0
back
 

diskuze k tématu: Ford S-MAX - první dojmy majitele

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.12.2008 07:47, pěkné
jsem první :) ...a teď vážně.
pěkné auto,design se fakt povedl,i recenze ujde,baví mě číst recenzi nadšených majitelů.Ta tichost motoru mě hodně zajímá,spousta lidí když přejde ze starého auta tak jim přijde tichá i 1,9TDi 66kw.Osobně to posuzuji velmi přísně.Tenhle dokázal objektivně napsat,že má i pár špatných stránek.
Krátké sedáky jsou velmi nepříjemné,všímám si toho u spousty aut.Najít auto,které opravdu podepře stehna ,a ne jen 3/4, je problém.Nechápu to,přitom se jedná o prodloužení sedáku o 4-6cm a byl by klid.
Co je vtipný,v malé Almeře jsem měl subjektivně (téměř) nejlépe podepřené nohy,skoro na úrovni křesel v Omeze.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.12.2008 09:30, spotřeba
Auto je to dobre, ale s tou spotrebou dle meho autor malinko ujel. 5l po meste s timhle autem, to asi bylo porad z kopce. 6 litru mix mi prijde taky jako prilis malo, bud jezdi jako kloboucnik, nebo ma nejakou zazracnou verzi toho motoru. Co ja vim tak se s tim jezdi normalne za 7-8.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.12.2008 10:14, RE: spotřeba
mikes posted by:
Auto je to dobre, ale s tou spotrebou dle meho autor malinko ujel. 5l po meste s timhle autem, to asi bylo porad z kopce. 6 litru mix mi prijde taky jako prilis malo, bud jezdi jako kloboucnik, nebo ma nejakou zazracnou verzi toho motoru. Co ja vim tak se s tim jezdi normalne za 7-8.
ta spotřeba mě taky trošku nesedí, možná palubní PC je optimističtěji naladěno. Nebo Ford zapracoval na tomto motoru a vytáhlo z něj parádni spotřebu.

Já jsem jezdil s tímto 2.0TDCI ve Focusu II, což je přece jen o pár kg lehčí kára a průměr jsem měl 5.8l, trasa cca 600km, polovina dálnice. Na dálnici 130-140, po okreskách do 110 (vždyť mě to taky stálo litr....)

Jinak odhlučnění alespoň ve Focusu nic moc. Jasně, TDI v Oktávce to není, ale do cca 110-120 je motor slyšet dost, pak se tam hodí za 6 a je to v pohodě. Zátah fajn, využitelné otáčky taky. Jediný problém jsem měl po měste, kde jet na 3 stupeň 50 je kravál, ale za 4 to už trošku drhne...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.12.2008 10:44, RE: pěkné
Tomi posted by:
jsem první :) ...a teď vážně.
pěkné auto,design se fakt povedl,i recenze ujde,baví mě číst recenzi nadšených majitelů.Ta tichost motoru mě hodně zajímá,spousta lidí když přejde ze starého auta tak jim přijde tichá i 1,9TDi 66kw.Osobně to posuzuji velmi přísně.Tenhle dokázal objektivně napsat,že má i pár špatných stránek.
Krátké sedáky jsou velmi nepříjemné,všímám si toho u spousty aut.Najít auto,které opravdu podepře stehna ,a ne jen 3/4, je problém.Nechápu to,přitom se jedná o prodloužení se...
Kdo chce tiché auto, nechť zvolí vodíkový pohon nebo elektromobil. Důležitý je, zda je zvukový projev ladný - a to 1,9 Tdi 66 Kw s rotařním čerpadlem BOSCH je. A to je podstatný!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.12.2008 11:11, RE: pěkné
Muroň posted by:
Kdo chce tiché auto, nechť zvolí vodíkový pohon nebo elektromobil. Důležitý je, zda je zvukový projev ladný - a to 1,9 Tdi 66 Kw s rotařním čerpadlem BOSCH je. A to je podstatný!
ladný zvukový projev?myslíš ten klapot od tdi 66kw?
Není nutné hned kupovat elektromobil,stačí promyšlené odhlučnění a aspoň trochu kultivovaný chod motoru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.12.2008 12:00, RE: pěkné
Tomi posted by:
jsem první :) ...a teď vážně.
pěkné auto,design se fakt povedl,i recenze ujde,baví mě číst recenzi nadšených majitelů.Ta tichost motoru mě hodně zajímá,spousta lidí když přejde ze starého auta tak jim přijde tichá i 1,9TDi 66kw.Osobně to posuzuji velmi přísně.Tenhle dokázal objektivně napsat,že má i pár špatných stránek.
Krátké sedáky jsou velmi nepříjemné,všímám si toho u spousty aut.Najít auto,které opravdu podepře stehna ,a ne jen 3/4, je problém.Nechápu to,přitom se jedná o prodloužení se...
Problem s prodlouzenim sedaku je asi v tom, ze si pak nesednou mensi lidi. Musel by byt posunovatelny sedak vuci operadlu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.12.2008 14:22, Vicemene souhlas
mikes posted by:
Problem s prodlouzenim sedaku je asi v tom, ze si pak nesednou mensi lidi. Musel by byt posunovatelny sedak vuci operadlu.
Ja jezdim za prumerne 6.8l mereno dotankovanim (38tis km)
Spotreba 5l je nerealna, ale nerikam, ze jizdou po rovine, 100km/h na sestku a s vetrem v zadech se ji neda dosahnout :)
PP je jako u vetsiny Fordu optimistou- obvykle ukazuje o pul litru min.
Navic ma S-max docela problematicke docerpavani doplna- pistole vypina o dost driv nez u jinych aut, takze to dost zkresluje, kdyz si to clovek pocita.

Jinak k tomu davani nakupu dovnitr auta (navic pod dite)..Nechapu..
I kdyz vlastne chapu- nakup vzadu docela lita, kdezto pod sedackama hezky drzi, ze:) Nicmene asi bych nerozdychal, kdyby me dite pri havarii zabila lahev od piva.



respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.12.2008 14:38, RE: spotřeba
kuko posted by:
ta spotřeba mě taky trošku nesedí, možná palubní PC je optimističtěji naladěno. Nebo Ford zapracoval na tomto motoru a vytáhlo z něj parádni spotřebu.

Já jsem jezdil s tímto 2.0TDCI ve Focusu II, což je přece jen o pár kg lehčí kára a průměr jsem měl 5.8l, trasa cca 600km, polovina dálnice. Na dálnici 130-140, po okreskách do 110 (vždyť mě to taky stálo litr....)

Jinak odhlučnění alespoň ve Focusu nic moc. Jasně, TDI v Oktávce to není, ale do cca 110-120 je motor slyšet dost, pak se tam hodí z...
100% souhlas, odhlučnění FFII není opravdu nic moc. Navíc slabší naftové motorizace jsou odhlučněny ještě hůře a díky jen 5-ti stupňové převodovce to s tím městem platí obzvlášť. Trochu ponůže kvalitnější nafta s vyšším cetanovým číslem, v ČR např. Verva diesel od Benziny.
Zdraví D.M.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.12.2008 17:06, RE: spotřeba
kuko posted by:
ta spotřeba mě taky trošku nesedí, možná palubní PC je optimističtěji naladěno. Nebo Ford zapracoval na tomto motoru a vytáhlo z něj parádni spotřebu.

Já jsem jezdil s tímto 2.0TDCI ve Focusu II, což je přece jen o pár kg lehčí kára a průměr jsem měl 5.8l, trasa cca 600km, polovina dálnice. Na dálnici 130-140, po okreskách do 110 (vždyť mě to taky stálo litr....)

Jinak odhlučnění alespoň ve Focusu nic moc. Jasně, TDI v Oktávce to není, ale do cca 110-120 je motor slyšet dost, pak se tam hodí z...
Souhlas. Podle mě opravdu spotřebu opsal z PP a ten je hodně velkej optimista. Slyšel jsem to z více zdrojů a můj to jen dokazuje. Ukazuje o litr míň. Pak by ta spotřeba seděla. Vidím že i ve Focusu je převodovka nešťastně navržená pro městský provoz. Rozčiluje mě to samé u mého FF1. Trojka je moc a čtverka málo. Takže už se těším na první pokutu. Jinak musím ale pochválit kultivovanost a tichost motoru. Zde jsem spokojen.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.12.2008 10:54, RE: spotřeba
mikes posted by:
Auto je to dobre, ale s tou spotrebou dle meho autor malinko ujel. 5l po meste s timhle autem, to asi bylo porad z kopce. 6 litru mix mi prijde taky jako prilis malo, bud jezdi jako kloboucnik, nebo ma nejakou zazracnou verzi toho motoru. Co ja vim tak se s tim jezdi normalne za 7-8.
Cele to sice vyzniva jako recenze od dovozce Ford do CR, ale budiz. ) ne, ted vazne, me spis opravdu zarazila ta spotreba. Realita bude nekde od 7 nahoru.
Posledni usporne naftaky novejsi generace byly TDI 66/81 kW s rotacnim cerpadlem. CR nebo PD jsou spotrebou vyse.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.10.2009 15:48, RE: spotřeba
Pe-tr posted by:
Cele to sice vyzniva jako recenze od dovozce Ford do CR, ale budiz. ) ne, ted vazne, me spis opravdu zarazila ta spotreba. Realita bude nekde od 7 nahoru.
Posledni usporne naftaky novejsi generace byly TDI 66/81 kW s rotacnim cerpadlem. CR nebo PD jsou spotrebou vyse.
Zdravím všechny. Jsem přihlášený jinak protože už neznám přihlašovací údaje...Ohledně spotřeby se dá skutečně jezdit za 5 litrů nejlépe okresky a 80-100 km/h na šestku... I po městě to jde ale musíte se hlídat a myslet hodně dopředu...Nepoužívat brzdy...jezdit jako člověk , klidně, umírněně...Zatím jsem na plnou nádrž (70 litrů) ujel nejvíce 1250 km což nasvědčuje tomu že 5 litrů na 100 km to není...A mohu vás uklidnit že jsem měl spotřebu i 9 litrů...Když se na to musí šlápnout tak se nedá nic dělat...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.10.2010 23:36, S-MAX po 2 letech
Dobrý den.
Jaký je po 2 letech? No v pohodě.Teda auto v pohodě...Servis u forda v pohode teda není...Pro představu výměna žárovky 270 kč, výměna oleje ,filtrů včetně palivového+doplnění klímy=6500-7000 kč...zajedete za chlapem co dělá jen fordy a je to za 3000,-...
Jinak co zlobilo je zámek nebo spínač kufru a kapoty, a začala vrzat řadící páka.
Mám najeto 64000km a měnil jsem zatím jen zadní destičky.S prací 1700 kč.Spotřeba v létě na 17 palcových kolech 7litrů...když se hlídám a jedu trasu 40 km vpoklidu tak 5,6l..V zimě na 16-tkách je spotřeba nižší!!!:_) I po městě jezdím za 6 litrů ...
Někdy pisnu více...
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.