S Jazzem jsem najel zatím cca 50 tis. km - bez nejmenší závady. V ČR jsou stále tato malá auta málo rozšířená. Byl jsem překvapen, kolik jich jezdí např. v Británii a ve světě vůbec. K přednostem patří především výborná variabilita prostoru, nízká spotřeba - lze s tím jezdit i za 4,3 l pokud jedete do 90km/h. Jinak je ta spotřeba kolem 5 l. Auto má dobrou ergonomii palubní desky, výborně se ovládá, má přesné řazení, vynikající kotoučové brzdy na všech kolech. Velkorysý prostor v kabině - větší než mnohé auta vyšší třídy.
Nevýhodou je, že okno u spolujezdce nemá dojezd, ale to je zanedbatelný detail. Velkou výhodou v ČR je to, že auto není okoukané - vzhledem k vysoké ceně, za kterou si mnozí koupil spíše Golfa, je jich poměrně málo. Je to dost sofistikované auto s výbornou manévrovatelností, nejen ve městě. Motor 1,2 (66kw) mu dodá dost výkonu i do všech českých hor - i když se musí více řadit. Z auta je rovněž výborný výhled (obrovské přední sklo sahající až tam, kde má většina aut polovinu kapoty - někdy, zejména ve městě někdy trochu vadí A-sloupek, ale to se týká do určité míry každého auta. Motor je tichý, při volnoběhu není slyšet a několikrát se mi už stalo, že jsem startoval nastatované auto
Ukazatel míry paliva v nádrži ukazuje nulu, když je v nádrži minimálně ještě 5 litrů. Na dálnici jede v pohodě do 140 km/h, ale jakoby to už bylo na hranici jeho konstrukčních možností. Je to spíše auto do města, na okrsky, na vysočinu - není na transkontinentální cesty, ale po střední Evropě je to OK. Vzhledem k síle motoru a neagresivní koncepci vás to auto téměř nutí se za volantem chovat rozvážně. Úzká kola nedobře "žehlí" opravdu velké díry na silnici - a celkově je podvozek nízko, takže to není vhodné na polní cesty atd. Ale dobře sedí a je dosti agilní - někdy působí jako vznášedlo, zejména ve městě má vynikající odpich... Celkově je Jazz něco mimořádného a vysoká cena je v mnoha ohledech odůvodněná.