0
back
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo MK III - jak slouží po 245 tis. km?

category of topic classification: německá vozidla
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Wednesday 04.12.2013 07:19, TDDI
Autor měl evidentně štěstí na 12 let starý kus bez koroze
Jinak motor TDDI 1,8 jsme měli ve Focusu (taky 2001) a byl to velmi dobrý a nenáročný motor. Neměli jsme s ním vůbec žádný problém. Pravda, že kultivovaností chodu moc nevynikal.
respond
A4
number of posts134
date of registration09.05.2007
Wednesday 04.12.2013 08:19, :-)
No, je to taková ta klasika na téma "nejlepší auto na světě je to, co mám v garáži". A na závěr tradiční rýpnutí do koncernu...
respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Wednesday 04.12.2013 08:25, už po druhé
skoro stejný blábol už tu byl od tohoto autora v říjnu, ale to mel najeto 250000km, od té doby asi nefunguje převodovka a majitel jezdil pozad jinak nevím :D :D :D
respond
donald
number of posts30
date of registration09.05.2007
Wednesday 04.12.2013 09:09, Dobrý Ford
Desetileté Mondeo TDCi s 2 l motorem Euro 4 vlastním a jsem s ním naprosto spokojen, přestože má své drobné mouchy (a kdo je nemá?). Důležitý není vůz, ale majitel. Když ho provozujete správně vč. pravidelné údržby (navíc aditiv do nafty), nebudete mít vážnější problém. Není divu, že většina fordistů má k autu citový vztah. Na milenku taky nedáte dopustit, i když není jako Claudia Schiffer.
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Wednesday 04.12.2013 09:37, RE: :-)
A4 posted by:
No, je to taková ta klasika na téma "nejlepší auto na světě je to, co mám v garáži". A na závěr tradiční rýpnutí do koncernu...


A čekal snad někdo objektivní a podrobnou recenzi s plusy a mínusy bez zbytečného rýpání?

respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Wednesday 04.12.2013 09:48, RE: Dobrý Ford
donald posted by:
Desetileté Mondeo TDCi s 2 l motorem Euro 4 vlastním a jsem s ním naprosto spokojen, přestože má své drobné mouchy (a kdo je nemá?). Důležitý není vůz, ale majitel. Když ho provozujete správně vč. pravidelné údržby (navíc aditiv do nafty), nebudete mít vážnější problém. Není divu, že většina fordistů má k autu citový vztah. Na milenku taky nedáte dopustit, i když není jako Claudia Schiffer.


myslím že ta aditiva jsou jen placebo efekt. kolega má to samé, 2003, tuším 96kW, dvoulitr TDCi, chová se k tomu jako prase, najeto 260k+, a pořád to jezdí. osobně to nechápu ale je to tak. tankuje kde mají nejlevnější, do auta nedá ani korunu navíc než je nutné, obvykle až na poslední chvíli. jasně, sem tam v zimě mu to odtáhnu k sobě do garáže a pustím topení aby rozmrzla nafta, ale jinak dobrý )) teda je fakt že je to neprodejné. možná cigánům za 20k.
respond
soloacasa
number of posts1
date of registration11.10.2011
Wednesday 04.12.2013 09:50, Mondeo ano či ne?
Měl jsem už 3 dieselová služební Mondea Mk III (66, 85 a 96kW), všechny pravidelně servisované a vždy koupené jako nové. Co se týká komfortu a pohodlí, tak asi těžko najde konkurenci ve své kategorii jak cenové tak v porovnání stáří. Můj roční nájez byl cca 50tkm, z toho 80% po dálnici, tím mi i motory vydržely víc než bylo obvyklé. Tím bych ale chválení skončil. Pokud auto jezdí, je skvělé, ale jakmile nastane nějaká závada, oprava (pokud na ni "odborníci!" ve Fordu vůbec přijdou) vám pořádně provětrá peněženku. Počítejte vstřky, čerpadla paliva, servo, spojka a dvouhmotnostní setvačník, turbodmychadla, u každého výměna řídící jednotky po cca 130tkm - vše v řádu desetitisíců. Má výhoda byla, že jsem nemusel nic platit, nicméně jsem ty faktury viděl. S každou elektronickou prkotinou musíte do origo servisu, a ten je oproti ostatním o dost dražší. Já pro osobní potřebu bych si to určitě nekoupil. A že nerezne? Koukal se autor článku vůbec pod auto? Prahy, spodní části dveří, podvozek, střecha, kapota... To vše po 6ti letech provozu více či méně zasaženo korozí. Takhle nevypadá ani moje rodinná Zafira . Příspěvek si přeberte jak chcete, já to mám podložené 11ti lety jízdy v těchto vozech.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Wednesday 04.12.2013 10:03, RE: Mondeo ano či ne?
soloacasa posted by:
Měl jsem už 3 dieselová služební Mondea Mk III (66, 85 a 96kW), všechny pravidelně servisované a vždy koupené jako nové. Co se týká komfortu a pohodlí, tak asi těžko najde konkurenci ve své kategorii jak cenové tak v porovnání stáří. Můj roční nájez byl cca 50tkm, z toho 80% po dálnici, tím mi i motory vydržely víc než bylo obvyklé. Tím bych ale chválení skončil. Pokud auto jezdí, je skvělé, ale jakmile nastane nějaká závada, oprava (pokud na ni "odborníci!" ve Fordu vůbec přijdou) vám pořádně provětrá peněženku. Počítejte vstřky, čerpadla paliva, servo, spojka a dvouhmotnostní setvačník, turbodmychadla, u každého výměna řídící jednotky po cca 130tkm - vše v řádu desetitisíců. Má výhoda byla, že jsem nemusel nic platit, nicméně jsem ty faktury viděl. S každou elektronickou prkotinou musíte do origo servisu, a ten je oproti ostatním o dost dražší. Já pro osobní potřebu bych si to určitě nekoupil. A že nerezne? Koukal se autor článku vůbec pod auto? Prahy, spodní části dveří, podvozek, střecha, kapota... To vše po 6ti letech provozu více či méně zasaženo korozí. Takhle nevypadá ani moje rodinná Zafira . Příspěvek si přeberte jak chcete, já to mám podložené 11ti lety jízdy v těchto vozech.

Aha. Už chápu svýho kámoše, kterej má služebního Forda, když mi říkal: "Víš proč se vyrábí Fordy? Aby Oply nebyly nejhorší auta..."
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Wednesday 04.12.2013 10:06, RE: :-)
A4 posted by:
No, je to taková ta klasika na téma "nejlepší auto na světě je to, co mám v garáži". A na závěr tradiční rýpnutí do koncernu...


A cos čekal? Za ty roky, cos sem nic nenapsal, je to čím dál stejný
respond
A4
number of posts134
date of registration09.05.2007
Wednesday 04.12.2013 10:42, RE: :-)
Pepe posted by:
A4 posted by:
No, je to taková ta klasika na téma "nejlepší auto na světě je to, co mám v garáži". A na závěr tradiční rýpnutí do koncernu...
A cos čekal? Za ty roky, cos sem nic nenapsal, je to čím dál stejný


Jo, mohl bych napsat recenzi na moji bejvalou A4 2,5 TDI V6, ale nějak se k tomu nemůžu dokopat ...
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Wednesday 04.12.2013 13:54, RE: :-)
A4 posted by:
Pepe posted by:
A4 posted by:
No, je to taková ta klasika na téma "nejlepší auto na světě je to, co mám v garáži". A na závěr tradiční rýpnutí do koncernu...
A cos čekal? Za ty roky, cos sem nic nenapsal, je to čím dál stejný
Jo, mohl bych napsat recenzi na moji bejvalou A4 2,5 TDI V6, ale nějak se k tomu nemůžu dokopat ...


Napiš co nejdřív, protože čím později to bude, tím víc detailů se zapomene.
Jinak chvalozpěvy na auto taky zrovna neprožívám, nicméně někdy je to dočasný stav mysli, kdy člověk přesedne z něčeho horšího a nemůže se nabažit.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Wednesday 04.12.2013 14:42, RE: :-)
David V posted by:
A4 posted by:
Pepe posted by:
A4 posted by:
No, je to taková ta klasika na téma "nejlepší auto na světě je to, co mám v garáži". A na závěr tradiční rýpnutí do koncernu...
A cos čekal? Za ty roky, cos sem nic nenapsal, je to čím dál stejný
Jo, mohl bych napsat recenzi na moji bejvalou A4 2,5 TDI V6, ale nějak se k tomu nemůžu dokopat ...
Napiš co nejdřív, protože čím později to bude, tím víc detailů se zapomene. Jinak chvalozpěvy na auto taky zrovna neprožívám, nicméně někdy je to dočasný stav mysli, kdy člověk přesedne z něčeho horšího a nemůže se nabažit.

Jenže on už se baží 5 let! . Během kterých ujel závratných 55tkm... Se divím, že ses toho nechytl

respond
donald
number of posts30
date of registration09.05.2007
Wednesday 04.12.2013 15:01, Zraje jak víno
Martin Vaculík v jednom vydání Autodieselu napsal o Mondeu TDCi 2.2 (Puma), že zraje jak víno. A jinde, že některé automobilky testují vozy na svých zákaznících. V případě tohoto vozidla je to 120procentní pravda. Nové Mk3 mělo spoustu dětských nemocí a teprve po dvou modernizacích ho Ford přivedl téměř k dokonalosti. To platí o motorech, vstřikování i nerezu. Naštěstí patřím k těm, kteří mají Mondeo po "testování" a jsem s ním velmi spokojen.
Aditiva - právě motor PUMA se vstřikováním Delphi potřebuje VIF jako prase drbání, jinak zlobí.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Wednesday 04.12.2013 16:09, RE: :-)
Pepe posted by:
David V posted by:
A4 posted by:
Pepe posted by:
A4 posted by:
No, je to taková ta klasika na téma "nejlepší auto na světě je to, co mám v garáži". A na závěr tradiční rýpnutí do koncernu...
A cos čekal? Za ty roky, cos sem nic nenapsal, je to čím dál stejný
Jo, mohl bych napsat recenzi na moji bejvalou A4 2,5 TDI V6, ale nějak se k tomu nemůžu dokopat ...
Napiš co nejdřív, protože čím později to bude, tím víc detailů se zapomene. Jinak chvalozpěvy na auto taky zrovna neprožívám, nicméně někdy je to dočasný stav mysli, kdy člověk přesedne z něčeho horšího a nemůže se nabažit.
Jenže on už se baží 5 let! . Během kterých ujel závratných 55tkm... Se divím, že ses toho nechytl


Po pravdě jsem to četl povrchně, protože mi bylo jasné, že se na 10 řádků nedá nic kloudnýho napsat. Takže informaci, jak dlouho se baží mám až od Tebe. Ano pak je to na pováženou.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Wednesday 04.12.2013 18:55, RE: :-)
David V posted by:
Pepe posted by:
David V posted by:
A4 posted by:
Pepe posted by:
A4 posted by:
No, je to taková ta klasika na téma "nejlepší auto na světě je to, co mám v garáži". A na závěr tradiční rýpnutí do koncernu...
A cos čekal? Za ty roky, cos sem nic nenapsal, je to čím dál stejný
Jo, mohl bych napsat recenzi na moji bejvalou A4 2,5 TDI V6, ale nějak se k tomu nemůžu dokopat ...
Napiš co nejdřív, protože čím později to bude, tím víc detailů se zapomene. Jinak chvalozpěvy na auto taky zrovna neprožívám, nicméně někdy je to dočasný stav mysli, kdy člověk přesedne z něčeho horšího a nemůže se nabažit.
Jenže on už se baží 5 let! . Během kterých ujel závratných 55tkm... Se divím, že ses toho nechytl
Po pravdě jsem to četl povrchně, protože mi bylo jasné, že se na 10 řádků nedá nic kloudnýho napsat. Takže informaci, jak dlouho se baží mám až od Tebe. Ano pak je to na pováženou.


Tak já dávám šanci každýmu . Ale máš pravdu, auto je tak složitej nesmysl, že by těch 10 řádků nestačilo ani v těsnopisu
respond
robert.fik.1FB
number of posts2
date of registration19.03.2013
Wednesday 04.12.2013 21:59, Ford Mondeo
Takze uz nemuzu cist ty kecy. Ja mel auta co jsou pro ostatní šrot ,takze Peugeot 406 kombi- super najeto cca 100000 km bez zbytecne investice , dale Fiat stilo MW, bez jedineho problemu najeto 85000 km. pouze nutny servis a ted Mondeo 2008 -1,8 Tdci a dva roky jsem na nej nesahl takze Ja nikdy nechtel Forda ,Ale vse ok, a ze rezne ,no nevim ,ale nic takoveho jem zatim nevidel , ale to se erudovanymi odborníky ,od nejmenovaneho koncernu urcite vysvetlí , asi nahoda, ale ja nemuzu rict ani popel .P.S Mondeo najeto mnou Za dva roky cca 68 000 km . Zdravim F9K
respond
lunaris
number of posts21
date of registration21.10.2013
Thursday 05.12.2013 09:29, RE: Mondeo ano či ne?
soloacasa posted by:
Měl jsem už 3 dieselová služební Mondea Mk III (66, 85 a 96kW), všechny pravidelně servisované a vždy koupené jako nové. Co se týká komfortu a pohodlí, tak asi těžko najde konkurenci ve své kategorii jak cenové tak v porovnání stáří. Můj roční nájez byl cca 50tkm, z toho 80% po dálnici, tím mi i motory vydržely víc než bylo obvyklé. Tím bych ale chválení skončil. Pokud auto jezdí, je skvělé, ale jakmile nastane nějaká závada, oprava (pokud na ni "odborníci!" ve Fordu vůbec přijdou) vám pořádně provětrá peněženku. Počítejte vstřky, čerpadla paliva, servo, spojka a dvouhmotnostní setvačník, turbodmychadla, u každého výměna řídící jednotky po cca 130tkm - vše v řádu desetitisíců. Má výhoda byla, že jsem nemusel nic platit, nicméně jsem ty faktury viděl. S každou elektronickou prkotinou musíte do origo servisu, a ten je oproti ostatním o dost dražší. Já pro osobní potřebu bych si to určitě nekoupil. A že nerezne? Koukal se autor článku vůbec pod auto? Prahy, spodní části dveří, podvozek, střecha, kapota... To vše po 6ti letech provozu více či méně zasaženo korozí. Takhle nevypadá ani moje rodinná Zafira . Příspěvek si přeberte jak chcete, já to mám podložené 11ti lety jízdy v těchto vozech.
Vstřiky, čerpadlo, dvouhmota, turbo atd. jsou zřejmě nějaké forďácké speciality, které ostatní značky ve svých dieselech nepoužívají. Tvl ty jsi vocas, ford má ty díly ještě jedny z těch levnějších a určitě neodcházejí častěji než u jiných aut. S elektronikou do značkového servisu? Možná když je auto v záruce, jinak tě nikdo nenutí nikam jezdit. Odborníci ve fordu budou stejní odborníci jako jinde.
S korozí souhlas, to ford vojebal, ale jinak píšete naprosté nesmysly.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.