Primcar posted by:
diky za prispevky , mel jsem problem s prihlasenim...prvni prispevek byl muj. -Auto je v planu si ponechat 6-7 let ,takze pripadna prestavba na LPG by se urcite vratila .-Bi-fuel verzi neni mhnoho a mondeo bude mit pri koupi cca 7 let ,tedy revize bomby bude brzy navic po 7 letech uz ten motor muze mit dost za sebou kdyz porad jezdil na plyn.-K tomu FAPu mel jsem ho jiz v C5 2001 2,2 HDI , tam narozdil od fordu sla napln ktera vydrzela cca 120tkm a diky ktere sel potom filtr jednoduse vyndat a vycistit.-K 2.0 TDCI - 7 let , nalitane vetsinou nad 160tkm, tedy vstriky na sebe nemusi nechat dlouho cekat,stejne FAP uz bude mit nejlepsi za sebou, kdyz vidim ceny repasi, navic tech neuspesnych repasi, kdy to pomuze jen na chvili,pak se hleda zavada jinde.-moto 2.0 benzin jsem mel v mondeu 2002 , odspodu trochu linejsi,ale na dalnici mi pripadal jako delany ano bylo to o neco lehci auto ,ale na dovolenou nalozeny kufr az po strechu ve dvou lidech a dalnice mu nic nedelala, tam bych se ho az tak nebal,tedy toho vykonu,teda pokud to je ten samy motor podle vykonu myslim, ze jo jen lehce vylepsen ? -s dojezdem uvadenym na LPG 450 km mi pripada jako velmi slusne , zvlast kdyz LPG je uz na kazdem rohu, ne jako CNG ...-nevim proc stale mi pripada provoz na LPG levnejsi nez na nafta , i kdyz vemu prestavbu ,tak u nafty za 6-7 let se urcite za takovou dobu neco drazsiho pokazi,samozrejme montaz a serizeni LPG od odbornika vlastnil jsem pouze 1,9 JTD ve fiatu ,super motor , nebo vyse zmineny 2,2 HDI . Kdyz vidim kolegy s koncern vozy kde se naftaky sypou, k tomu kolegy s peugeoty s hdi ktere nejsjou o mnoho pozadu, tak mam proste z nafty strach :( i kdyz kroutak u nafty nenahraditelny,proto jsem taky zacal tuhle diskusi abych zjistil co by mi mohlo pri mem najezdu vice vyhovovat...EDIT: kdyz vidim uspech s LPG u @ndre mam zajem urcite o vice informaci , nez jsi to tam nainstaloval , bylo puvodne v planu hned nebo temer ihned po koupi davat LPG nebo te jen prekvapila vyssi spotreba benzinu u 2.0 ? ano me to taky mestem bral 10 litru az na dalnici 130km/h se ustalil na 7 l.
Dneska mají auta už najeto kolem 160 tkm, protože český trh akceptuje, že se tohle auto dá ještě jako ojetina koupit. Před cca 10-ti lety to bylo obligátních 120 tkm. Takže pokud si někdo koupil před 7-mi lety nafťáka, aby s ním najel 160 tkm, tak je s prominutím magor, protože jej prodává v době, kdy se mu teprve vrátil rozdíl v ceně oproti levnější benzínové motorizaci s vyšší spotřebou.
Z toho lze usoudit, že realita je jiná, což podporuje statistický údaj o tom, že 40% ojetin má zmanipulovaný tachometr. A v tomto ohledu se obávám, že statistika může být příliš optimistická.