Saturday 20.09.2008 23:56,
evoluce
Myslím, že zákazníci Hummeru si již vyzkoušeli být drsnými hochy. Bylo to určitě fajn, ale celý život se takhle žít nedá. Proto dnes kupují auta typu AUDInosaurus Q7, GL , X6 či Cayenne. Tímpádem je Hummer rázem neprodejný (něco jak Lada po 1989). Všecko totiž jednou končí. Kde je sláva velkých 6m klasických amerik z 60-80 let, ty jak dodnes jezdí na Kubě. Původní H1 byl velmi kvalitní stroj, ale čistokrevný speciál pro specifické použití. (taková expedice CZ - Bajkal, to by bylo super) Novější H2 a H3 už šly do kytek, byli sice na první pohled uživatelsky příjemnější, avšak s kvalitou to nemělo mnoho společného. Situace ve světe tomu pak už jen nahrává. On ten Ratan Tata asi nebude bohatý pronic zanic, to jeho Nano ještě bude mít časem úspěch (bohužel). V nejbližších dvou - třech letech cena PHM nahoru už drasticky nepůjde, ale éra levného pohonu zkončila nadobro, to je marné.
respond