0
back
 

diskuze k tématu: Honda Jazz 1.4 Cool - městská štika

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.12.2007 00:14, Kufr Citroen C4
C4 že má kufr 380 l? V technických údajích je uváděno 320 l.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.12.2007 00:24, Objem motoru
Honda označuje motor jako čtrnáctistovku. Ve skutečnosti se jedná o třináctistovku. To jen kdyby někoho odrazovala případná vyšší sazba povinného ručení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.12.2007 07:04, zajímavé
anonym posted by:
Honda označuje motor jako čtrnáctistovku. Ve skutečnosti se jedná o třináctistovku. To jen kdyby někoho odrazovala případná vyšší sazba povinného ručení.
Je to celkem zajímavé auto taková varianta ke Škodě Fabia. Já b ych raději však koupil Škodovku z důvodu levných náhradních dílů, i když se mi Honda líbí asi víc a je celkově prostornější. U japonských aut jsou pro mě největší nevýhodou velmi drahé náhraní díly. Franta
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.12.2007 07:11, RE: Kufr Citroen C4
anonym posted by:
C4 že má kufr 380 l? V technických údajích je uváděno 320 l.
Jazz nabízí 380 litrů, C4 pouze 320 litrů. Díky za upozornění, věta byla myšlena správně, ale špatně formulovaná. Již opraveno.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.12.2007 08:38, RE: zajímavé
anonym posted by:
Je to celkem zajímavé auto taková varianta ke Škodě Fabia. Já b ych raději však koupil Škodovku z důvodu levných náhradních dílů, i když se mi Honda líbí asi víc a je celkově prostornější. U japonských aut jsou pro mě největší nevýhodou velmi drahé náhraní díly. Franta
To co říkáte už dnes není úplně pravda. I na Škodovku jsou daržší díly, vzhledem k tomu, že má motor z VW a ten nijak levný není.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.12.2007 09:46, plánově nedoceněným
Jazz je v ČR nedoceněným vozem zejména "díky" cenové politice dovozce ... chtít před lety 380tisíc za dvanáctistovku s nic moc výbavou byla téměř drzost ... prostor neprostor
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.12.2007 12:41, RE: zajímavé
anonym posted by:
Je to celkem zajímavé auto taková varianta ke Škodě Fabia. Já b ych raději však koupil Škodovku z důvodu levných náhradních dílů, i když se mi Honda líbí asi víc a je celkově prostornější. U japonských aut jsou pro mě největší nevýhodou velmi drahé náhraní díly. Franta
Nechci se Vás dotkonut, ale tohle je tak zažitý mýtus...z vlastní zkušenosti totiž vím, že díly jsou cenově +-shodné a dokonce některé i levnější. A hlavně - dovolím si tvrdit, že kvalitativně, co se poruchovosti týče, je Jazz někde jinde než třeba Vámi zmiňovaná Fábie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.12.2007 12:44, RE: plánově nedoceněným
anonym posted by:
Jazz je v ČR nedoceněným vozem zejména "díky" cenové politice dovozce ... chtít před lety 380tisíc za dvanáctistovku s nic moc výbavou byla téměř drzost ... prostor neprostor
Svým způsobem máte pravdu - Honda vždy poatřila k dražším vozům a je fakt, že když se pustila do výroby těchto malých aut (Jazz, City...), měla této třídě přizpůsobit i jejich ceny. Anebo to je problém náš (a to asi tak bude), že se nám zdají drahá, na západě jsou asi brána jako další auto do rodiny, ne jako hlavní, a cena je pro ně přijatelná...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.12.2007 12:53, RE: zajímavé
anonym posted by:
Je to celkem zajímavé auto taková varianta ke Škodě Fabia. Já b ych raději však koupil Škodovku z důvodu levných náhradních dílů, i když se mi Honda líbí asi víc a je celkově prostornější. U japonských aut jsou pro mě největší nevýhodou velmi drahé náhraní díly. Franta
Varianta je to spíše k Fabii Combi. Co se týče ceny náhradních dílů, tak to nemůžu posoudit, protože ikdyž má náš jazzík 4,5 roku, tak chodíme jen na pravidelné kontroly - na tom autě prostě nic nevrže a zatím jsem neměnil ani žárovku. Předtím jsem měl taky Fabii, takže chápu Váš zájem o ceny náhradních dílů, ale věřte že není opodstatněný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.12.2007 12:58, RE: zajímavé
Borik2 posted by:
Nechci se Vás dotkonut, ale tohle je tak zažitý mýtus...z vlastní zkušenosti totiž vím, že díly jsou cenově +-shodné a dokonce některé i levnější. A hlavně - dovolím si tvrdit, že kvalitativně, co se poruchovosti týče, je Jazz někde jinde než třeba Vámi zmiňovaná Fábie.
Máte pravdu, ale jen pokud uvažujeme o dílech nových. Co se týká dílů použitých, náskok Fabie a Octavie v počtu firem, zabývajících se prodejem a distribucí dílů použitých, kradených a nových, záhadně vyvedených z továrny, nikdy nikdo nedožene...A navíc právě počet firem, pohybujících se v této oblasti, tlačí ceny dílů dolů...mám Fabii, koupenou coby ojetou, už více než 3 roky, takže věřte, že vím, o čem píšu...Jiná věc je vámi uváděná poruchovost - je pravda, že mnoho věcí, co jsem na Fabii potřeboval ( a byl rád, že jsou za babku ), by v případě Jazzu nebylo třeba vůbec...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.12.2007 11:24, RE: zajímavé
stowaway posted by:
Máte pravdu, ale jen pokud uvažujeme o dílech nových. Co se týká dílů použitých, náskok Fabie a Octavie v počtu firem, zabývajících se prodejem a distribucí dílů použitých, kradených a nových, záhadně vyvedených z továrny, nikdy nikdo nedožene...A navíc právě počet firem, pohybujících se v této oblasti, tlačí ceny dílů dolů...mám Fabii, koupenou coby ojetou, už více než 3 roky, takže věřte, že vím, o čem píšu...Jiná věc je vámi uváděná poruchovost - je pravda, že mnoho věcí, co jsem na Fabii pot...

Mam již šestou Hondu a posledni zavada byla v roce 1991 benzínova pumpa. Dnes je kvalita opět o moc dál takže doporučuji pokud nevyžaduje vaše řidičské umění nahradní díly o kterých je stále řeč.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.12.2007 17:13, RE: plánově nedoceněným
Borik2 posted by:
Svým způsobem máte pravdu - Honda vždy poatřila k dražším vozům a je fakt, že když se pustila do výroby těchto malých aut (Jazz, City...), měla této třídě přizpůsobit i jejich ceny. Anebo to je problém náš (a to asi tak bude), že se nám zdají drahá, na západě jsou asi brána jako další auto do rodiny, ne jako hlavní, a cena je pro ně přijatelná...
To je obecný problém japonských aut. Jsou u nás prostě moc drahá. Kvalita je suprová, ale cena nového auta je neúměrně vysoká. Kdysi mi to vysvětloval jeden dovozce Mitsubishi. Platí se hodně za transpot sem k nám. Říkal: Raději dovezu za nekřesťanské peníze (místo na lodi) větší auto nepříklad Galant, než Colt, který taky není nijak levný a za místo na lodi zaplatím stejnou palbu. Ono je totiž jedno, jestli je aito dlouhé 3,7m, nebo 4,5m. Místo jako místo. Dále je asi vysoké i clo, prostě by se s tím mělo něco asi udělat, například v Německu ty auta vycházejím levněji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 25.12.2007 00:47, RE: plánově nedoceněným
anonym posted by:
To je obecný problém japonských aut. Jsou u nás prostě moc drahá. Kvalita je suprová, ale cena nového auta je neúměrně vysoká. Kdysi mi to vysvětloval jeden dovozce Mitsubishi. Platí se hodně za transpot sem k nám. Říkal: Raději dovezu za nekřesťanské peníze (místo na lodi) větší auto nepříklad Galant, než Colt, který taky není nijak levný a za místo na lodi zaplatím stejnou palbu. Ono je totiž jedno, jestli je aito dlouhé 3,7m, nebo 4,5m. Místo jako místo. Dále je asi vysoké i clo, prostě by se...
No, ceny lodního prostoru Japonsko - Evropa neznám. Ale velmi pochybuji, že půjde o desítky tisíc Kč / auto, jak by prodejní cena napovídala. Ostatně jak sám uvádíš, v Německu... Do Německa, nebo do ČR, je to lodí stejně daleko.

Ono spíš půjde o cenu dopravy řádově do několika tisíc Kč. A to už dovozce má asi ekonomku, či co. Má sice pravdu, že těch několik tisíc lépe rozpustí do 750 000 prodejní ceny, nežli do 350. Ale... no asi má tu ekonomku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 25.12.2007 10:46, RE: plánově nedoceněným
anonym posted by:
No, ceny lodního prostoru Japonsko - Evropa neznám. Ale velmi pochybuji, že půjde o desítky tisíc Kč / auto, jak by prodejní cena napovídala. Ostatně jak sám uvádíš, v Německu... Do Německa, nebo do ČR, je to lodí stejně daleko.

Ono spíš půjde o cenu dopravy řádově do několika tisíc Kč. A to už dovozce má asi ekonomku, či co. Má sice pravdu, že těch několik tisíc lépe rozpustí do 750 000 prodejní ceny, nežli do 350. Ale... no asi má tu ekonomku.
Naše republika je začarovnaý kruh. Peníze se tady nevydělávají bůhvíjaké, ale ceny PHM a nových aut, jsou zde vysoké. S tím místem na lodi z JPN jsem to taky slyšel, v Německu to možná je levnější kvůli clu, třeba mají nějaké výhodnější. V reichu se prodávají levněji snad i škodovky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 25.12.2007 11:48, RE: plánově nedoceněným
anonym posted by:
Naše republika je začarovnaý kruh. Peníze se tady nevydělávají bůhvíjaké, ale ceny PHM a nových aut, jsou zde vysoké. S tím místem na lodi z JPN jsem to taky slyšel, v Německu to možná je levnější kvůli clu, třeba mají nějaké výhodnější. V reichu se prodávají levněji snad i škodovky.
Clo je pro celou EU stejné. Tedy je stejné v ČR i SRN.

Pro auta z Japonskaje to většinou, dle kategorie, 10%.
Jenže menší auto, menší clo...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.01.2008 11:00, Soudruh novinář, pan chytrý
si musel zakritizovat. A tak našel "nedostatek" v podobě malé hlavice šaltpáky. Úžasný postřeh českého novinářského idiota.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.01.2008 09:20, Faceliftovaný Jazz
"Vloni faceliftovaný Jazz v základním provedení je nyní k dostání za 339.900 Kč. Dnes testovaná prostřední verze s čtrnáctistovkou vyjde na 379.900." Na obrázcích je verze před faceliftem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.01.2008 19:56, RE: Faceliftovaný Jazz
anonym posted by:
"Vloni faceliftovaný Jazz v základním provedení je nyní k dostání za 339.900 Kč. Dnes testovaná prostřední verze s čtrnáctistovkou vyjde na 379.900." Na obrázcích je verze před faceliftem.
na obrazcich je urcite verze po faceliftu (jiny stredovy panel, automaticka klima)..
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.