0
back
 

diskuze k tématu: Ford Scorpio 2,0i - jak odstranit klepání v motoru?

category of topic classification: poradna, technické dotazy, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.07.2011 08:17, Nové auto
Štefane, vyndej z auta vidle, lopatu, kbelíky, gumáky, roli pletiva, z přihrádky vyber pornočasopisy, z přehrávače kazetu od Evy a Vaška, auto zavez do AAA a tam si kup na protiúčet (3000 určitě dostaneš) aspoň trochu mladší Mondeo. Kombi by ti mohlo vyhovovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.07.2011 08:43, klepání
škopků jsem kdysi vlastnil několik, mj. 89 2.0 DOHC. brutální klepání se mi začalo ozývat když jsem zapoměl na výměnu oleje a bylo ho tam skutečně málo, klepaly ventily, ale takovým způsobem že to připomínalo traktor. po dolití oleje to zmizelo. ještě jeden podivný zvuk jsem řešil, takové šustění z motoru, od rozvodů, způsobovala to řemenice v hlavě, její uložení bylo malinko volnější takže byla vertikálně vyosená, vyřešilo se to bronzovým klínkem. jinak jsem na něj nedal dopustit, na svojí dobu fantastické auto s výbornou spotřebou, spolehlivé, prostorné, pro milovníky zadokolek skutečně paráda. katastrofa byly jiné motorizace, měl jsem ještě 2.8 A/T, spotřeba 18-20 litrů ať jsem jel jakkoli a 2.5TD což byl ´´báječný´´ ital od VM Motori s čtyřmi samostatnými hlavami které nahodile praskaly jak se jim zachtělo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.07.2011 09:25, RE: klepání
tomaskrtek posted by:
škopků jsem kdysi vlastnil několik, mj. 89 2.0 DOHC. brutální klepání se mi začalo ozývat když jsem zapoměl na výměnu oleje a bylo ho tam skutečně málo, klepaly ventily, ale takovým způsobem že to připomínalo traktor. po dolití oleje to zmizelo. ještě jeden podivný zvuk jsem řešil, takové šustění z motoru, od rozvodů, způsobovala to řemenice v hlavě, její uložení bylo malinko volnější takže byla vertikálně vyosená, vyřešilo se to bronzovým klínkem. jinak jsem na něj nedal dopustit, na svojí dobu...
To je to DOHC se dvěma vačkovými hřídeli, avšak jen 8-mi ventily?
Nebyla ta vrcholná motorizace 2.9? Tu měl kamarád ve Scorpiu taky s AT a za 20 s tím jezdil jen po městě, a to jen pro to, že musel mít na všech semaforech "pole position"
Jiný známý na Escortu taky řešil cvakající hydrostavy a taky to výměna oleje vyřešila.
A pokud to nepomůže, tak doporučuju, co radí svým opět neotřelým způsobem Gablenz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.07.2011 11:01, RE: klepání
David V posted by:
To je to DOHC se dvěma vačkovými hřídeli, avšak jen 8-mi ventily?
Nebyla ta vrcholná motorizace 2.9? Tu měl kamarád ve Scorpiu taky s AT a za 20 s tím jezdil jen po městě, a to jen pro to, že musel mít na všech semaforech "pole position"
Jiný známý na Escortu taky řešil cvakající hydrostavy a taky to výměna oleje vyřešila.
A pokud to nepomůže, tak doporučuju, co radí svým opět neotřelým způsobem Gablenz.
ano, vrcholná motorizace byla 2.9i cosworth, cca 200hp, praskalo těsnění pod palicí, el. problémy, málokteré přežilo dodnes. ještě byla 2.4i, nějaké karburátorové verze od roku 85 dokonce snad 1.6, 1.8 a OHC dvoulitr.
moje 2.8 byla dovoz z CH, a kvůli jejich emisním normám měla nějaké sofistikované přisávání vzduchu k výfukovým plynů, všude samá trubička a ventil u Charouze na to koukali jak puci. dal jsem jí do plynu takže to tolik nebolelo, a stejně jsem s ní jezdil jen půl roku. to DOHC bylo jiný kafe, měl jsem ho rok a půl a opravdu spokojenost, jezdilo to mezi 7-9, nikdy mě to nenechalo ve štychu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.07.2011 14:03, RE: klepání
David V posted by:
To je to DOHC se dvěma vačkovými hřídeli, avšak jen 8-mi ventily?
Nebyla ta vrcholná motorizace 2.9? Tu měl kamarád ve Scorpiu taky s AT a za 20 s tím jezdil jen po městě, a to jen pro to, že musel mít na všech semaforech "pole position"
Jiný známý na Escortu taky řešil cvakající hydrostavy a taky to výměna oleje vyřešila.
A pokud to nepomůže, tak doporučuju, co radí svým opět neotřelým způsobem Gablenz.
Petr-Tipcars: Dobrý den, verze, co má pán, je podle roku výroby přesně ta verze, o které píšete. Dvě vačky a 8 ventilů. Zavedeno do výroby od r. 1989. Snahu pána udržet to auto v chodu oceňuji, zejména právě kvůli tomu motoru. Je možné, že skutečně bude stačit pouze výměna oleje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.07.2011 19:33, RE: klepání
tomaskrtek posted by:
škopků jsem kdysi vlastnil několik, mj. 89 2.0 DOHC. brutální klepání se mi začalo ozývat když jsem zapoměl na výměnu oleje a bylo ho tam skutečně málo, klepaly ventily, ale takovým způsobem že to připomínalo traktor. po dolití oleje to zmizelo. ještě jeden podivný zvuk jsem řešil, takové šustění z motoru, od rozvodů, způsobovala to řemenice v hlavě, její uložení bylo malinko volnější takže byla vertikálně vyosená, vyřešilo se to bronzovým klínkem. jinak jsem na něj nedal dopustit, na svojí dobu...
2.0 DOHC osmiventil s dvěma vačkovými hřídeli, nemělo to náhodou rozvody dělané řetězem? Kdysi jsem po tomhle motoru pokukoval, ale měla to být Sierra. No nakonec jsem skončil u Mondea.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.07.2011 20:41, RE: klepání
Koloss posted by:
2.0 DOHC osmiventil s dvěma vačkovými hřídeli, nemělo to náhodou rozvody dělané řetězem? Kdysi jsem po tomhle motoru pokukoval, ale měla to být Sierra. No nakonec jsem skončil u Mondea.
jj, řetěz, fakt zlatej motor, koukal jsem do fordích manuálů a nejlepší byla právě verze 88kw... sierry byly zadokolky nebo předokolky??? nebo oboje? vím že byly čtyřkolky, ale jestli trpěly stejnými úniky oleje jako u čtyřkolek škopků tak potěš pán bůh
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.07.2011 21:58, Jak odstranit??
Vyhnout se jakýmukoliv fordu obloukem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.07.2011 12:12, RE: Jak odstranit??
JARDA3 posted by:
Vyhnout se jakýmukoliv fordu obloukem.
Sierry - to byla zlatá auta. Byly to zadokolky a dělaly se i čtyřkoly.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.07.2011 13:24, RE: klepání
tomaskrtek posted by:
jj, řetěz, fakt zlatej motor, koukal jsem do fordích manuálů a nejlepší byla právě verze 88kw... sierry byly zadokolky nebo předokolky??? nebo oboje? vím že byly čtyřkolky, ale jestli trpěly stejnými úniky oleje jako u čtyřkolek škopků tak potěš pán bůh
Sirka byla v originále zadokolka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.07.2011 13:25, RE: Jak odstranit??
JARDA3 posted by:
Vyhnout se jakýmukoliv fordu obloukem.
Rada z hospody po kolikátem pivu?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.07.2011 23:23, RE: Jak odstranit??
Koloss posted by:
Rada z hospody po kolikátem pivu?
do hospody nechodím ale jako servisák vidím který auta jsou problém. ford jednoznačně vede.
respond
Dave77.
number of posts1
date of registration03.10.2016
Monday 03.10.2016 22:52, Texaco Techron Fuel System Cleaner
Vyzkoušel jsem čistič Techron. A maximální spokojenost, klepání utichlo. Techron je prémiový čistič palivového systému, který zlepšuje chod motoru jak na volnoběh i v záběru, odstranění cukání a klepání motoru. Techron čistí celé vedení paliva do spalovacího prostoru a umožní správný průtok paliva. Dále snižuje emise, zlepšuje akceleraci, nájezd kilometrů a chrání důležité části v motoru.
respond


update
you watch this topic

stop watching this topic

similar vehicles on offer:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.