0
back
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo 2.0 TDDI a zkušenosti po 250 tis. km.

category of topic classification: německá vozidla
Enodis
number of posts2
date of registration24.10.2013
Thursday 24.10.2013 09:45, Ehm...
Moje Mondeo Kombi, stejný rok výroby, stejná motorizace, má těsně k 235 tisícům.

Výměna tlumičů, čepů řízení, stabilizátorů, ... Reznou prahy a spodky všech dveří. Rezne také výfuk.

Nefungují a opakovaně ani po repasování zadní brzdiče, tak jak bych si přál = nefunkční ruční brzda. Věčná závada většiny těchto vozů.

Zažil jsem poruchu řídící jednotky, která vyřadila elektroniku a auto za mrholení na dálnici přestalo svítit a nakonec i jet. Další porucha z boku na motoru, kterou teď hned neumím upřesnit, ale má (pokud si dobře vzpomínám) něco společného s pohonem klimatizace.

Spotřeba 6,86 l/100 km. Auto je pracant, řízení parádní s přihlédnutím na stáří a stav a i s 85kW docela jede - i když to není žádná hitparáda. Na klasické ježdění však bohatě stačí. Nejsem závodník. Poslední dobou mám nájezd cca 3 až 4 tisíce km za měsíc. Co bych vytknul je doba, za kterou se auto ohřeje.

Proti B6 bych ho nestavěl, proti B5 je dle mého rovnocený soupeř. Každý z vozů má své mouchy a každý z vozů má svá PRO.

PS: B5.5 neexistuje. Mondeo bych koupil znovu.
respond
x.IceMan.x
number of posts14
date of registration24.09.2013
Thursday 24.10.2013 12:58, RE: Ehm...
Enodis posted by:
Moje Mondeo Kombi, stejný rok výroby, stejná motorizace, má těsně k 235 tisícům.Výměna tlumičů, čepů řízení, stabilizátorů, ... Reznou prahy a spodky všech dveří. Rezne také výfuk.Nefungují a opakovaně ani po repasování zadní brzdiče, tak jak bych si přál = nefunkční ruční brzda. Věčná závada většiny těchto vozů. Zažil jsem poruchu řídící jednotky, která vyřadila elektroniku a auto za mrholení na dálnici přestalo svítit a nakonec i jet. Další porucha z boku na motoru, kterou teď hned neumím upřesnit, ale má (pokud si dobře vzpomínám) něco společného s pohonem klimatizace. Spotřeba 6,86 l/100 km. Auto je pracant, řízení parádní s přihlédnutím na stáří a stav a i s 85kW docela jede - i když to není žádná hitparáda. Na klasické ježdění však bohatě stačí. Nejsem závodník. Poslední dobou mám nájezd cca 3 až 4 tisíce km za měsíc. Co bych vytknul je doba, za kterou se auto ohřeje.Proti B6 bych ho nestavěl, proti B5 je dle mého rovnocený soupeř. Každý z vozů má své mouchy a každý z vozů má svá PRO. PS: B5.5 neexistuje. Mondeo bych koupil znovu.


Výměna tlumičů, čepů řízení, stabilizátorů, ...... to není u stareho auta s takovym najezdem km nic vyjímečného. Záleží určitě také jak, kde a kdo s autem jezdil od počátku, Já na to jěšte sáhnout nemusel a myslím že dlouho nebudu muset.
Ano tento ročník měl problém s korozí spodku dveří, ale jak říkam....starám se. Všimnu si, ošetřím,spravím a je po problemu.... u mě jen jedny dveře. Podvozek a výfuk absolutně no problem.
Tak s těma brzdičema....co mam zkušenost problem spousty starších aut, ja měnil jeden a je po problemu. Tento motor je považován za spolehlivý, což samozřejmě neznamena že se nemůže nikdy objevit zavada.
Ohřev motoru u mě teda není rozhodně delší než u 1,9 TDI.
Určitě jsem nechtěl stavět Mondeo 2001 proti Passatu B6, to sem jen poukazoval na obecně nesmyslné nadřazovaní Passatu nad Mondeo Opravdu co znam lidi co mají Passaty (stejná generace 2001 - ...) tak mají všichni už měněné víceméně celé nápravy, sem tam poruchy motoru, i tak ze zustanou někde viset, atd...
Takže jak říkáte " každé auto má svoje pro a proti " a nedá se jedno nadřazovat . Já mluvím za sebe,ze svých zkušeností a lidí v okolí, pro mě Mondeo jasná volba.
Nevím jestli existuje B5.5 nebo ne, jak to má vyrobce uvadeny, ale snad v každém článku a testech na internetu jsem viděl tento facelift myslím od roku 2001 .... označovaný jako B5.5 ale na tom nezáleží, porovnávám prostě auta stejné generace 2001 - ....
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Thursday 24.10.2013 13:29, Nadšení
Ačkoli to je slušná recenze, přece jen z ní je cítit až příliš nadšení, které vede k nekritickému přístupu. Ano, Mondeo z roku 2001 je slušné auto a při rozumném přístupu může sloužit hodně dlouho. Jestli je podvozek po 235 tisících opravdu původní, to je těžko soudit, možná už nějaké výměny udělal předchozí majitel před prodejem a teď nadává, kolik do toho vrazil. Moje Mondeo má najeto taky 235 tisíc. Už poměrně dávno jsem měnil kosti na zadní nápravě a nedávno víceméně preventivně jsem nechal měnit i čepy na předku. Na STK mi opakovaně říkají, že je to mladé auto, že by se sbíhali koukat na podvozek, to ne, asi už těch aut viděli hodně.

Pokud se koroze hlídá, tak je to v pohodě, prahy mi nereznou i když je nehlídám, ale dveře byly chycené všechny už při koupi před šesti lety. Výfuk mám původní. Brzdiče na zadku zlobí, je to bolest Mondea, možná se to dá ovlivnit používáním nebo nepoužíváním ruční brzdy.

Označení Passatu B5 po faceliftu jako B5.5 je běžné, kdo to vidí poprvé a chce, tak to pochopí.
respond
Jakob
number of posts6
date of registration24.10.2013
Thursday 24.10.2013 14:01, Mondeo
Já koupil benzínovou variantu 1,8 Duretec s 92kW a byl jsem s autem moc spokojený, co se zpracování interiéru, prostornosti a jízdních vlastností týká, ale vypekla mě spousta jiných věcí které se mi zadíraly pod nehty tak, že jsem byl rád, že jsem ho prodal.

Vesměs to byly všechno "nemoci" tohoto auta a konkrétně.

Rezaté spodky předních dveří, přestalo fungovat ovládání výšky sedáku řidiče - vyřešil jsem svépomocí opravnou sadou z aukra (nevím jakej magor udělal šnek z plastu který se rozsypal).

Dále zadní brzdové třmeny - docela randál peněž a repasované stojej za starou bačkoru, sypající se zadní náprava, ale na svůj rok mu to nemůžu vytknout.

Co mě ovšem bytostně vytáčelo byla další specifická závada Mondea a to "centrál", auto se mi samo od sebe zamklo nebo odemklo, sama od sebe se stahovala okénka a jednou se mi samo zamklo nastartované se zavřenými dveřmi. Ty leknutí když se vám auto za jízdy z ničeho nic zamkne bych nikomu nepřál

Na Ford fóru jsem řešil, výměnu spínačů v pátých a později ve všech dveřích a bez efektu, pak mě začala odcházet spojka - byla po delší jízdě cítit jak prokluzuje, ložiska v kolech, potom výfuk, kladky na řemenech v motoru, termostat, později mě začala svítit na palubce závada motoru, ale na diagnostice se na nic nepřišlo, tak se to smazalo a pak ještě asi třikrát to samé.

Holt jsem od kamaráda koupil auto z dovozu na doporučení, že je vše ok a ono bylo takovým způsobem olítané, že se mi na něm vydělalo během roku co jsem ho měl skoro všechno co se dalo, opravil jsem co šlo, ale jelikož jsem již v auto neměl absolutně žádnou důvěru tak jsem ho prodal.

Bohužel nebyl měsíc kdy bych neřešil jednu nebo více závad.

respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Thursday 24.10.2013 14:16, RE: Mondeo
Jakob posted by:
Já koupil benzínovou variantu 1,8 Duretec s 92kW a byl jsem s autem moc spokojený, co se zpracování interiéru, prostornosti a jízdních vlastností týká, ale vypekla mě spousta jiných věcí které se mi zadíraly pod nehty tak, že jsem byl rád, že jsem ho prodal.Vesměs to byly všechno "nemoci" tohoto auta a konkrétně.Rezaté spodky předních dveří, přestalo fungovat ovládání výšky sedáku řidiče - vyřešil jsem svépomocí opravnou sadou z aukra (nevím jakej magor udělal šnek z plastu který se rozsypal).Dále zadní brzdové třmeny - docela randál peněž a repasované stojej za starou bačkoru, sypající se zadní náprava, ale na svůj rok mu to nemůžu vytknout. Co mě ovšem bytostně vytáčelo byla další specifická závada Mondea a to "centrál", auto se mi samo od sebe zamklo nebo odemklo, sama od sebe se stahovala okénka a jednou se mi samo zamklo nastartované se zavřenými dveřmi. Ty leknutí když se vám auto za jízdy z ničeho nic zamkne bych nikomu nepřálNa Ford fóru jsem řešil, výměnu spínačů v pátých a později ve všech dveřích a bez efektu, pak mě začala odcházet spojka - byla po delší jízdě cítit jak prokluzuje, ložiska v kolech, potom výfuk, kladky na řemenech v motoru, termostat, později mě začala svítit na palubce závada motoru, ale na diagnostice se na nic nepřišlo, tak se to smazalo a pak ještě asi třikrát to samé.Holt jsem od kamaráda koupil auto z dovozu na doporučení, že je vše ok a ono bylo takovým způsobem olítané, že se mi na něm vydělalo během roku co jsem ho měl skoro všechno co se dalo, opravil jsem co šlo, ale jelikož jsem již v auto neměl absolutně žádnou důvěru tak jsem ho prodal.Bohužel nebyl měsíc kdy bych neřešil jednu nebo více závad.


Alfa omega u ojetiny je štěstí na kus. To jste prostě neměl. To teď nepíšu, že bych se chtěl Mondea zastávat, jako že ho sám mám. Tohle píšu pro to, aby si všichni uvědomili, že vybrat si vůz s dobrým poměrem cena/výkon s obecně dobře hodnocenou spolehlivostí automaticky znamená, že každý náhodně zvolený exemplář bude tyto znaky vykazovat, a to platí paušálně.
Podle toho, co tam čtu, tak to auto muselo objet alespoň 8x Zemi.
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Thursday 24.10.2013 15:01, RE: Mondeo
David V posted by:
Podle toho, co tam čtu, tak to auto muselo objet alespoň 8x Zemi.


Taky mi to přijde, že to byl sice navoněný a naleštěný, ale přece jen utahaný a opotřebený dělník. Spíš než problém v autě bych hledal problém v kamarádovi, kterému jste asi byl za kavku.
respond
Jakob
number of posts6
date of registration24.10.2013
Thursday 24.10.2013 17:32, RE: Mondeo
Koloss posted by:
David V posted by:
Podle toho, co tam čtu, tak to auto muselo objet alespoň 8x Zemi.
Taky mi to přijde, že to byl sice navoněný a naleštěný, ale přece jen utahaný a opotřebený dělník. Spíš než problém v autě bych hledal problém v kamarádovi, kterému jste asi byl za kavku.



Já vím, i přestgo je to auto u mě pořád ceněné a stále se mě líbí, nemám proti němu nic.

Ostatně jsem dá li se to tak říct "Forďák", dvě Fiesty, Modeo MKII/III a nejspolehlivější ze všech v poměru Km/rok/náklady bylo Mondeo MKII, měl jsem ho z referenčního bazaru Forda v Pardubicích byl to 2L benzín v plné palbě s nezávislým topením od Webasto tuším.

Tan masakr když jsem v práci v zimě v -15 auto ometl od sněhu koštětem z kufru, pustil si výhřev čelního skla/zrcátek a sedadel, auto začalo během pár desítek vteřin než se ohřálo potrubí topit byl fakt nářez :D když jsem vykouřil cigaretu na parkovišti tak jsem sedal do nádherně vytopeného a odmraženého auta.

To mondeo byl podraz jak hrom, to má "kolega" do smrti u mě, jsem mu to taky řekl, past na prachy a souhlasím, že auto obcestovalo svět hodněkrát.
respond
ivan2
number of posts118
date of registration11.11.2010
Thursday 24.10.2013 17:33, re: mondeo III
Tak já plánuju sice napsat za čas recenzi, ale kdyby třeba ne, alespoň teď přidám svých pár poznatků. Mám mondeo kombik A/T 2006, najelo 190tis.km v německu někde ve firmě, nyní mám po dvou letech užívání 235tis.km. Podvozek byl jako nový, vlastně celé auto bylo krásně zachovalé, nikde ani rýzek. Mnou měněny tlumiče ve předu i vzadu, vzadu i pružiny kvuli náhradě samonivelačních tlumičů normálními, chtěl jsem po koupi preventivně měnit víc věcí na podvozku, ale v servisu mi řekli, že je to zbytečný, že je podvozek bez vůlí a v pohodě. Motor 2.5 nežere olej, bere mi 11l LPG.
Opravy: vytekl diodový můstek na alternátoru (ten už byl po repasi - ale možná ne úplně kvalitní), potom klasika už byl rozpadlý katalyzátor (tady mě jen mrzí, že jsem nezvolil jako novej originál byť za 8tis. kč, protože už motor nemá tak suprovej zvuk), další věc rozbitý zámek ve dveřích a poslední závada takové až srandovní překvápko, že při pomalé jízdě po koskách vypadlo stropní světlo u řidičovo hlavy - ulomila se plastová packa, opraveno celkem jednoduše svépomocí.
Celkově jsem s autem spokojenej, jen bych do budoucna chtěl něco tiššího uvnitř.
respond
free78
number of posts300
date of registration19.09.2008
Friday 25.10.2013 09:54, RE: re: mondeo III
ivan2 posted by:
Tak já plánuju sice napsat za čas recenzi, ale kdyby třeba ne, alespoň teď přidám svých pár poznatků. Mám mondeo kombik A/T 2006, najelo 190tis.km v německu někde ve firmě, nyní mám po dvou letech užívání 235tis.km. Podvozek byl jako nový, vlastně celé auto bylo krásně zachovalé, nikde ani rýzek. Mnou měněny tlumiče ve předu i vzadu, vzadu i pružiny kvuli náhradě samonivelačních tlumičů normálními, chtěl jsem po koupi preventivně měnit víc věcí na podvozku, ale v servisu mi řekli, že je to zbytečný, že je podvozek bez vůlí a v pohodě. Motor 2.5 nežere olej, bere mi 11l LPG. Opravy: vytekl diodový můstek na alternátoru (ten už byl po repasi - ale možná ne úplně kvalitní), potom klasika už byl rozpadlý katalyzátor (tady mě jen mrzí, že jsem nezvolil jako novej originál byť za 8tis. kč, protože už motor nemá tak suprovej zvuk), další věc rozbitý zámek ve dveřích a poslední závada takové až srandovní překvápko, že při pomalé jízdě po koskách vypadlo stropní světlo u řidičovo hlavy - ulomila se plastová packa, opraveno celkem jednoduše svépomocí. Celkově jsem s autem spokojenej, jen bych do budoucna chtěl něco tiššího uvnitř.


Ford Mondeo 2.5, benzín, V6 není uvnitř dostatečně tichý? Vždyť benzínový šestiválec k tomu dává ty nejlepší předpoklady. Že by bylo nedostatečné odhlučnění?
Pokud ano, tak to je jeden z mnoha důvodů proč třeba namísto Mondea V6 uvažovat o "prémii" typu BMW 5, AUDI, atp. čímž tak trochu reaguji na diskuzi u jiného článku z tohoto týdne, kde se řešilo zda "prémie" má vůbec nějaký smysl.
respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Friday 25.10.2013 11:06, RE: re: mondeo III
free78 posted by:
ivan2 posted by:
Tak já plánuju sice napsat za čas recenzi, ale kdyby třeba ne, alespoň teď přidám svých pár poznatků. Mám mondeo kombik A/T 2006, najelo 190tis.km v německu někde ve firmě, nyní mám po dvou letech užívání 235tis.km. Podvozek byl jako nový, vlastně celé auto bylo krásně zachovalé, nikde ani rýzek. Mnou měněny tlumiče ve předu i vzadu, vzadu i pružiny kvuli náhradě samonivelačních tlumičů normálními, chtěl jsem po koupi preventivně měnit víc věcí na podvozku, ale v servisu mi řekli, že je to zbytečný, že je podvozek bez vůlí a v pohodě. Motor 2.5 nežere olej, bere mi 11l LPG. Opravy: vytekl diodový můstek na alternátoru (ten už byl po repasi - ale možná ne úplně kvalitní), potom klasika už byl rozpadlý katalyzátor (tady mě jen mrzí, že jsem nezvolil jako novej originál byť za 8tis. kč, protože už motor nemá tak suprovej zvuk), další věc rozbitý zámek ve dveřích a poslední závada takové až srandovní překvápko, že při pomalé jízdě po koskách vypadlo stropní světlo u řidičovo hlavy - ulomila se plastová packa, opraveno celkem jednoduše svépomocí. Celkově jsem s autem spokojenej, jen bych do budoucna chtěl něco tiššího uvnitř.
Ford Mondeo 2.5, benzín, V6 není uvnitř dostatečně tichý? Vždyť benzínový šestiválec k tomu dává ty nejlepší předpoklady. Že by bylo nedostatečné odhlučnění? Pokud ano, tak to je jeden z mnoha důvodů proč třeba namísto Mondea V6 uvažovat o "prémii" typu BMW 5, AUDI, atp. čímž tak trochu reaguji na diskuzi u jiného článku z tohoto týdne, kde se řešilo zda "prémie" má vůbec nějaký smysl.


No já mám premijovku BMW528 s benzínovým šestiválcem a BMW 525d s naftovým šestiválcem a motor v kabině neslyším při normální jízdě akdyž ho vytočím, žek vydává příjemný zvuk šestiválce, obvzláště 2,8 benzín vytočený přes 3000ot. kdy se mění časování ventilů je radost poslechnout
jinak co jsem to tady tak v rychlosti pročetl, tak jste postupně na dětských nemocech co na mondeu zlobí vyjmenovali 3/4 auta :D (el okna, centrál, koroze prahů dveří, koroze výfuk, zadní náprava, zadní třemeny, občas něco samo upadne atd..) Neodpustím si menší rýpnutí do autora, v mondeu moc měkčených plastů v interieru není
respond
ivan2
number of posts118
date of registration11.11.2010
Friday 25.10.2013 11:19, RE: re: mondeo III
free78 posted by:
ivan2 posted by:
Tak já plánuju sice napsat za čas recenzi, ale kdyby třeba ne, alespoň teď přidám svých pár poznatků. Mám mondeo kombik A/T 2006, najelo 190tis.km v německu někde ve firmě, nyní mám po dvou letech užívání 235tis.km. Podvozek byl jako nový, vlastně celé auto bylo krásně zachovalé, nikde ani rýzek. Mnou měněny tlumiče ve předu i vzadu, vzadu i pružiny kvuli náhradě samonivelačních tlumičů normálními, chtěl jsem po koupi preventivně měnit víc věcí na podvozku, ale v servisu mi řekli, že je to zbytečný, že je podvozek bez vůlí a v pohodě. Motor 2.5 nežere olej, bere mi 11l LPG. Opravy: vytekl diodový můstek na alternátoru (ten už byl po repasi - ale možná ne úplně kvalitní), potom klasika už byl rozpadlý katalyzátor (tady mě jen mrzí, že jsem nezvolil jako novej originál byť za 8tis. kč, protože už motor nemá tak suprovej zvuk), další věc rozbitý zámek ve dveřích a poslední závada takové až srandovní překvápko, že při pomalé jízdě po koskách vypadlo stropní světlo u řidičovo hlavy - ulomila se plastová packa, opraveno celkem jednoduše svépomocí. Celkově jsem s autem spokojenej, jen bych do budoucna chtěl něco tiššího uvnitř.
Ford Mondeo 2.5, benzín, V6 není uvnitř dostatečně tichý? Vždyť benzínový šestiválec k tomu dává ty nejlepší předpoklady. Že by bylo nedostatečné odhlučnění? Pokud ano, tak to je jeden z mnoha důvodů proč třeba namísto Mondea V6 uvažovat o "prémii" typu BMW 5, AUDI, atp. čímž tak trochu reaguji na diskuzi u jiného článku z tohoto týdne, kde se řešilo zda "prémie" má vůbec nějaký smysl.


Přijde mi, že motor samotný je tichý dobře, hluk jde hlavně od kol a z "větru". Jelikož jezdím dost trasy, kde se řidiči obvykle nemusí moc ploužit, uvažuju o tišším nástupci uvnitř, ale zatim ještě nejsem rozhodnutej. MB éčko mě láká, možná i o superbu bych uvažoval, tam ale nevim, jestli je to odhlučnění o tolik lepší oproti mýmu mondeu.
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Friday 25.10.2013 12:16, RE: re: mondeo III
BMW528i posted by:
jinak co jsem to tady tak v rychlosti pročetl, tak jste postupně na dětských nemocech co na mondeu zlobí vyjmenovali 3/4 auta :D (el okna, centrál, koroze prahů dveří, koroze výfuk, zadní náprava, zadní třemeny, občas něco samo upadne atd..) Neodpustím si menší rýpnutí do autora, v mondeu moc měkčených plastů v interieru není


No tak zlé to určitě nebylo. Nejvíc problémů měl ten s tím dovozem od povedeného kamaráda, a je otázka, jaké závady by řešil majitel BMW s nájezdem jaký mělo to "super" Mondeo. Dětské nemoci má každé auto, kolik svolávaček bylo u těch prémiovek? Když u Mondea člověk netrefí na nějakou zradu, tak do servisu dá výrazně méně peněz, než u těch prémiovek. Centrál (a ty okna s ním souvisí) se dá vyřešit relativně levně, podvozek je odolný a výfuk taky. Občas něco upadne? To už si vyloženě děláš pr*el, někdo tu dá do placu humornou historku a ty z toho uděláš běžnou závadu. A s měkčenýma plastama jsou tu taky různí komici. Já držím volant, ten je koženej. Palubka měkčená je, ale kdo by ji osahával? Nějaký autofil leda. Pak by ještě mohly být měkčené platy pod oknem, ale to jsem zase viděl, jak to vypadá po pár letech, když tam člověk denně dává ruku.

Jediný otravný problém jsou brzdiče ruční brzdy, které zatuhávají. Čas od času je potřeba tomu věnovat pozornost a nějaké peníze.
respond
Enodis
number of posts2
date of registration24.10.2013
Friday 25.10.2013 15:25, Ehm...
Ještě teda k mému prvnímu příspěvku...

Vzpoměl jsem si ještě na výměnu váhy vzduchu. Jednou se mi rozpadla převodovka, rozebralo se to, vyčistilo, dalo se to dohromady a jede se dál. Když ale za jízdy začne "vyskakovat" zařazený stupeň, je to nic moc. Taky přestalo fungovat elektrické nastavení sedadla řidiče.

Jako prodejci Volkswagen jsme se s ostatními kolegy prodejci, techniky i mechaniky vždy smáli všem co přišli na servis nebo se zeptat na "Bé pět a půl". Kdo chce, tak to pochopí...
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Friday 25.10.2013 15:34, RE: Ehm...
Enodis posted by:
Ještě teda k mému prvnímu příspěvku...Vzpoměl jsem si ještě na výměnu váhy vzduchu. Jednou se mi rozpadla převodovka, rozebralo se to, vyčistilo, dalo se to dohromady a jede se dál. Když ale za jízdy začne "vyskakovat" zařazený stupeň, je to nic moc. Taky přestalo fungovat elektrické nastavení sedadla řidiče.Jako prodejci Volkswagen jsme se s ostatními kolegy prodejci, techniky i mechaniky vždy smáli všem co přišli na servis nebo se zeptat na "Bé pět a půl". Kdo chce, tak to pochopí...


Mně zase přijde vtipné, že někdo kdo prodává Passaty, jezdí Fordem. Člověk, aby mohl zapápit, musí sám hořet....
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Friday 25.10.2013 17:23, RE: Ehm...
Enodis posted by:
.Jako prodejci Volkswagen jsme se s ostatními kolegy prodejci, techniky i mechaniky vždy smáli všem co přišli na servis nebo se zeptat na "Bé pět a půl". Kdo chce, tak to pochopí...


To je u VW běžný přístup, že se smějí zákazníkům? A jinak - prodávat auta jedné značky a sám jezdit největším rivalem, to chce kachní žaludek.
respond
kmy68
number of posts1
date of registration10.03.2012
Saturday 26.10.2013 13:43, mondeo 2001
Zdravím, mám MKIII 11/2001, benzín 2.0, najeto cca 235 (čistých). Čerstvě po technické, žádné závady. Spodek na autě skoro původní, ve předu měněny jen kosti (i když vícekrát), vzadu jeden tlumič (praskla pružina a ta tlumič zlikvidovala). Klasické mouchy: lemy spodních dveří, centrál. Brzdiče OK, kdysi mi je v servisu chtěli vyměnit, že snad jsou na šrot, nedal jsem se a do teď v poho - na technické nic nenamítají, Měněny jen ložiska zadních kol. Jinak výfuk původní, katalyzátor původní. Klima bez plnění 6 let jede jako drak. Nedám na to auto dopustit, asi jsem měl štěstí na kus.
respond
x.IceMan.x
number of posts14
date of registration24.09.2013
Saturday 26.10.2013 17:02, Re
Souhlasím s Koloss! Z těch blábolů co píše uživatel BMW528i si asi každej udělal obrázek ;) dělat chronickou chorobu u auta z věci kterou tady někdo uvede jako srandovní příhodu a z věcí které se spravují běžně na všech autech tohodle stáří a najetých km. ..... Bravo BMW528i, jseš fakt profík
měli jsme a máme v rodině několik VW...Golfy, Passaty...a všechny tyto uvedené závady a mnoho dalších na nich bylo samozřejmě také nutno opravovat, plus mnohé další , stejně tak u Peugeotu co znám atd. Prostě klasické věci starších aut. A jěště když jeden tady z komentujících se svým mondeem bohužel naletěl a koupil vylítaný vrak...tak to nelze automaticky povazovat za automatický stav vsech Mondeí.
Pro BMW528i.....můžeš mi říct ty chytrolíne proc se ti zdá že Mondeo nemá dost měkčených plastů uvnitř? Kde všude bys je chtěl mít ty...? celá horní část palubovky měkčená, v oblasti praveho kolene stredovy panel měkčený, vypln dveri měkčená , kožený volant a řadící páka (Ghia)....
A hlavně snad jde o to jak je to zpracované vše.... u mého Mondea r.v.1998 a 2001 ....po cca 250tis. ani u jednoho z nich absolutně nic nevrzalo,nedrnčelo, skoro žádné viditelné opotřebení materiálu. Tohle nemůžu říct o VW které znám a dokonce i Audi A3 (taky r.v. 1999 - 2002) ,,,, kde povrzava kde co, odpadava střešní polstrování atd.
respond
Jose
number of posts2
date of registration11.05.2018
Friday 11.05.2018 08:29, Mondeo 2,0 Tddi po 18letech
Tak můžu jen potvrdit , po 18letech pořád v pohodě , jen zadní náboje a koroze 1 dveří.Mám najeto jen 240tis km ale sám jsem zvědav jak dlouho ještě vydrží bez velkých oprav.Dokud projde STK nezbavím se ho.Radost s ním jezdit.
respond
Jose
number of posts2
date of registration11.05.2018
Friday 11.05.2018 08:34, RE: RE: Mondeo
citation:
reakce na: David V, 24.10.2013 14:16 (Alfa omega u ojetiny je štěstí ...)


Člověka to otráví ,ale kdyby si koupil jiné Mondeo tak třeba mohl mít klid.Většina jich šlape v pohodě.Je to asi kus od kusu.Možná poslední kus vyrobený před výkendem když se už Němci těšili na Beer und Wurst
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Friday 11.05.2018 22:02, RE: Mondeo 2,0 Tddi po 18letech
citation:
reakce na: Jose, 11.05.2018 08:29 (Tak můžu jen potvrdit , po 18l ...)


No, já jsem podlehl neurčitému těžko definovatelnému sociálnímu tlaku okolí, a přestože Mondeo nevykazuje žádné závady, abych se ho zbavoval, našel jsem v inzerci nabídku, které jsem prostě neodolal, takže jsem omladil park skoro o 10 let.
Nicméně mám 2 základní postřehy:
Moje Mondeo bylo v té době ve vrcholné výbavě se spoustou příplatků a i nový vůz je ve vrcholné verzi se spoustou příplatků a musím konstatovat, že propastný rozdíl při normální jízdě v nich není. Tichá, výkonná, pohodlná auta s dobrou trakcí.
A druhý postřeh je stran nových technologií, a to, že v novém autě je milion kravin, které odvádějí pozornost. Doufám, že aspoň nějaké půjde deaktivovat.

A samotného mě docela překvapilo, jak se mi první týdny svíralo srdce při představě, že Mondeo půjde po 9-ti letech z domu vlastně poté, co jsem na něm nakonec vychytal skoro všechny mouchy.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.