takovehle " recenze" me opravdu mrzi, tim spis ze hondy mam opravdu rad a pres jejich mouchy je povazuju za jedny z nejkvalitnejsich a nejhezcich aut. Sam mam P5G 2.2vtec 200ps a shrnul bych to asi takto:
Posledni "prava" placata honda. Legendarni blok H22, ktery ve verzich od 136 do 165kW byl v Preludach 4G,5G, accordech TypeR apod. Muj motor me prekvapil vybornym tahem dole 2-3,5tis. ( urcite podporenym kratkou prevodovkou) a mdlym prostredkem ( do nastupu Vtecu 5,5 tis.). "Raketa" od 5,5 do 8 tis. se tak nejak ceka sama sebou. Motory olej papaji, ale u udrzovanych kusu to urcite neni nic strasnyho, sam mam cca litr na 10000km. Prevodovka je hodne kratka, na petku ve 160kmh 5,5t. ot. Diky spodni pruznosti se da na petku bezne pohybovat 70kmh a taky 220kmh. Razeni alespon u meho kusu nic moc. S brzdama to Honda nikdy neprehanela, zvadnuti po par ostrejsich brzdenich na dalnici uz jsem zazil, stejne jako pomerne casto krivy kotouce. Rizeni je sice 2,8otacky, ale velmi mizerny rejd, takze se clovek dost natoci volantem ( u verze 4ws ) to je asi dobry, ja mam verzi bez.Podvozek mam snizeny original Honda, myslim ze na ceke rally vyborny. Auto ve vyssich rychlostech pomerne mizerne drzi smer. Interier: vzhled vec osobniho vkusu, me se at na hnusne hnede kvaziaplikace libi. Sedacky vyhrivane, nicmene mizerne bocni vedeni, prelude 4g byl daleko lepsi, muj accord 7g je take o poznani lepsi. Malo mista pro prave koleno. Zadni sedacky jsou jen do poctu, i kdyz kolega v tom uz uvezl 4 dospele lidi.Kazdopadne pokud dam do auta detskou sedacku, a na ni posadim nasi malou ktera si natahne nohy, tak cestujici vpredu ma celo na clonitku. Kufr maly, nicmene sklapeci sedacky, daji se uvezt napr. dve horska kola( rozlozena
) . Spotreba - u me 9,5 az 11,5, v rezimu dalnice 50%160kmh mesto 30% obcas Vtec jezdim dlouhodobe za 10l. Zavady: predcasne odchazeji zadni loziska, napinaci kladka rozvodu ( byva meneno pro jistotu za pevnou z H23) a nejhorsi typickou zavadou je skrtajici petka, coz je zpusobeno cimsi v usporadani skrine - tusim ze zpatecka s petkou na jednom presuvniku nebo tak neco. Skrtajici, posleze nezaraditelna 5ka se da prezit, nezaraditelna zpatecka ale tezko.
Takze zaver: Chtel jsem si jednou za zivot poridit poradny placaty rychly naprosto zbytecny auto. Tak jsem to udelal.......