Wednesday 06.12.2006 09:25,
zkušenost
S accentem CRDi jsem najel 40 tis. km bez sebemenšího problému. Po prodeji začalo propouštět servo a na TK zjistili volnější zadní silentbloky. Je třeba si uvědomit, že ve své době patřilo auto k nejlevnějším turbodieselům se slušným výkonem 60 kW (konkurence o 10 kW méně). Podle mého soudu jde o průměrný vůz za mimořádně příznivou cenu, což u ojetin platí dvojnásob. Měl jsem dlouhodobě spotřebu 4,5 l při ekonomickém provozu, 6 l nikdy, i když je pravda, že jsem auto plně nezatěžoval a nejezdil krátké trasy po městě. Fakt je, že dnes bych možná také sáhl spíš po benzínu, protože jediné co mi fakt vadilo, byl zvuk tříválce. ALe to je stejný příběh jako u VW - z velkého dieselu ubrali 1 válec a pokrok byl na světě. Naprosto famózní je ovšem dnešní generace accentu, kterou lze koupit se čtyřválcem 110 HP za 300 tisíc Kč. Na tuhle cenovou nabídku nikdo nemá. Mimochodem, na rozdíl od slavných TDI jsou motory CRDi pověstné příkladnou spolehlivostí.
respond