0
back
 

diskuze k tématu: Ford Sierra 2.3D - jak vydržela 600 tis. km.

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.05.2012 08:21, Bravo
Super recenze, opravdu vtipně napsaná, po dlouhý době jsem se pobavil a se zájmem dočetl. Jinak Sierry byly ve svojí době super auta a ještě dneska se za nějakou pěknou udržovanou rád ohlédnu, ale bohužel většina ze Sierr už shnila a skončila na šroŤáku, stejně jako autorova. Každopádně ještě jednou pochvala autorovi!
P.S. měl jsem nedávno možnost vidět v akci a svézt se Sierrou Cosworth, která měla asi 330 koní, no snad se jednou povede a taky si jí pořídim :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.05.2012 09:25, Před i porevoluční sen
Výborná recenze na první auto. Děkuji. Myslím, že něčím podobným si projde každý kluk co se těší na svoje první auto. Nevidí, neslyší, realita se dostaví až později, kdy už je pozdě a bývalý majitel je šťastný, že se auta konečně zbavil. Každopádně dieselová Sierra, Escort, Golf, Peugeot 205, 309 a 405 a samozřejmě různé diesely MB a Volvo, to byly velké sny tuzemských motoristů na přelomu 80. a 90. let, které vzbuzovaly snad víc závisti než Porsche nebo z poctivě nakradených surovin zrekonstruovaný mlýn na Sázavě. Spojení zápaďáckého auta a levné nafty bylo obrovské lákadlo. Pak přišly časy prvních TD a TDI od koncernu VW. Miláček rodin Toledo, Golf variant, Passat a o trochu později O1. A nesmím zapomenout na mé milované Audi 80 a hlavně 100/A6 s dieselem, jehož poměr výkonu, spotřeby a spolehlivosti už nikdo nikdy nepřekoná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.05.2012 09:51, Pobavila
Petr-Tipcars: Měl ji soused v ulici. Rozvážný šedý hřbet. Leštěnku v modré barvě. A to auto k němu neuvěřitelně sedělo. Jinak autor recenze může děkovat všem svatým, že jezdil s tím autem rozumně a nepotkal nějakého střelce. Recenze pobavila, díky moc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.05.2012 12:19, hahahahha
hej, vy kokoti, to je moje recenze, kterou jsem tu posílal jako provokaci před strašně dlouhou dobou....kolik let to je????????????????????? Tuhle kraksnu jsem měl přes xxxxx lety jako první auto. Zrezlá, ale nezastavil jsem se ani jednou!!!!!!!!!!!!! A lepší motor než u starých čtyřkvaltovývh dieselu od Mercedesu. Strašný nezmar a úsporný. Dodnes na ten křáp vzpomínám a jednou bych si rád pořídil na stylové výlety nšjakoý ten Cosworth pěkně leštěnku do garáže. Strašně mi chybí ten pocit ze starého macho auto... co veksláků v tom kdysi jezdilo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.05.2012 12:20, RE: hahahahha
gablenz posted by:
hej, vy kokoti, to je moje recenze, kterou jsem tu posílal jako provokaci před strašně dlouhou dobou....kolik let to je????????????????????? Tuhle kraksnu jsem měl přes xxxxx lety jako první auto. Zrezlá, ale nezastavil jsem se ani jednou!!!!!!!!!!!!! A lepší motor než u starých čtyřkvaltovývh dieselu od Mercedesu. Strašný nezmar a úsporný. Dodnes na ten křáp vzpomínám a jednou bych si rád pořídil na stylové výlety nšjakoý ten Cosworth pěkně leštěnku do garáže. Strašně mi chybí ten pocit ze sta...
napsal jsem to chybně...měl jsem ji před xxxx lety. A jenom jeden rok. Ještě jsem s ní pojezdil po bazarech, abych tehdy našel nové auto. Posloužila.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.05.2012 12:20, RE: Před i porevoluční sen
Paul posted by:
Výborná recenze na první auto. Děkuji. Myslím, že něčím podobným si projde každý kluk co se těší na svoje první auto. Nevidí, neslyší, realita se dostaví až později, kdy už je pozdě a bývalý majitel je šťastný, že se auta konečně zbavil. Každopádně dieselová Sierra, Escort, Golf, Peugeot 205, 309 a 405 a samozřejmě různé diesely MB a Volvo, to byly velké sny tuzemských motoristů na přelomu 80. a 90. let, které vzbuzovaly snad víc závisti než Porsche nebo z poctivě nakradených surovin zrekonstruo...
Líp bych to nenapsal, hlavně o té ášestce
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.05.2012 12:26, RE: hahahahha
gablenz posted by:
napsal jsem to chybně...měl jsem ji před xxxx lety. A jenom jeden rok. Ještě jsem s ní pojezdil po bazarech, abych tehdy našel nové auto. Posloužila.
a mám i hodně fotek, ale to už dodatečně asi nikdo nebudu chtít k článku přidávat...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.05.2012 14:33, RE: hahahahha
gablenz posted by:
a mám i hodně fotek, ale to už dodatečně asi nikdo nebudu chtít k článku přidávat...
David V mi říkal, že tím autem jezdíš ještě dnes, tak nevím komu věřit...A Petr-tipcars tě viděl s Paulem, jak stojíš u krajnice a odtahují tě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.05.2012 15:05, RE: hahahahha
Tomi posted by:
David V mi říkal, že tím autem jezdíš ještě dnes, tak nevím komu věřit...A Petr-tipcars tě viděl s Paulem, jak stojíš u krajnice a odtahují tě.
Petr-Tipcars: Nn, Gablenz je prece alfista coz neni nic spatneho, za co by se musel stydet...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.05.2012 16:37, RE: Bravo
michalst posted by:
Super recenze, opravdu vtipně napsaná, po dlouhý době jsem se pobavil a se zájmem dočetl. Jinak Sierry byly ve svojí době super auta a ještě dneska se za nějakou pěknou udržovanou rád ohlédnu, ale bohužel většina ze Sierr už shnila a skončila na šroŤáku, stejně jako autorova. Každopádně ještě jednou pochvala autorovi!
P.S. měl jsem nedávno možnost vidět v akci a svézt se Sierrou Cosworth, která měla asi 330 koní, no snad se jednou povede a taky si jí pořídim :)
Sierra - škoda, že sem nejdou vložit fotky - ukázal bych tu svoji první vytouženou pořádnou káru z Rajchu - sen. Rok 1989 - otevření hranic - a doma stála červená 4dv. 2,0CL manuál.
Dodnes si pamatuji to mé nadšení, když jsem přijel (tehdá před panelák) a lidé pomalu vypadali z oken - když jsem ji nablýskanou zaparkoval mezi shnilé 120 a wartburgy))

Jediná porucha byla - vyšroubovala se svíčka na 3. válci - za jídzy rána, málem mě museli křísit, měl jsem strach, co se stalo - naštstí jsem měl štstí Jinak nic! Pak se prodla nějakým mladíkům na sever Čech, předělala se na LPG a jistě jezdil amnoho dalších let. Jen zima byla tragedie (Jeseníky). Když dnes vzpomenu, jak se jezdilo tenkrát a dnes, vstávají mi chlupy hrůzou (Barum OR34, řetězy nebyly - kdo by je taky kupoval za ty prachy tenkrát, že??) a cesty jak zrcadlo... Ale kupodivu, ani jeden ťukanec, prostě krása. Vzpomínky nádherné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.05.2012 17:07, Sierra 2.3 D kombi - více než dobré auto
Měl jsem kombíka, přes 8 let a nedám na Sierru dopustit. Nehulila !!! Motor relativně tichej i ve vyšších rychlostech, samozřejmě klasický projev : "Kadla, kadla"...traktůrek, ale za ucho to netahalo, ke konci už baštila olej. Když jsem si četl recenzi, měl jsem pocit, že čtu o úplně jiném autě
Samozřejmě výkon nedostatečnej (na dnešní dobu), auto pro pohodáře, odměnou bylo zmiňované "lážo plážo" řazení, na 4 i 5 ku se dalo jet jak obcí tak mimo ní, spotřeba dobrá (okolo 6 l / 100 km), prostoru na rozdávání, rozvody řetězem. Jediný problém - koroze, ale i tak jsem ji nechal sešrotovat až ve stáří 25 let, což hovoří samo za sebe...stále věrně sloužila.
Ve své době auto tvarem i výbavou předstihlo konkurenci a mimo nepovedených 1.8 TD, se nechá hovořit , že šlo o velmi podařená auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.05.2012 20:19, RE: hahahahha
anonym posted by:
Petr-Tipcars: Nn, Gablenz je prece alfista coz neni nic spatneho, za co by se musel stydet...
Zajímalo by mě, jak starý je ten můj příspěvek! Hej, napiš a nestyď se...haha. Typuju, že jsem to posílal tak před čtyřmi nebo pěti lety!!! Dá se to zjistit?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.06.2012 09:06, RE: Bravo
Zdeny60 posted by:
Sierra - škoda, že sem nejdou vložit fotky - ukázal bych tu svoji první vytouženou pořádnou káru z Rajchu - sen. Rok 1989 - otevření hranic - a doma stála červená 4dv. 2,0CL manuál.
Dodnes si pamatuji to mé nadšení, když jsem přijel (tehdá před panelák) a lidé pomalu vypadali z oken - když jsem ji nablýskanou zaparkoval mezi shnilé 120 a wartburgy))

Jediná porucha byla - vyšroubovala se svíčka na 3. válci - za jídzy rána, málem mě museli křísit, měl jsem strach, co se stalo - naštstí jsem mě...
or34 byly famózní gumy, na mojí stodváce jsem s nima byl v zimě king ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.06.2012 09:25, RE: Sierra 2.3 D kombi - více než dobré auto
Joska posted by:
Měl jsem kombíka, přes 8 let a nedám na Sierru dopustit. Nehulila !!! Motor relativně tichej i ve vyšších rychlostech, samozřejmě klasický projev : "Kadla, kadla"...traktůrek, ale za ucho to netahalo, ke konci už baštila olej. Když jsem si četl recenzi, měl jsem pocit, že čtu o úplně jiném autě
Samozřejmě výkon nedostatečnej (na dnešní dobu), auto pro pohodáře, odměnou bylo zmiňované "lážo plážo" řazení, na 4 i 5 ku se dalo jet jak obcí tak mimo ní, spotřeba dobrá (okolo 6 l / 100 km)...
1.8TD zase tak nepovedené nebyly, jen se muselo dbát na včasnou výměnu rozvoďáku, optimálně po 60ti k.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.06.2012 14:48, RE: Sierra 2.3 D kombi - více než dobré auto
tomaskrtek posted by:
1.8TD zase tak nepovedené nebyly, jen se muselo dbát na včasnou výměnu rozvoďáku, optimálně po 60ti k.
Tomaskrtek na Hrad!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.06.2012 21:32, RE: hahahahha
gablenz posted by:
Zajímalo by mě, jak starý je ten můj příspěvek! Hej, napiš a nestyď se...haha. Typuju, že jsem to posílal tak před čtyřmi nebo pěti lety!!! Dá se to zjistit?
Petr-Tipcars: Hledal jsem, ale tváří se jako nový...
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.