0
back
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo 1,8 TD a zkušenosti majitele po roce provozu

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.08.2010 07:39, Combi
Nevím jak na Slovensku,ale kdyby to bylo Mondeo v kombíku a stálo v Praze,asi by jste musel přehodnotit tu větičku o tom,že se ta auta nekradou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.08.2010 08:06, ???
Nač si člověk, který najezdí 12000 km za rok kupuje diesel???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.08.2010 08:35, RE: ???
Reno posted by:
Nač si člověk, který najezdí 12000 km za rok kupuje diesel???
pac nafta je levnejsi. a tim padem usetri. ale jen do ty doby, nez se neco na tak starym aute posere na motoru, to se veskery uspory protocej a nazdarek. jezdit za malo je fajn, ale riziko posrani je taky velky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.08.2010 08:53, spotřeba
pro tu spotřebu 5,0l, která se už nikdy nezopakovala mám jednu odpověď, rozdíl v kvalitě nafty u nás a západní Evropě + Rakousku je katastrofálně odlišná, takže na tu holandskou se té spotřebě není co divit. Natankuju-li rakouský sprintdiesel, spotřeba jde u mého 1,9 Jtdm 110kw v 1660kg těžkém autě o +- 0,7l dolu. Jinak s tím 1,8TD jsem jezdil v mondeu taky +- za 6,5l.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.08.2010 09:42, RE: ???
Reno posted by:
Nač si člověk, který najezdí 12000 km za rok kupuje diesel???
Někomu prostě vyhovuje nafta víc, i když toho moc nenajede no.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.08.2010 09:50, RE: ???
A4 posted by:
Někomu prostě vyhovuje nafta víc, i když toho moc nenajede no.
A nač si ji kupuje, když jezdí jen a výlučně krátké vzdálenosti, to už je mi úplnou záhadou...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.08.2010 11:21, služebák
Stejné Mondeo jsme požívaly jako služebky od roku1999 do 2004. Dva stejné kombíky koupené jako nové. Do 300 tis. bez problémů a pak se sypalo postupně vše, mimo tak zatracovaný motor. Ty auta obě trávila 80 - 90% na dálnici kam patří a spotřeba se dá opravdu stlačit pod 6 litrů, ale kdo by to u služebáku řešil. Skušenosti s tankováním v Německu můžu jen potvrdit, odjezdili jsme tam polovinu km, nevím jak na spotřebě, ale na výkonu to jde znát.
Osobně jsem v tu dobu měl stejný kombík, motor 1,8 85 kw v benzínu a ten byl na dojíždění do práce a popojíždění mnohem příjemnější se spotřebou kolem 8 l.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.08.2010 12:56, RE: ???
Reno posted by:
A nač si ji kupuje, když jezdí jen a výlučně krátké vzdálenosti, to už je mi úplnou záhadou...
No asi proto, že se mu líbilo, ne? To je jako když se mě pořád někdo ptá proč jsem si koupil auto, když nenajedu více jak 4000 km za rok. Protože se mi líbilo a náklady neřeším. Když jednou za čas s autíčkem vyjedu, tak proto, že řízení je pro mě formou relaxace.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.08.2010 13:38, RE: ???
klobrch posted by:
No asi proto, že se mu líbilo, ne? To je jako když se mě pořád někdo ptá proč jsem si koupil auto, když nenajedu více jak 4000 km za rok. Protože se mi líbilo a náklady neřeším. Když jednou za čas s autíčkem vyjedu, tak proto, že řízení je pro mě formou relaxace.
Aha, jemu se líbilo, protože bylo dieselové. Dobře, chápu, že jsem narazil na odborníka
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.08.2010 13:39, RE: ???
Reno posted by:
Aha, jemu se líbilo, protože bylo dieselové. Dobře, chápu, že jsem narazil na odborníka
P.S. podle nicku soudím, že klobouk je nezbytným doplněk takovéto sváteční jízdy, žeáno)))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.08.2010 14:22, RE: ???
Reno posted by:
P.S. podle nicku soudím, že klobouk je nezbytným doplněk takovéto sváteční jízdy, žeáno)))))
Reno: Ne každý majitel auta počítá spotřebu na haléře jako ty, náklady na provoz a nikde není psáno, že pokud najedu méně km, MUSÍM vlastnit pouze benzín...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.08.2010 15:34, Mondeo TD
Mel jsem ho najetymi 320 tis kdyz jsem ho prodaval. Spotrebu jsem mel 5 litru jen 1 krat v zivote kdyz jsem jel presne stovkou usek dlouhy 2x150km. Jinak at jsem na to slapal nebo setril tak spotreba byla stale stejna, nevim cim to bylo. proste jsem to zralo 7 at se s tim jezdilo jakkoliv. Opravdu rozdil byl max par deci....na motoru bylo vse puvodni, ve 320 tis odeslo turbo, uvolnil se v nem sroub a vymlel cely vnitrek, jinak by slapalo porad. Krome opravy uhliku a nejakeho kousku jeste uvnitr za cca 1000 kc a vodni pumpy 2500 s praci jsem na aute neresil niikdy nic. Najel jsem na nem cca 40 tis km. Pomerne rychle topi na diesel, starty bez problemu, jen kdyz bylo pod minus 15 tak me na poprve vzdycky chcipnul, na podruhe uz udrzel neutral.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.08.2010 15:56, RE: spotřeba
pospov posted by:
pro tu spotřebu 5,0l, která se už nikdy nezopakovala mám jednu odpověď, rozdíl v kvalitě nafty u nás a západní Evropě + Rakousku je katastrofálně odlišná, takže na tu holandskou se té spotřebě není co divit. Natankuju-li rakouský sprintdiesel, spotřeba jde u mého 1,9 Jtdm 110kw v 1660kg těžkém autě o +- 0,7l dolu. Jinak s tím 1,8TD jsem jezdil v mondeu taky +- za 6,5l.
Přesně tak - spotřeba klesá u většiny motorů s kvalitou paliva. Z Itálie jsem jel taky s překvapivě nízkou spotřebou, protože jsem tam nabral italský benzín. Kámoš cestou do Chorvatska natankoval Verva diesel u Benziny a čekal jak dobře to pojede a cestou tam měl ve svém Espace spotřebu 10 litrů. Cestou zpátky nabral obyčejnou naftu značky INA a jel domů za 7 litrů. A dokonce chorvatské LPG dává nižší spotřebu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.08.2010 17:38, RE: ???
proche posted by:
Reno: Ne každý majitel auta počítá spotřebu na haléře jako ty, náklady na provoz a nikde není psáno, že pokud najedu méně km, MUSÍM vlastnit pouze benzín...
jojo, počítám na halíře, a auto mi žere 13,8 na sto
tady nejde o ekonomiku provozu, ale o to, že provozovat diesel v takovémto režimu je totální nesmysl
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.08.2010 18:12, RE: ???
Reno posted by:
jojo, počítám na halíře, a auto mi žere 13,8 na sto
tady nejde o ekonomiku provozu, ale o to, že provozovat diesel v takovémto režimu je totální nesmysl
Tohle Mondeo je trochu jiný případ,ale dost lidí může donutit k nákupu ojetého dieselu fakt, že v benzínu auto střední třídy prostě velmi těžko budete shánět - např. Citroen C5, Passat a jiné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.08.2010 18:35, RE: ???
Radek_G posted by:
Tohle Mondeo je trochu jiný případ,ale dost lidí může donutit k nákupu ojetého dieselu fakt, že v benzínu auto střední třídy prostě velmi těžko budete shánět - např. Citroen C5, Passat a jiné.
Dejme tomu, že poměr prodaných je 70/30 ve prospěch dieselu, ale podle mně to zase takový problém není...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.08.2010 18:56, RE: ???
Reno posted by:
Dejme tomu, že poměr prodaných je 70/30 ve prospěch dieselu, ale podle mně to zase takový problém není...
no tak se zkuste podívat na zdejší stránky Tipcars - když si budu chtít v tuzemsku pořídit C5 minulé generace po faceliftu, tak najdete tak 4 kusy po celé republice, z toho jeden automat, nafťáků je nepočítaně. Tam to není 70/30, ale spíš 70/3
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.08.2010 19:29, RE: ???
Radek_G posted by:
no tak se zkuste podívat na zdejší stránky Tipcars - když si budu chtít v tuzemsku pořídit C5 minulé generace po faceliftu, tak najdete tak 4 kusy po celé republice, z toho jeden automat, nafťáků je nepočítaně. Tam to není 70/30, ale spíš 70/3
tak se podívejte na sauto.cz je jich tam mnohem víc. Důvod je prostý - plečky za pár kaček nikdo nechce inzerovat za pět kilo za měsíc...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.08.2010 20:39, RE: ???
Reno posted by:
tak se podívejte na sauto.cz je jich tam mnohem víc. Důvod je prostý - plečky za pár kaček nikdo nechce inzerovat za pět kilo za měsíc...
dík za odkaz na server - takže: C5 kombi od r. 2005, do 300.000 Kč v celé ČR = 53/6 ve prospěch nafty
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.08.2010 20:49, RE: ???
Reno posted by:
A nač si ji kupuje, když jezdí jen a výlučně krátké vzdálenosti, to už je mi úplnou záhadou...
nač- třeba jezdí kamionerm nebo bagrem já taky najedu 7-9t.za rok a na pumpě sem nebyl celej rok svým autem
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.