0
back
 

diskuze k tématu: Ideální nové rodinné auto či roční vůz do 400 tis. Kč

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, německá vozidla, korejská vozidla
Jirka.....
number of posts4
date of registration18.08.2013
Sunday 18.08.2013 22:12, Ideální nové rodinné auto či roční vůz do 400 tis. Kč
Dobrý den,

již několik dní si jako naprostý laik lámu hlavu nad otázkou výběru ideálního rodinného vozu pro svoji, brzy již čtyřčlennou, rodinu. Napadlo mě obrátit se s žádostí o radu na Vás.

Požadavky jsou zejména důraz na bezpečnost, čili maximální možný počet airbagů a celkově dobré výsledky v hodnocení Euro NCAP, velký kufr, minimálně 500l a celková prostornost. Co se výbavy týče, tak bychom měli zájem o tempomat, stabilizační systém, parkovací senzory alespoň vzadu, elektricky ovládaná všechna okna, automatickou klimatizaci, šikovně umístěné odkládací prostory v okolí řidiče (loketní opěrka, držák nápojů atd.), rádio s USB vstupem a elektricky sklopná zpětná zrcátka.

Chtěl bych, aby nám auto spolehlivě sloužilo minimálně 5, optimálně 10 let, proto chceme nový či roční vůz, byť to samo o sobě pochopitelně nic nezaručí.

Co se motorizace týče, tak vzhledem k ročnímu nájezdu mezi 10 - 15 tis. km jsem se dočetl, že ideální je v tomto případě beznínový motor. Výkon požadujeme okolo 100 KW, aby zde byl prostor i pro svižnější jízdu. Zaujali mě benzínové motory s nižším objemem a turbem, které se vyznačují i rozumnou spotřebou, kterou bychom chtěli udržet do 7 l na 100 km.

No a k mému výběru. Prvotně jsem se rozhlížel v oblasti kompaktních kombíků a po nové Octavii. Bohužel s motorem 1,4 tsi a výbavou elegance, která splňuje naše požadavky vyjde na 550 tis. Kč, což je nad náš rozpočet a přijde mi to i docela drahé. Dále jsem ve svých úvahách směřoval k jejím konkurentům jako Renault Megane Grandtour, Chevrolet Cruze SW či Opel Astra Sports Tourer. No a pak mě oslovila korejská dvojice Hyundai i30 kombi a Kia cee´d SW, které se jeví jako ideální kombinace ceny, výkonu a nadstandardní výbavy. No a na úplný závěr jsem dostal nabídku na téměř nový Ford S-max s motorem 1.6 EcoBoost ve výbavě Winner za 540 tis. Kč. Je to sice nad náš rozpočet, ale auto mě oslovilo a lámu si hlavu, zdali za ty peníze stojí a jestli se obecně nepoohlédnout po MPV.

Výsledek, totální zoufalství. Budu rád za jakýkoliv postřeh a omlouvám se za velmi dlouhý popis výše.

Díky všem
respond
dk1844
number of posts12
date of registration09.08.2013
Monday 19.08.2013 00:24, RE: Ideální nové rodinné auto či roční vůz do 400 tis. Kč
Co takhle nejaky golf7?
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Monday 19.08.2013 08:24, Chevy Cruze SW
Myslím, že Chevrolet Cruze SW ve výbavě LT+ s motorem 1.8 (104 kW - atmo motor - velmi dobé reference) se za uvedené peníze dá pořídit a bude mít drtivou většinu požadované výbavy. Podle momentálního akčního ceníku by se dala pořídit i úroveň výbavy LTZ a věřím, že by se cena dala na 400 tisíc usmlouvat.
respond
free78
number of posts300
date of registration19.09.2008
Monday 19.08.2013 09:36, citroen
za 400t - 450t se dá pořídit auto o třídu vyšší, nekorejské. Citroen C5 nebo Peugeot 508. Já osobně bych si asi nemohl koupit auto, které je takovou horší, levnější verzí Opla. Fuj. Obzvláště ne za takové peníze.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Monday 19.08.2013 09:50, RE: citroen
free78 posted by:
za 400t - 450t se dá pořídit auto o třídu vyšší, nekorejské. Citroen C5 nebo Peugeot 508. Já osobně bych si asi nemohl koupit auto, které je takovou horší, levnější verzí Opla. Fuj. Obzvláště ne za takové peníze.


Jasně, proti gustu... nicméně C5 nebo 508 nad 400 startují, zatímco ta nižší střední už má obvykle silnější motor, než je základ a mnohdy plnou dostupnou (rozumnou) výbavu.
A zrovna Cruze se docela povedl, co se týká odolnosti a spolehlivosti. A dneska poukazovat na to, že je auto korejské mi už přijde docela out, zejména, když existují v Evropě tradiční výrobci, kteří mají problémy udělat spolehlivý motor.
respond
free78
number of posts300
date of registration19.09.2008
Monday 19.08.2013 10:37, RE: citroen
David V posted by:
free78 posted by:
za 400t - 450t se dá pořídit auto o třídu vyšší, nekorejské. Citroen C5 nebo Peugeot 508. Já osobně bych si asi nemohl koupit auto, které je takovou horší, levnější verzí Opla. Fuj. Obzvláště ne za takové peníze.
Jasně, proti gustu... nicméně C5 nebo 508 nad 400 startují, zatímco ta nižší střední už má obvykle silnější motor, než je základ a mnohdy plnou dostupnou (rozumnou) výbavu. A zrovna Cruze se docela povedl, co se týká odolnosti a spolehlivosti. A dneska poukazovat na to, že je auto korejské mi už přijde docela out, zejména, když existují v Evropě tradiční výrobci, kteří mají problémy udělat spolehlivý motor.


Jak jsem se koukal , tak C5 lze pořídit od 400t novou (díval jsem se na nabídku skladových vozů, ne do nějakého ceníku), 508 lze za 400t - 450t koupit jako předváděčku s cca 10t najetými km.
Chevrolet Cruze sice možná vypadá jakžtakž ok, jezdit s takovým autem je již dneska normální, stejně tak, jako je dneska již normální být gay. Přesto mě osobně něco říká, abych takové věci nedělal.
respond
Jirka.....
number of posts4
date of registration18.08.2013
Monday 19.08.2013 11:12, RE: Ideální nové rodinné auto či roční vůz do 400 tis. Kč
dk1844 posted by:
Co takhle nejaky golf7?


No tak jsem se teď koukal na VW Golf Variant s motorem 1.4 TSI/90 kW a vybavou Comfortline, ktera vyjde na cca 450 tis. Kc. Problém je, že bych musel dalších 20 až 30 tisíc doplácet za dovýbavu, kterou požaduji, zejména ty senzory, a stejně bude třeba v porovnání s těmi "neoblíbenými" korejci osekaný. Ale je pravdou, že motor vypadá velmi solidně a recenze jsou dobré. Byl bych přes rozpočet, ale to bych byl schopen vyřešit, neboť nepředpokládám, že u VW budou ochotni dvakrát smlouvat o ceně.

Moje otázka je tedy stejná jako u S-maxu, stojí VW Golf za ty peníze?
respond
Jirka.....
number of posts4
date of registration18.08.2013
Monday 19.08.2013 11:41, RE: citroen
free78 posted by:
David V posted by:
free78 posted by:
za 400t - 450t se dá pořídit auto o třídu vyšší, nekorejské. Citroen C5 nebo Peugeot 508. Já osobně bych si asi nemohl koupit auto, které je takovou horší, levnější verzí Opla. Fuj. Obzvláště ne za takové peníze.
Jasně, proti gustu... nicméně C5 nebo 508 nad 400 startují, zatímco ta nižší střední už má obvykle silnější motor, než je základ a mnohdy plnou dostupnou (rozumnou) výbavu. A zrovna Cruze se docela povedl, co se týká odolnosti a spolehlivosti. A dneska poukazovat na to, že je auto korejské mi už přijde docela out, zejména, když existují v Evropě tradiční výrobci, kteří mají problémy udělat spolehlivý motor.
Jak jsem se koukal , tak C5 lze pořídit od 400t novou (díval jsem se na nabídku skladových vozů, ne do nějakého ceníku), 508 lze za 400t - 450t koupit jako předváděčku s cca 10t najetými km. Chevrolet Cruze sice možná vypadá jakžtakž ok, jezdit s takovým autem je již dneska normální, stejně tak, jako je dneska již normální být gay. Přesto mě osobně něco říká, abych takové věci nedělal.


Nejprve k tomu Chevroletu, na něj už jsme se byli osobně podívat, protože mají dealera poblíž. Upřímně se nám auto líbilo, ale použité materiály apod. zkrátka ukazují, že se jedná o levnější model. Plus mě teda zarazil poměrně nízký zdvih vozu. Měl jsem obavy, jestli to ustojí české silnice. Na druhou stranu auto víceméně splňovalo ve výbavě LT+ naše požadavky a nabídli nám rozumnou cenu 400 tis. Kč. Bavil jsem se s kamarády o této variantě a v podstatě všichni odvětili totéž co free78. Nikdy bych si to auto nekoupil, značku považuji za pochybnou, ale konkrétní argumenty neměli.

K C5 a 508, dají se tato auta označit za spolehlivá a přežijí minimálně oněch 5 let?? Francouzské vozy mají nebo měli naši známí a upřímně s nimi byly jenom problémy. Podle mě není normální, aby na nové C4 po dvou letech kompletně odešla elektronika řídící jednotky a museli ji celou vyměnit. Dále rovněž na C4 totálně zrezlé brzdové destičky po půl roce u nového auta... No a reakce dealera raději v tomto případě nekomentuji. Zkrátka mám proti Frantíkům fakt předsudky, ale možná se jednalo o ojedinělou vadu kusů.

Každopádně děkuji za dosavadní postřehy.

respond
radek.slivaFB
number of posts181
date of registration16.03.2013
Monday 19.08.2013 12:06, do 400 000
Dobrý den,
vůbec bych se nebal toho co říka kutil franta od vedle... korejské vozy nejsou BWM ale udělaly velký postup v před....takže bych se toho nebal a doporučil bych kia ceed kde navíc máte 7 letou komplexní záruku.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Monday 19.08.2013 12:58, RE: citroen
Jirka..... posted by:
free78 posted by:
David V posted by:
free78 posted by:
za 400t - 450t se dá pořídit auto o třídu vyšší, nekorejské. Citroen C5 nebo Peugeot 508. Já osobně bych si asi nemohl koupit auto, které je takovou horší, levnější verzí Opla. Fuj. Obzvláště ne za takové peníze.
Jasně, proti gustu... nicméně C5 nebo 508 nad 400 startují, zatímco ta nižší střední už má obvykle silnější motor, než je základ a mnohdy plnou dostupnou (rozumnou) výbavu. A zrovna Cruze se docela povedl, co se týká odolnosti a spolehlivosti. A dneska poukazovat na to, že je auto korejské mi už přijde docela out, zejména, když existují v Evropě tradiční výrobci, kteří mají problémy udělat spolehlivý motor.
Jak jsem se koukal , tak C5 lze pořídit od 400t novou (díval jsem se na nabídku skladových vozů, ne do nějakého ceníku), 508 lze za 400t - 450t koupit jako předváděčku s cca 10t najetými km. Chevrolet Cruze sice možná vypadá jakžtakž ok, jezdit s takovým autem je již dneska normální, stejně tak, jako je dneska již normální být gay. Přesto mě osobně něco říká, abych takové věci nedělal.
Nejprve k tomu Chevroletu, na něj už jsme se byli osobně podívat, protože mají dealera poblíž. Upřímně se nám auto líbilo, ale použité materiály apod. zkrátka ukazují, že se jedná o levnější model. Plus mě teda zarazil poměrně nízký zdvih vozu. Měl jsem obavy, jestli to ustojí české silnice. Na druhou stranu auto víceméně splňovalo ve výbavě LT+ naše požadavky a nabídli nám rozumnou cenu 400 tis. Kč. Bavil jsem se s kamarády o této variantě a v podstatě všichni odvětili totéž co free78. Nikdy bych si to auto nekoupil, značku považuji za pochybnou, ale konkrétní argumenty neměli. K C5 a 508, dají se tato auta označit za spolehlivá a přežijí minimálně oněch 5 let?? Francouzské vozy mají nebo měli naši známí a upřímně s nimi byly jenom problémy. Podle mě není normální, aby na nové C4 po dvou letech kompletně odešla elektronika řídící jednotky a museli ji celou vyměnit. Dále rovněž na C4 totálně zrezlé brzdové destičky po půl roce u nového auta... No a reakce dealera raději v tomto případě nekomentuji. Zkrátka mám proti Frantíkům fakt předsudky, ale možná se jednalo o ojedinělou vadu kusů. Každopádně děkuji za dosavadní postřehy.


Taky jsem na korejské vozy pohlížel s despektem, ale pak jsem párkrát v Koreji byl a viděl, co tam jezdí a jak to tam vypadá. Dneska se korejských výrobků nebojím a platí to i na auta a byla by svým způsobem škoda kvůli pár klišé nevyužít cenovou podbízvost. Neříkám, že bych koupil takové auto ojeté, ale třeba novou Kiu Ceed SW, která rovněž splňuje všechny požadavky...proč ne? 7-mi letá záruka (ovšem doporučuji prostudovat podmínky) nemusí být k zahození, když auto plánujete na 10 let. Kamarád koupil novou Octavii a rozhodně se nedalo říct, že tohle evropské auto by bylo kvalitní a bezproblémové, určitě by uvítal delší záruku...ale Škoda asi ví, proč dává 2 roky.
respond
dk1844
number of posts12
date of registration09.08.2013
Monday 19.08.2013 13:17, RE: Ideální nové rodinné auto či roční vůz do 400 tis. Kč
Jirka..... posted by:
dk1844 posted by:
Co takhle nejaky golf7?
No tak jsem se teď koukal na VW Golf Variant s motorem 1.4 TSI/90 kW a vybavou Comfortline, ktera vyjde na cca 450 tis. Kc. Problém je, že bych musel dalších 20 až 30 tisíc doplácet za dovýbavu, kterou požaduji, zejména ty senzory, a stejně bude třeba v porovnání s těmi "neoblíbenými" korejci osekaný. Ale je pravdou, že motor vypadá velmi solidně a recenze jsou dobré. Byl bych přes rozpočet, ale to bych byl schopen vyřešit, neboť nepředpokládám, že u VW budou ochotni dvakrát smlouvat o ceně. Moje otázka je tedy stejná jako u S-maxu, stojí VW Golf za ty peníze?


Dle informaci, ktere mam (z diskuzi o Golfu 7, ale ne z vlastni zkusenosti), tak oproti cenikovym cenam dostavali slevy v radu 7-9%, a to i tehdy, pokud si auto konfigurovali dle vlastnich preferenci. Pripadne "skladovky" by na tom mohly byt lip; otazkou je, jestli se da najit takhle specificky vybavena. Asi to za nejakym dealerem zajit a nechat si udelat konkretni nabidku.

Prave zminovana varianta 1.4TSI 90kW v Comfortline se ma velmi dobry pomer cena/vybava vcetne tolik diskutovaneho multiliku vzadu, takze skvely vyber.

Stoji za to Golf? Zalezi na kazdem, dle meho soudu je konkurenceschopny dostatecne za to, co nabizi.

Edit ke slevam: Tak narazil jsem i na slevy jako 12 %, viz diskuze
respond
free78
number of posts300
date of registration19.09.2008
Tuesday 20.08.2013 11:13, je střední třída moc?
Já bych přece jen ještě měl poznámku k výběru. Netuším tedy, jak to má tazatel s parkováním, ale pokud má své parkovací místo, nemusí li denně hledat volnou skulinku před panelákem, je vůbec důvod kupovat nižší střední? Proč se mačkat v malém voze, když mohu za v podstatě úplně stejné peníze (cenu lze snadno řešit nákupem skladového nebo referenčního vozu) mít auto větší. Samozřejmě auto střední třídy bude i bezpečnější (bylo požadováno) a v základu lépe vybavené.
Byl zde doporučován GOLF. Není to špatné auto, cokoliv německého je takové dotaženější, ale. ALE je to pořád jen nižší stření třída. Proč se v tom sice pěkném a kvalitním voze mačkat? Proč si nedopřát? Je důvod mít za stejnou cenu menší auto?
Co se týče korejců, tak ony jsou bohužel všechny korejské automobily v česku slučovány do jedné množiny, to ale není příliš správné. To je jak kdyby japonec tvrdil, že "Evropana" by si nekoupil, že BMW bude sračka, protože když byl na návštěvě v Praze, tak měl z půjčovny půjčenýho "Evropana" Renault Thalia a to auto stálo za hovno.
V česku je zvykem každý článek, každý příspěvek uvést tím, že v 90 letech byly korejské auta k smíchu. Nechápal jsem na čem byl tento poznatek založen. Vlastnil jsem 2 Hyundai Lantra vyrobené v druhé polovině 90 let. Motor Mitsubishi. Podvozek a brzdy Mitsubishi. Já tedy byl spokojen. Co se dalšího korejce - KIA týká, tak v 90 letech používal techniku Mazda. Designově odporné SSANG YONG mělo zase techniku Mercedes.
Zakopaný pes - prapůvod řečí na nekvalitu podle mne spočívá v automobilce DAEWOO, dnes Chevrolet, která v té době přebírala zastaralou techniku od OPELa. OPEL nikdy nebyl nic extra sám o sobě. Vývar ze zastaralé techniky OPELu musí logicky být ještě mnohem horší. Zde spatřuju kořeny všech nadávek a posměšků na "korejce" a PROTO NEMOHU nákup Chevroletu (viz. příspěvky výše), zvlášť ne za tyto peníze, doporučit.
respond
Jirka.....
number of posts4
date of registration18.08.2013
Tuesday 20.08.2013 13:43, RE: je střední třída moc?
free78 posted by:
Já bych přece jen ještě měl poznámku k výběru. Netuším tedy, jak to má tazatel s parkováním, ale pokud má své parkovací místo, nemusí li denně hledat volnou skulinku před panelákem, je vůbec důvod kupovat nižší střední? Proč se mačkat v malém voze, když mohu za v podstatě úplně stejné peníze (cenu lze snadno řešit nákupem skladového nebo referenčního vozu) mít auto větší. Samozřejmě auto střední třídy bude i bezpečnější (bylo požadováno) a v základu lépe vybavené. Byl zde doporučován GOLF. Není to špatné auto, cokoliv německého je takové dotaženější, ale. ALE je to pořád jen nižší stření třída. Proč se v tom sice pěkném a kvalitním voze mačkat? Proč si nedopřát? Je důvod mít za stejnou cenu menší auto? Co se týče korejců, tak ony jsou bohužel všechny korejské automobily v česku slučovány do jedné množiny, to ale není příliš správné. To je jak kdyby japonec tvrdil, že "Evropana" by si nekoupil, že BMW bude sračka, protože když byl na návštěvě v Praze, tak měl z půjčovny půjčenýho "Evropana" Renault Thalia a to auto stálo za hovno. V česku je zvykem každý článek, každý příspěvek uvést tím, že v 90 letech byly korejské auta k smíchu. Nechápal jsem na čem byl tento poznatek založen. Vlastnil jsem 2 Hyundai Lantra vyrobené v druhé polovině 90 let. Motor Mitsubishi. Podvozek a brzdy Mitsubishi. Já tedy byl spokojen. Co se dalšího korejce - KIA týká, tak v 90 letech používal techniku Mazda. Designově odporné SSANG YONG mělo zase techniku Mercedes. Zakopaný pes - prapůvod řečí na nekvalitu podle mne spočívá v automobilce DAEWOO, dnes Chevrolet, která v té době přebírala zastaralou techniku od OPELa. OPEL nikdy nebyl nic extra sám o sobě. Vývar ze zastaralé techniky OPELu musí logicky být ještě mnohem horší. Zde spatřuju kořeny všech nadávek a posměšků na "korejce" a PROTO NEMOHU nákup Chevroletu (viz. příspěvky výše), zvlášť ne za tyto peníze, doporučit.


No to je právě to, co mi vrtá hlavou, jak jsem psal již v úvodu, zdali se nevyplatí připlatit 140 tis. Kč za S-maxe ze střední třídy ve výbavě Winner, kterého mi také nabídli. Na druhou stranu 140 tis. Kč jsou pro nás opravdu již velké peníze a nevím, zdali se to za hůře, byť stále ještě solidně, vybavené auto ze střední třídy vyplatí. K tomu se zatím nikdo nevyjádřil. A tím tedy narážím na to, že podle mnou prozatím zjištěných skutečností se za stejnou cenu na tu střední třídu nedostanu, leda bych tedy narazil na referenční vůz, což se mi u Fordu bohužel nepovedlo.

Jinak obecně jsme na tom s parkováním velmi špatně. Je to ten nejčernější scénář, tedy parkování před panelákem kde se po 17:00 hodině stává z tohoto jinak triviálního úkonu Mission impossible. Proto důraz na parkovací senzory, neboť problém máme už s aktuální Fábií, co potom s 4,5 metrovým vozem. Co se bezpečnosti týče, tak se domnívám, že i zmiňovaná Kia Ceed a obecně všechny nové vozy jsou na tom s bezpečností velmi dobře nebo se pletu?

Jinak včera jsem byl u Kii a Ceed SW se nám opravdu líbil, akorát loketní opěrky jsou opravdu dost vzadu a nebylo to úplně pohodlné.

Jinými slovy moje aktuální uvažovaní i z této diskuze je následující, pokud půjdu do nižší střední třídy, tak upřednostním Kiu Ceed SW kvůli výbavě, povedenému designu a 7 letům záruky, která navíc v rámci aktuální akce obsahuje zdarma servisní prohlídky a na nich použitý materiál, což je do budoucna pár desítek tisíc úspora. Ještě tedy zajdu do škodovky a VW, pokud by náhodou na skladovém vozu nevykouzlili neodolatelnou nabídku.

No a koutkem oka ještě nevzdávám střední třídu a Ford S-max, ale raději asi těch 140 tis. Kč investuji jinam.


respond
vlk1
number of posts19
date of registration11.11.2010
Wednesday 21.08.2013 07:26, RE: Ideální nové rodinné auto či roční vůz do 400 tis. Kč
Korejská auta bych nezatracoval už vůbec né I30 kombi a Kia ceed kombi. Ne kvůli dobré ceně a výbavě. Ale dle mých zkušeností kvůli jízdním vlastnostem,kvalitě materiálů a bezporuchovosti benzínových motorů bez turba či i dieselových spolehlivých crdi.Jen u benzínů u nich neberte nic slabšího než 1,6.Škoda, že už nenabízejí v evropě 2,0cvvt. Dnes když se podíváte jaká je nabídka v bazaru a ceny např ceedu tak zjistíte, že ztrácejí cenu možná i o něco méně než Octavie.
Tyto auta jsou konstruována údajně německými projekčními kancelářemi a vyrábějí se v evropě. Zkuste se na ně podívat blíže a zjistíte že většina dílů dodávají vyhlášené evropské značky.Části podvozků jsou z nerezových plechů apod.Koupě Octavie nebo Golfu s motorem do 100kw nedává vůči nim vůbec smysl(minimálně kvůli jízdním vlastnostem jednodušších podvozků u levnějších verzí). Nicméně i když by se někdo přecijen rozhodl pro koncern, tak prodejci mají běžně k dispozici možnost slevy až 10 procent-je třeba si o ni jen říct.Kia a Hyundai dávají obecně slevu jen na vystavené modely nebo skladové vozy.U živnostníků je to samozřejmě ještě jinak.Jinak neomezoval bych se jen na pípající couvací senzory-korejci mají za tuto cenu aut kompletní couvací systémy.Jinak lze si nechat dodělat do jakéhokoliv nového auta tento kompletní systém v ceně do 10 tis.-koukněte na net.V rámci laku a tloušky plechů jsou na tom dnes všichni výrobci stejně(stejně blbě).Všichni se snaží šetřit na tloušce plechů(údajně kvůli deformovatelnosti a zachování nárazových zón) a v rámci laků je vpodstatě jen pár dodavatů.Takže Ceed i Octavia mají údajně ty samé(kvůli zeleným vodou ředitelné).Metalýzy jsou na tom o trošku lépe. Jen si myslím, že časem ještě půjdou ceny dolů. Ještě jsou ty poslední modely stále moc nové.Jestli I30 nebo ceed-ceed je možná mírně sportovněji nastaven I 30 zas na pohodlnější jízdu.Ze skušeností s předchozími generacemi mi přijde KIA z Žiliny v rámci montáže-lícování a kvality montáže možná trochu kvalitnější než Nošovický Hyundai. U koncernu bych si taktéž vybral-ale bohužel ne za tu cenu např. dle mne docela slušná nová octavia 1,8TSI-ale cena je zcela mimo.
respond
havl
number of posts1
date of registration22.08.2014
Friday 22.08.2014 16:24, I30
Sám mám necelý rok novou "krátkou" H- I30, zatím naprostá spokojenost. Když jsem četl Vaše požadavky - kromě kufru má naprosto vše, spíš dost navíc. Zkuste si nakonfigurovat na stránkách Hyundai.cz I30 1,6 GDI kombi v paketu fleet nebo weekend, a možná budete překvapen, že těch 400 tis. Vám bude stačit. ( My jsme dostali ještě slevu Objevte Hyundai, stačila kopie techničáku našeho staršího auta. Ale stačí se podívat na nabídky předváděcích nebo skladových vozů.) Testy bezpečnosti má Hy výborné, pokud jsem dobře četl recenze. Zadní kamera je k nezaplacení a statické přisvětlení do zatáčky taky - oboje vysoce oceníte, pokud parkujete mezi auty na sídlišti, bez toho bych ani auto být Vámi nebral. V kameře vidíte, kam couváte, a díky světlu do boku vidíte v noci zadek auta, které je před Vámi a mohl byste jej nebo sebe škrábnout nárazníkem. A veškerá další výbava Vás u konkurence vyjde minimálně na 50tis. navíc.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.