0
back
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo 2,0 HE Duratec

category of topic classification: poradna, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.09.2006 14:57, 2.5 v6
No, ja viem ze by som to asi neskor mozno aj lutoval, ale cert vem prachy, zivot si treba uzivat a preto bych isiel do 6cylindra. Vsak co, nech zere, ked mu chuti .... :)))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.09.2006 14:05, 2.0 HE problem - vynechavani motoru
mam presne tohle mondeo rv2002 2.0 HE a uz od koupe (dostal sem na tu zavadu slusnou slevu) me trapi nasledujici problem, ktery se zatim nepovedlo vyresit: Kdyz motor netocim pres 2000otacek tak po pridani plynu vynechava-cuka a az po chvili zabere. Pri rozjizdeni se musi plyn jenom lechtat,nebo ho pred pustenim spojky vytocit aspon na 2000 otacek. Dela to na vsechny prevodovy stupne,kdyz je motor studenej tak to je jeste horsi. Casto po prvnim nastartovani chcipne a nastartuje az napodruhe. Cca od 2300 otacek to nedela vubec, ve vysokych otackach tahne dobre. Myslel jsem, ze pomuze vymena svicek,menil se i vzduchovej filtr ale nepomohlo. Na diagnostice vyskocila chyba cidla "klepani motoru", to se vymenilo ale dela to porad. Jako da se s tim jezdit, ale je to neprijemny. Do forda se mi s tim jezdit nechce-uricte to bude nejaka drobnost a oni mi tam vymeni pul auta. Kdyby nekdo vedel co s tim, nebo to dokazal odstranit, rad ho financne odmenim. muj email ap@quick.cz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.09.2006 15:00, RE: 2.0 HE problem - vynechavani motoru
&rew posted by:
mam presne tohle mondeo rv2002 2.0 HE a uz od koupe (dostal sem na tu zavadu slusnou slevu) me trapi nasledujici problem, ktery se zatim nepovedlo vyresit: Kdyz motor netocim pres 2000otacek tak po pridani plynu vynechava-cuka a az po chvili zabere. Pri rozjizdeni se musi plyn jenom lechtat,nebo ho pred pustenim spojky vytocit aspon na 2000 otacek. Dela to na vsechny prevodovy stupne,kdyz je motor studenej tak to je jeste horsi. Casto po prvnim nastartovani chcipne a nastartuje az napodruhe. Cca...
Ty svíčky mě taky napadly, ale na stejnou úroveň se dá postavit taky výměna kabelů, které taky můžou způsobit pořádnou neplechu v chodu motoru. U Forda se dá postupovat tak, že se dá auto na prověření s tím, že žádné opravy provádět nebudou a pak se platí jen práce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.09.2006 19:40, RE: 2.5 v6
bubu posted by:
No, ja viem ze by som to asi neskor mozno aj lutoval, ale cert vem prachy, zivot si treba uzivat a preto bych isiel do 6cylindra. Vsak co, nech zere, ked mu chuti .... :)))))
nejhorší jsou auta co začínají na F. Fiat, Ford a ty Francouzký
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.09.2006 21:43, RE: 2.0 HE problem - vynechavani motoru
Koloděj posted by:
Ty svíčky mě taky napadly, ale na stejnou úroveň se dá postavit taky výměna kabelů, které taky můžou způsobit pořádnou neplechu v chodu motoru. U Forda se dá postupovat tak, že se dá auto na prověření s tím, že žádné opravy provádět nebudou a pak se platí jen práce.
fordem tam a vlakem zpátky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.09.2006 22:25, RE: 2.0 HE problem - vynechavani motoru
anonym posted by:
fordem tam a vlakem zpátky
jeste nejaky moudro na nas vybalis?
Kdyz nemas nic vecnyho do diskuze, tak sem radsi nic nepis chytraku.

Jinak ty kabely by to klidne byt mohli, neco podobnyho se mi stalo i u Sierry (asi kuna/mys nahryzala jeden kabel) a jakmile sel motor pres 2500 ta to zacalo jakoby cukat - jak kdyby sel motor jen na 3 valy....kabel se vymenil a od te doby je to OK.

Ale nezda se mi to co pises, s tim kdyz jsi to kuopval....myslim si, ze ten puvodni majitel se jiste snazil to "jednodusse" opravit....takze jelikoz to nebylo tim "zakladnim" svicky, kabely atp..tak Ti dal takovou slevu, ale jen to jen muj nazor:)


respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.09.2006 22:53,
Zase plno chytráků, co jen pomlouvají a píší jen podle toho, co se jim hodí do krámu. Jednou ford, pak škodovka......................

Strýc má Galaxy 2.0 85kW, r.1995, najeto 330000km a celkem v pohodě.
Akorát v červnu se mu vysypala spojka, ale měla na to už nárok - oprava 20000kč a v interieru už vrže dost věcí (plasty).
Ale např. původní svíčky a baterie zn. Motorcraft se měnily až po sedmi letech, asi 220000km.
Jinak žádná vážná závada. Moror si bere asi 0,5l oleje na 1000km.
Navíc velmi tiché a pohodlné auto, jen dynamika nic moc.
V srpnu byl s rodinou (6lidí) v Itálii, 1600km po dálnici, pořád 150 - 160km/h, box na střeše, spotřeba 11l/100km.

O Fordu nemůžu říct nic špatnýho, sám bych chtěl nejraději nové Galaxy s TDCI.............
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.09.2006 13:14, RE: 2.0 HE problem - vynechavani motoru
_Tomas posted by:
jeste nejaky moudro na nas vybalis?
Kdyz nemas nic vecnyho do diskuze, tak sem radsi nic nepis chytraku.

Jinak ty kabely by to klidne byt mohli, neco podobnyho se mi stalo i u Sierry (asi kuna/mys nahryzala jeden kabel) a jakmile sel motor pres 2500 ta to zacalo jakoby cukat - jak kdyby sel motor jen na 3 valy....kabel se vymenil a od te doby je to OK.

Ale nezda se mi to co pises, s tim kdyz jsi to kuopval....myslim si, ze ten puvodni majitel se jiste snazil to "jednodusse" opravit....takze je...
Zkusil bych se zaměřit na palivovou soustavu - zda někde nepřisává vzduch, nebo problém s čerpadlem...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.09.2006 16:50, RE: 2.0 HE problem - vynechavani motoru
&rew posted by:
mam presne tohle mondeo rv2002 2.0 HE a uz od koupe (dostal sem na tu zavadu slusnou slevu) me trapi nasledujici problem, ktery se zatim nepovedlo vyresit: Kdyz motor netocim pres 2000otacek tak po pridani plynu vynechava-cuka a az po chvili zabere. Pri rozjizdeni se musi plyn jenom lechtat,nebo ho pred pustenim spojky vytocit aspon na 2000 otacek. Dela to na vsechny prevodovy stupne,kdyz je motor studenej tak to je jeste horsi. Casto po prvnim nastartovani chcipne a nastartuje az napodruhe. Cca...
Bohuzel nevim co s tim muze bejt, osobne bych mozna tipoval neco v ridici jednotce, ale kdyz zajdes na stranky ford clubu tak tam ti urcite poradi, forum.fordclubs.org
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.09.2006 21:57,
Doporučil bych prodat a koupit pořádný auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 01.10.2006 19:23, RE: 2.0 HE problem - vynechavani motoru
Pepe posted by:
Zkusil bych se zaměřit na palivovou soustavu - zda někde nepřisává vzduch, nebo problém s čerpadlem...
on 2.0 benzín,tam to není tak choulostivé na přisátý vzduch jako u dieslu. Věcí může být dost-krokový motorek,čidlo na vačce,kabely,cívka atp
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 01.10.2006 22:28, RE: 2.0 HE problem - vynechavani motoru
&rew posted by:
mam presne tohle mondeo rv2002 2.0 HE a uz od koupe (dostal sem na tu zavadu slusnou slevu) me trapi nasledujici problem, ktery se zatim nepovedlo vyresit: Kdyz motor netocim pres 2000otacek tak po pridani plynu vynechava-cuka a az po chvili zabere. Pri rozjizdeni se musi plyn jenom lechtat,nebo ho pred pustenim spojky vytocit aspon na 2000 otacek. Dela to na vsechny prevodovy stupne,kdyz je motor studenej tak to je jeste horsi. Casto po prvnim nastartovani chcipne a nastartuje az napodruhe. Cca...
Mel jsem neco podobneho u tohoto Mondeo 1.8, to je ale stejnej motor a byly to svicky, museji tam toiz byt original asi za 400 jedna. Tak jestli tam mas ty spravny, delalo mi to zhruba to samy a dokud jsem nedal tyhle originaly tak to neprestalo, jinak bych se Ford servisu az tak nebal, maj ceny, specielne náhradních dílů, jedny z nejlevnšjších.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 01.10.2006 23:31, RE: 2.0 HE problem - vynechavani motoru
varan posted by:
Mel jsem neco podobneho u tohoto Mondeo 1.8, to je ale stejnej motor a byly to svicky, museji tam toiz byt original asi za 400 jedna. Tak jestli tam mas ty spravny, delalo mi to zhruba to samy a dokud jsem nedal tyhle originaly tak to neprestalo, jinak bych se Ford servisu az tak nebal, maj ceny, specielne náhradních dílů, jedny z nejlevnšjších.
Tak, tak . Svíčky MotorCraft je třeba "Zmetkům" dávati . Podobný problém u 1.8 16V. Ta co je v háji, má vypálenou cestičku po izolantu . Totéž platí o kabelech .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 06.01.2007 21:51, RE: 2.0 HE problem - vynechavani motoru
_Tomas posted by:
jeste nejaky moudro na nas vybalis?
Kdyz nemas nic vecnyho do diskuze, tak sem radsi nic nepis chytraku.

Jinak ty kabely by to klidne byt mohli, neco podobnyho se mi stalo i u Sierry (asi kuna/mys nahryzala jeden kabel) a jakmile sel motor pres 2500 ta to zacalo jakoby cukat - jak kdyby sel motor jen na 3 valy....kabel se vymenil a od te doby je to OK.

Ale nezda se mi to co pises, s tim kdyz jsi to kuopval....myslim si, ze ten puvodni majitel se jiste snazil to "jednodusse" opravit....takze je...
zmrdi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.01.2007 14:06, dotaz
anonym posted by:
zmrdi
Nevite nekdo jak je to z hlucnosti, a kolik motor toci na dalnici pri 130 a 160km/h (nemusi to byt zrovna na dalnici )na petku??? Jde me prave o ten 2.0i16V
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.03.2007 18:42, RE: dotaz
Dave posted by:
Nevite nekdo jak je to z hlucnosti, a kolik motor toci na dalnici pri 130 a 160km/h (nemusi to byt zrovna na dalnici )na petku??? Jde me prave o ten 2.0i16V
Cca 3500 až 4500 otáček při 130 až 160.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.