0
back
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo 1,8i a zkušenost majitele po čtyřech letech

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.05.2012 20:01, hmm.
Fordem tam a vlakem zpátky, ani se tomu nechce věřit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.05.2012 21:26, RE: hmm.
JARDA22 posted by:
Fordem tam a vlakem zpátky, ani se tomu nechce věřit.
Mám stejné auto 6 let a najel jsem 200 000 km (teď 290 000 km). Zajímalo by mne jestli už autor měnil prachovky u oken, nebo už má okna poškrábaná. U Mondea je skrytá vada u těchto doplňků a stejné projevy už u 2 auta. Mám bohužel mladší ročník (rok 2000) a už 2x jsem měnil domeček termostatu (2500,-). Kotouče záleží na výrobci - já je měnil ve 180 000 km (origo), druhovýroba vydrží cca 100 000 výměna rovnou s destičkami. Od roku 1998 spousta změn a částí v platovém provedení tj. omezená životnost (napínací kladky - kuličky běhají na plastu :)). Auto má 12 let - výfuk originál vcelku, baterku jsem měnil po 10 letech se stejným symptomem ale v prvních mrazech. Problém tohoto auta je koroze zadních podběhů a také koroze kolem osvětlení SPZ.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.05.2012 21:30, RE: hmm.
JARDA22 posted by:
Fordem tam a vlakem zpátky, ani se tomu nechce věřit.
Kolik osobně znáš takových případů?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.05.2012 23:31, RE: hmm.
letalino posted by:
Mám stejné auto 6 let a najel jsem 200 000 km (teď 290 000 km). Zajímalo by mne jestli už autor měnil prachovky u oken, nebo už má okna poškrábaná. U Mondea je skrytá vada u těchto doplňků a stejné projevy už u 2 auta. Mám bohužel mladší ročník (rok 2000) a už 2x jsem měnil domeček termostatu (2500,-). Kotouče záleží na výrobci - já je měnil ve 180 000 km (origo), druhovýroba vydrží cca 100 000 výměna rovnou s destičkami. Od roku 1998 spousta změn a částí v platovém provedení tj. omezená životn...
Taky máme v práci ročník 2000, ale 1,8TD. Před X lety jsem na něj psal recenzi. Po prodejním servisu prvních 30.000 km fungoval, pak praskl rozvodový řemen (z důvodu naivity k dovozci, který říkal, že řemen je nedávno vyměněný). Pak jsme se chvíli potýkali s důsledky otevřeného motoru - napoprvé si blok s hlavou nesedly. Po druhém pokusu ok a auto dlouhá léta bez poruch. Nyní má na tachometru 220.000 km, těžký život včetně tahání přívěsu. Skapal původní startér (opraveno novou uhlíkovou deskou za 730,-) a spojka je na hranici použitelnosti (už si občas sklouzne). Dále je třeba renovace zadních brzd (desky i kotouče), přední zatím OK. Dále v pořadí druhé tyčky stabilizátoru a nějaké silentbloky na zadní nápravě. Výfuk také původní, původní aku měněna relativně nedávno. Okno je poškrábané u spolujezdce. Začaly rezavět lemy a zespodu je auto taky velmi lehce orezlé. To je asi zatím vše.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.05.2012 08:16, RE: hmm.
David V posted by:
Kolik osobně znáš takových případů?
Že vůbec na takový výlevy reaguješ... S ním si nepokecáš.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.05.2012 10:29, RE: hmm.
Pepe posted by:
Že vůbec na takový výlevy reaguješ... S ním si nepokecáš.
Pokecat se s takovými případy někdy dá, ale je to diskuze o ho..ně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.05.2012 10:34, RE: hmm.
letalino posted by:
Mám stejné auto 6 let a najel jsem 200 000 km (teď 290 000 km). Zajímalo by mne jestli už autor měnil prachovky u oken, nebo už má okna poškrábaná. U Mondea je skrytá vada u těchto doplňků a stejné projevy už u 2 auta. Mám bohužel mladší ročník (rok 2000) a už 2x jsem měnil domeček termostatu (2500,-). Kotouče záleží na výrobci - já je měnil ve 180 000 km (origo), druhovýroba vydrží cca 100 000 výměna rovnou s destičkami. Od roku 1998 spousta změn a částí v platovém provedení tj. omezená životn...
Ty prachovky nejspíš nejsou závadou Fordu, ale problémem prostředí, kde se auto pohybuje. Já měl Mondeo z roku 1993 a s okny problém nebyl. Kamarád byl na dovolené v Itálii a okna měl poškrábaná po týdnu pobytu (Opel Omega). Auto má přitom osm let a do té doby byly okna v pohodě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.05.2012 19:27, RE: hmm.
Koloss posted by:
Ty prachovky nejspíš nejsou závadou Fordu, ale problémem prostředí, kde se auto pohybuje. Já měl Mondeo z roku 1993 a s okny problém nebyl. Kamarád byl na dovolené v Itálii a okna měl poškrábaná po týdnu pobytu (Opel Omega). Auto má přitom osm let a do té doby byly okna v pohodě.
U mého auta a pravděpodobně i u dalších se jedná o problém s hliníkovou zpevňující výztuhou, prach nebo písek může udělat taky své, ale okna by se dřela i jinde. Moje okna se odírala blíže sloupkům a začala všechna 4 najednou, hliníková lišta nijak neošetřená na konci časem zkoroduje, hliník se rozpadá na malé kousky a ty škrábou sklo. Tento problém se mimochodem řešil i na stránkách Ford klubu. Ještě jedna vada je podle mne hodně rozšířená a to je kontakt airbagů pod sedadlem. Problikává potom chybová hláška airbagů. Nepřišel jsem na spolehlivé trvalejší řešení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.05.2012 22:27, RE: hmm.
Koloss posted by:
Pokecat se s takovými případy někdy dá, ale je to diskuze o ho..ně.
Vzhledem na nicname, mu je asi 22 let, takze pokecate o chlastani, raftovani, holkach a chipicotuningu tdicek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 20.05.2012 12:48, Dveře
Trochu se divím, že se tu nikdo nezmiňuje ještě o jednom místu kde tahle auta ráda rezavějí a to je spodní hrana předních dveří. Jinak je Mondeo spolehlivé a nějaké fatální závady ho nepostihují
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 20.05.2012 18:11, RE: Dveře
Rover623 posted by:
Trochu se divím, že se tu nikdo nezmiňuje ještě o jednom místu kde tahle auta ráda rezavějí a to je spodní hrana předních dveří. Jinak je Mondeo spolehlivé a nějaké fatální závady ho nepostihují
i mladší ročníky? mám kombíka 1.8 benzín, r.v. 2001 už 6 let a zatím bohudík nic takovýho nepozoruji (260k km), zatím jen spotřebák - tyčky stab., čepy, kotouče, destičky, asi mě do budoucna budou čekat tlumiče, noo a vlastní blbostí prasklej plastovej nárazník a pěnová výplň , zámky to je moje věčná potíž, v zimě se auto pořád automaticky zamyká, občas k nasr.... , říkali mi chlapi v servisu, že tenhle motor je jednoduchej a vcelku nezničitelnej, prý tam není co by se nějak kazilo, jen hlídat olej, zatím maximální spokojenost s autem, chtěli jsme ho vyměnit za subaru, ale díky porovnání velikostí kufrů outback nakonec nebyl schválen.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 20.05.2012 22:47, RE: Dveře
roth21cz posted by:
i mladší ročníky? mám kombíka 1.8 benzín, r.v. 2001 už 6 let a zatím bohudík nic takovýho nepozoruji (260k km), zatím jen spotřebák - tyčky stab., čepy, kotouče, destičky, asi mě do budoucna budou čekat tlumiče, noo a vlastní blbostí prasklej plastovej nárazník a pěnová výplň , zámky to je moje věčná potíž, v zimě se auto pořád automaticky zamyká, občas k nasr.... , říkali mi chlapi v servisu, že tenhle motor je jednoduchej a vcelku nezničitelnej, prý tam není co by se nějak kazilo, jen hl...
Samovolné zamykání má na svědomí s největší pravděpodobností zámek řidiče, respektive pouze jakýsi mikrospínač v zámku. Zámek je zapertlovaný, ale šikovné ruce dokážou rozebrat a znovu dát do kupy téměř vše. Mikrospínač se prý dá pořídit za pár korun. Druhá alternativa je výměna celého zámku u řidiče, která stojí cca 4000 v autorizovaném servise. V chladnu mě to zlobilo taky, nechal jsem to vyměnit (celý zámek, bo se mi v tom nechtělo hrabat, ale mám ten starý, až někdy dostanu chuť to opravit) a od té doby se mi samovolně nezamklo. Prakticky se výměnou odstranily všechny problémy spojené se zámky (samovolné zamykání nebo nešlo dálkou zamknout auto).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.05.2012 12:28, RE: Dveře
Rover623 posted by:
Trochu se divím, že se tu nikdo nezmiňuje ještě o jednom místu kde tahle auta ráda rezavějí a to je spodní hrana předních dveří. Jinak je Mondeo spolehlivé a nějaké fatální závady ho nepostihují
To si pleteš ročníky. Spodní hrana dveří rezaví až od roku 2001, s příchodem hranatého Mondea 2. generace označované Mk.3. Na Mondeu z roku 1993 mi nerezlo téměř nic, na Mondeu z roku 2001 rezla přesně podle rozšířených informací spodní hrana dveří, více na straně spolujezdce, ale nejen přední dveře, zadní dokonce více než přední. Když se o mě otřelo auto, které mi nedalo přednost, tak při opravě byla tahle horší strana vyřešena, strana řidiče rezne méně a zatím jsem to neřešil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.05.2012 13:47, RE: Dveře
Koloss posted by:
To si pleteš ročníky. Spodní hrana dveří rezaví až od roku 2001, s příchodem hranatého Mondea 2. generace označované Mk.3. Na Mondeu z roku 1993 mi nerezlo téměř nic, na Mondeu z roku 2001 rezla přesně podle rozšířených informací spodní hrana dveří, více na straně spolujezdce, ale nejen přední dveře, zadní dokonce více než přední. Když se o mě otřelo auto, které mi nedalo přednost, tak při opravě byla tahle horší strana vyřešena, strana řidiče rezne méně a zatím jsem to neřešil.
Je to možné, kamarád co Mondeo má na to docela nadával, ale rezlo mu to docela hodně u řidiče. Vím, že s tím byl nakonec v Německu, protože Ford v Plzni (Hornát) mu to na záruku odmítl řešit.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.