2009 09:20, RE: hyundai a vstřiky
Reno posted by:
měl jste "veliké" štěstí, že vám "UŽ" v záruce vstřiky ODEŠLY,
potom byste se "nedoplatil"
kolega "TERRACAN" hyundai měl, vstřiky mu "odešly"
a 150 tisic PLATIL v "servisu"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.03.2009 09:22, RE: hyundai a vstřiky
metaux posted by:
N ten průběh kilometrů a na to v jakém provozu to auto jezdí je výčet závad poměrně nízký, ta spojka se dá očekávat při 60% město. Hyundai nedělá špatné malé vozy, jen škoda těch drobností co kazí pověst.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.03.2009 09:35, Příznivec značky
Na rozdíl od kurýra jsem příznivec této značky a mám s ní velmi dobré zkušenosti. Na doplnění recenze bych uvedl: Kdyby si koupil škodovku, byl by 2x vykraden a nejzpoději do 160 tisíc km by mu fabii TDi někdo odvezl na součástky do PLR.
K těm vstřikovačům na Teracan: Jde o systém Delphi, který byl citlivý i ve fordech. V současnosti existují repase za hubičku.
Getz patří k nejspolehlivějším vozidlům a ten motor, sice jen tříválec bez kultury, ale na svou dobu výkonný a trvanlivý.
A ještě něco. Dnes koupíte accent s CRDi motorem 110 HP za 219 000,- Kč nový. Má někdo lepší nabídku?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.03.2009 10:16, RE: Příznivec značky
donald posted by:
Na rozdíl od kurýra jsem příznivec této značky a mám s ní velmi dobré zkušenosti. Na doplnění recenze bych uvedl: Kdyby si koupil škodovku, byl by 2x vykraden a nejzpoději do 160 tisíc km by mu fabii TDi někdo odvezl na součástky do PLR.
K těm vstřikovačům na Teracan: Jde o systém Delphi, který byl citlivý i ve fordech. V současnosti existují repase za hubičku.
Getz patří k nejspolehlivějším vozidlům a ten motor, sice jen tříválec bez kultury, ale na svou dobu výkonný a trvanlivý.
A ještě něco. ...
Hyunday se hooodne polepsil, a Getz konkrétně je super auto
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.03.2009 13:32, RE: Příznivec značky
donald posted by:
Na rozdíl od kurýra jsem příznivec této značky a mám s ní velmi dobré zkušenosti. Na doplnění recenze bych uvedl: Kdyby si koupil škodovku, byl by 2x vykraden a nejzpoději do 160 tisíc km by mu fabii TDi někdo odvezl na součástky do PLR.
K těm vstřikovačům na Teracan: Jde o systém Delphi, který byl citlivý i ve fordech. V současnosti existují repase za hubičku.
Getz patří k nejspolehlivějším vozidlům a ten motor, sice jen tříválec bez kultury, ale na svou dobu výkonný a trvanlivý.
A ještě něco. ...
Rozvedte to slovo za hubicku? Vim ze hlavne na toho forda to vyjde porad na pekny balik. Protoze 4 nove vstriky, nove cerpadlo, ktere vetsinou dre a prave pusti ty hoblinky do vstriku, ktere se ucpou, plus vycisteni cele soustavy a vetsinou to stoji v diesel servisu okolo 30 tis a vice, coz neni zrovna za hubicku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.03.2009 14:05, RE: Příznivec značky
donald posted by:
Na rozdíl od kurýra jsem příznivec této značky a mám s ní velmi dobré zkušenosti. Na doplnění recenze bych uvedl: Kdyby si koupil škodovku, byl by 2x vykraden a nejzpoději do 160 tisíc km by mu fabii TDi někdo odvezl na součástky do PLR.
K těm vstřikovačům na Teracan: Jde o systém Delphi, který byl citlivý i ve fordech. V současnosti existují repase za hubičku.
Getz patří k nejspolehlivějším vozidlům a ten motor, sice jen tříválec bez kultury, ale na svou dobu výkonný a trvanlivý.
A ještě něco. ...
S tou cenou Accenta 1.5 CRDi 81kW máš pravdu, je to super cena, s klimou je za 239 900. To je hozená rukavice, kterou asi těžko někdo zvedne. Nicméně, kdyby dali do Accenta 1.4 benzíňáka klimu za těch 219 900, tak by udělali taky dobře, jenže, zatím to neudělali a tady už mají v konkurenci Chevy Aveo 1.2 62 kW ve výbavě Komfort, nebo novou Thalii 1.2 ve výbavě Privilegue. Přeci jen, Accent je už "starší pán" a možná jej "sežere i20", nebo nějaká akční nejlevnější i30. Uvidíme.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.03.2009 16:05, RE: Příznivec značky
hmhm posted by:
S tou cenou Accenta 1.5 CRDi 81kW máš pravdu, je to super cena, s klimou je za 239 900. To je hozená rukavice, kterou asi těžko někdo zvedne. Nicméně, kdyby dali do Accenta 1.4 benzíňáka klimu za těch 219 900, tak by udělali taky dobře, jenže, zatím to neudělali a tady už mají v konkurenci Chevy Aveo 1.2 62 kW ve výbavě Komfort, nebo novou Thalii 1.2 ve výbavě Privilegue. Přeci jen, Accent je už "starší pán" a možná jej "sežere i20", nebo nějaká akční nejlevnější i30. Uvidíme.
Cena za CRDi je super, s tou benzin 1.4 bych byl asi opatrnejsi, pokud se tomu nebud slapat na krk tak to bude dost line (max. vykon sice 70kw, ale pri 6000ot., max. tocivy moment 125,5 az pri 4700ot.). Takovy Seat Cordoba (velikostne stejny jako Accent) ma 1.4 sice jen 63kW, ale pri 5000ot a tocivy moment vetsi 130Nm pri 3700ot. V soucasne dobe v akci za 259tis. i s klimou (Accent stoji s klimou a centralem s DO 249tis.), myslim ze celkem zajimava alternativa. Zato diesel je u Seatu mimo misu, hodne pres 300tis a jen 3hrnek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.03.2009 16:58,
Na tento účel, myslím ideální a jak je vidět i spolehlivé prdítko. Jinak opravdu nechápu, že v jakémkoliv autě není aspoň manuální klima standardem (obzvláště v nejvyšší výbavě, jak pán uvádí). To je jak kdyby mi postavili barák a nedali tam topení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.03.2009 21:16, RE: Příznivec značky
mikes posted by:
Cena za CRDi je super, s tou benzin 1.4 bych byl asi opatrnejsi, pokud se tomu nebud slapat na krk tak to bude dost line (max. vykon sice 70kw, ale pri 6000ot., max. tocivy moment 125,5 az pri 4700ot.). Takovy Seat Cordoba (velikostne stejny jako Accent) ma 1.4 sice jen 63kW, ale pri 5000ot a tocivy moment vetsi 130Nm pri 3700ot. V soucasne dobe v akci za 259tis. i s klimou (Accent stoji s klimou a centralem s DO 249tis.), myslim ze celkem zajimava alternativa. Zato diesel je u Seatu mimo misu, ...
Myslím, že je obecně dobře, že se v naší republičce lidi konečně zbavili nesmyslných předsudků a že trochu víc začali důvěřovat korejským značkám. Určitě je to lepší alternativa, než neustále kupovat z Německa ojetá auta s 300tkm a stočená na oblíbených 120tkm Pokud má někdo auto jen na práci, nebo na "přemisťování" a nečeká od něj nějaké zázraky, tak je myslím korejská nabídka u nás super. Přeji pisateli spoustu šťastných km a díky za střízlivou a nikoho neurážející recenzi!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.03.2009 23:11, RE: hyundai a vstřiky
Reno posted by:
měl jste "veliké" štěstí, že vám "UŽ" v záruce vstřiky ODEŠLY,
potom byste se "nedoplatil"
kolega "TERRACAN" hyundai měl, vstřiky mu "odešly"
a 150 tisic PLATIL v "servisu"
Tak to je síla. Vzhledem k ceně určitě neměnil jen vstřiky. Ty by nikdy tolik nestály, ale celou palivovou soustavu, včetně vysokotlakého čerpadla. Terracan má 2,9 CRDi (Má ho i Kia) s Common rail Delphi o jehož problémech z prvních let výroby ví už snad každý, kdo se trochu zajímá o auta. Již méně se ví, že Delphi má ze všech systémů CR (Bosch, Siemens, Denso) nejpropracovanější systém oprav a diagnostiku závad. A hlavně je cenově velmi přístupný. Škoda, že to kolegovi servis nenabídnul. V diesel servisu by to stálo možná třetinu. To jen dokazuje, jak značkové servisy tahají ze svých zákazníků prachy. To je fakt hrůza. Příště mu doporučte diesel servis.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.03.2009 05:03, RE: hyundai a vstřiky
koos posted by:
Tak to je síla. Vzhledem k ceně určitě neměnil jen vstřiky. Ty by nikdy tolik nestály, ale celou palivovou soustavu, včetně vysokotlakého čerpadla. Terracan má 2,9 CRDi (Má ho i Kia) s Common rail Delphi o jehož problémech z prvních let výroby ví už snad každý, kdo se trochu zajímá o auta. Již méně se ví, že Delphi má ze všech systémů CR (Bosch, Siemens, Denso) nejpropracovanější systém oprav a diagnostiku závad. A hlavně je cenově velmi přístupný. Škoda, že to kolegovi servis nenabídnul. V dies...
Jemu se to stalo po cestě z řecka, takže mu toho odešlo daleko víc...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.03.2009 16:37, RE: hyundai a vstřiky
Reno posted by:
měl jste "veliké" štěstí, že vám "UŽ" v záruce vstřiky ODEŠLY,
potom byste se "nedoplatil"
kolega "TERRACAN" hyundai měl, vstřiky mu "odešly"
a 150 tisic PLATIL v "servisu"
Recenzi jsem psal před měsícem a tak jen doplním:minulý týden odešly dva vstřiky a ve značkovém servisu stál jeden repasovaný 2040,-.Nové stojí 10.000,- za kus a poptal jsem se na cenu vysokotlakého čerpadla a to je za 21.500,- a tak cena za opravu Terracana je hodně moc vysoká až vražedná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.03.2009 20:49, RE: hyundai a vstřiky
Reno posted by:
Jemu se to stalo po cestě z řecka, takže mu toho odešlo daleko víc...
No, mě se to stalo taky, měníla se kompltně celá palivová souprava se vším všudy, cena 74t. kč v autorizovaném servisu, takže si kolega asi trochu svoji historku přibarvil
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Sunday 07.04.2013 11:12, Ja mam sice ix20
Teda těšímě že hundai hyundai je elkem na tom tak dobře sice mam benzín 1.6 92kw ale asi jsem udělal dobře
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.