0
back
 

diskuze k tématu: S jakým benzínovým motorem koupit Hondu Civic 9. generace?

category of topic classification: japonská vozidla
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Friday 24.04.2020 15:43, 1.8 iVTEC :-)
Jasná volba je 1.8 VTEC, protože s klidnou nohou na okreskách umí jezdit za 6l, při vytočení ujede i 1.0 TSI a spolehlivostí přežije veškeré nové motory(vyjma elekromobilů).
Motor 1.4 VTEC může stačit, pokud jezdím okresky a kolem komína nebo sám. Pokud vůz naložím rodinou a zapnu klimatizaci, případně ještě zapojím přívěs, budu potřebovat 1.8 VTEC
respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Saturday 25.04.2020 08:09, RE: 1.8 iVTEC :-)
Presne tak. Tu je volba jasna. 1.8.
respond
láďaT
number of posts18
date of registration03.03.2019
Friday 01.05.2020 12:40, reakce na článek
No jo,jak to není turbo tak je to mdlý
respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Sunday 03.05.2020 09:36, RE: reakce na článek
Ja som mal atmosfericky benzin 2.0i v citroene s podobnym vykonom ako ten vtec, a ked to vyletelo nad 4-5t otacok, urcite to nebolo mdle :D Pamatam si, ze na 2 to do obmedzovaca islo nejakych 97. Ale beriem to tak, ze jednoducho to musia napisat. Kto by uz dnes podradoval? :D Doteraz si pamatam, ako ma na citroen fore tipek presviedcal, ze ten 2.0HDI je ovela zivsi ako 2.0i (obidva 103kw). Pritom papierovo ten benzin porazal diesel vo vsetkom, okrem jednej statistiky: rozbeh z 80 na 130 pri zaradenom 4. prevodovom stupni (inak povedane tester nevedel radit..). Dost ze to netestoval aj na spiatocku.. Nakoniec po vsetkych tych casoch co som mu ukazal len utrusil, ze predsa nebude podradovat ked chce zrychlit :D Pritom mozno aj na tom dieseli by to dal rychlejsie, keby podradil. A zvuk vytocenej atmosfery je vacsinou parada (teda ak ma aspon 4 valce..). U tejto hondy je zvuk vyborny a navykovy. Za mna urcite lepsie, ako ked si tapkam na 1500 otacok po okreskach a kazde male dupnutie na plyn znamena plnu ranu krutiaceho momentu na poloosi a napravy. Takze do buducnosti, mdly znamena dobre davkovatelny :)
PS: Aby som nezabudol, teraz mam atmosfericku mazdu 2.5i 141kw, a v servise mi povedali, ze na ich prekvapenie to celkom ide :D :D
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Sunday 03.05.2020 12:42, RE: reakce na článek
citation:
reakce na: láďaT, 01.05.2020 12:40 (No jo,jak to není turbo tak je ...)

No pokud myslíš 1.0 Turbo, tak 1.8 VTEC je vlastně lepším motorem a to nemluvím o 2.0 nebo 2.4 VTEC v Accrodu, ten ukáže záda už kdekomu s turbem
Ale každý ať si najde svůj motor
respond
láďaT
number of posts18
date of registration03.03.2019
Sunday 03.05.2020 13:05, RE: RE: reakce na článek
citation:
reakce na: BobanHTP, 03.05.2020 12:42 (No pokud myslíš 1.0 Turbo, tak ...)


Já jsem teda právě zastáncem atmosfér ?
Ať už co se týče spolehlivosti nebo podřazovaní kvaltů za dosažení výkonu ?
respond
Steve
number of posts1
date of registration20.06.2007
Tuesday 05.05.2020 08:56, 1.8 VTEC
Jednoznačne 1.8 VTEC , mám hatchback, pri kľudnej jazde mi počítač ukáže aj 6,0 - 6,5 l/100 km. Ak chceš ísť rýchlejšie ideš rýchlejšie :), treba rátať samozrejme s väčšou spotrebou . No ale preto som si to auto kúpil aby som dokázal rýchlo a bezpečne obiehať. Je pravda, že to chytá tak od 3500 ot/min. ale potom to ide...nie je to kopanec ale slušne ťahá. A podradzujem rád , som stará škola . Ja som vodíč a nie nejaká elektronika ;)
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.