0
back

diskuze k tématu: Ford Mondeo COMBI 2.2 TDCi

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky
petrajs
number of posts2
date of registration14.10.2016
Friday 14.10.2016 13:39, Ford Mondeo COMBI 2.2 TDCi
Zdravím,
chtěl bych poprosit o radu, předesílám, že nejsem vůbec odborník přes auta a celkově se moc nevyznám.

Sháním nějakou ojetinu kolem 80tis, primárně se dívám hlavně po Focusu II, ale ta nabídka v této cenové relaci je nic moc, nebo když už, tak je to většinou moc daleko.

Ještě se mi docela líbí Ford Mondeo, narazil jsem, respektive bylo mi doporučeno toto:
https://www.sbazar.cz/autohupra/detail/16154937-ford-mondeo-combi-22-tdci-titanium-navi

Moje laická otázka zní, má vůbec smysl o tom uvažovat? Vzhledem k tomu, že je to nafta se skoro 300tkm, jak moc pravděpodobné je, že to po technické stránce bude mít už dávno za sebou, a případné investice přesáhnou cenu auta? Jen dodávám, že bych rád, aby mit auto vydrželo aspoň pár let, předpokládaný roční nájezd 10-15tkm.

Díky za případné postřehy.
respond
number of posts
date of registration
Friday 14.10.2016 14:50, Ajdjfjgk gkkdjjfiidjdndjfkf kvkmdf
Ahoj. Tohle auto si pred par lety koupil bratr, s vyrazne mensim najezdem ( i kdyz samozrejme kdo vi ) a postupne se mu na tom po.ralo temer vse,co si jen lze predstavit. Cena oprav presahla porizovaci cenu. Muzu rict,ze motor tahne krasne, spotreba nizka a zavazadlovy prostor ohromny,ale jinak si dovolim tvrdit, ze rozhodne nebrat. Ale mozna to byla jen smula.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Friday 14.10.2016 15:02, RE: Ford Mondeo COMBI 2.2 TDCi
petrajs posted by: