0
back
 

diskuze k tématu: Ford Modeo Combi a zkušenosti po 220 tis.km

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.04.2010 08:36, Solidní
Řekl bych, že to nebylo špatné čtení. Věřím, že jízda v 1.8 kombíku s automatem se zapnutou klimou je vhodná pro poklidného řidiče, ale když jsou hodně omezené finance, tak si člověk moc vyskakovat nemůže.
Co se týká prdlých svodů, tak třeba u Vecter B svody praskají taky a majitelé to řeší zavařením - třeba by to šlo i zde. A co se týká samovolného zamykání centrálo, tak u předchozího auta se mi rozdrtila izolace v kufru a víko propojovalo kontakty a auto se mi samovolně zamykalo. Doporučuji zkontrolovat průchodky do dveří a do kufru. To bude nějaká banalita.
Jinak Mondeo bylo oproti Sieře celkem velký skok a neméně velký skok byla MkII proti MkI (facelift). Ovšem do MKII (označované nesprávně jako III) bych 1.8 motorizaci navolil. To auto má bez mála půl druhé tuny prázdné a motor s tím má hodně práce. Nevím, jak si v tomto ohledu stojí 1.8 SCi, kteý má už 96 kW, ale obě slabší 1.8 jsou taky spíše pro klidné řidiče.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.04.2010 11:04, Koloss
Mám dotaz: Po oddělání schránky pře spolujezdcem jsem bezpečně identifikoval 3 pohony klapek. Nemůžeš v tom šikovném prográmku zjistit, která je pro směšování teplého a studeného vzduchu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.04.2010 11:18, Baterie do DO
Když náhodou nestihneš baterii vyměnit nemusíte hned do servisu a platit 350,- párováni klíče s jednotkou je velmi jednoduché.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.04.2010 11:50, Poctivé dělnické auto.
Kdysi jsem měl taky Sierru. Podvozek a motor fungovaly pořád. Nakonec ji skosila koroze.

A první Mondea byly pokračovateli tradice dělnických aut. Trochu twe rezlo, ale jezdilo a jezdilo. Když jsem poprvé nastoupil do posledního Escortu Combi Ghia a pak do Octávie I, tak jsem trochu pochyboval o Ykfé českého řidiče. Všude pěkný design, měkčené plasty, semiš, výbava, pěkný volant.......pravý opak našeho rodinného stříbra z Mladé Boleslavi.

Na Fordy si vždycky vzpomenu s nostalgií, kolik mladému poťapovi přinesly radosti s malou údržbou....ono, to toitž obvykle pořád jelo, i k dyž to byla už jen kupa šrotu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.04.2010 12:38, Benzínový mondeo
V rodině mojí dcery vlastní stejný typ Mondea, ale s motorizazí šestválec (nebo je to pětiválec, teď nevím) 2,5 l benzín. Občas se svezu se zetěm na hory na lyže. Je to opravdu kočár. V zimě vyjede kdejaký kopec bez řetězů i tam, kde ostatní předokolky už se pouze kloužou. Potvrzuji křehkost nárazníků - oba už mají poslepovaný izolepou a reznutí. Lemy zadních blatníků už jsou pryč. Pro mladou rodinu s malými dětmi a se psem je to prostorný a spolehlivý auto, které neoslní designově ani v interiéru a ani v exteriéru, ale svou službu určitě udělá. Kluk má Mondeo již novější (r.v. 2004) a je taky moc spokojený.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.04.2010 15:18, RE: Solidní
David V posted by:
Řekl bych, že to nebylo špatné čtení. Věřím, že jízda v 1.8 kombíku s automatem se zapnutou klimou je vhodná pro poklidného řidiče, ale když jsou hodně omezené finance, tak si člověk moc vyskakovat nemůže.
Co se týká prdlých svodů, tak třeba u Vecter B svody praskají taky a majitelé to řeší zavařením - třeba by to šlo i zde. A co se týká samovolného zamykání centrálo, tak u předchozího auta se mi rozdrtila izolace v kufru a víko propojovalo kontakty a auto se mi samovolně zamykalo. Doporučuji zk...
O 1.8SCi jsem neslyšel nic pozitivního, spíš samá negativa, takže bych ho nedoporučoval
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.04.2010 15:39, RE: Solidní
zigi posted by:
O 1.8SCi jsem neslyšel nic pozitivního, spíš samá negativa, takže bych ho nedoporučoval
No já moc podrobnosti nevím, ale jestli třeba za tím není kvalita našeho benzínu, na kterou jsou přímovstřikové motory dost citlivé.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.04.2010 16:44, RE: Koloss
David V posted by:
Mám dotaz: Po oddělání schránky pře spolujezdcem jsem bezpečně identifikoval 3 pohony klapek. Nemůžeš v tom šikovném prográmku zjistit, která je pro směšování teplého a studeného vzduchu.
Zkusím se mrknout.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.04.2010 16:46, RE: Solidní
David V posted by:
No já moc podrobnosti nevím, ale jestli třeba za tím není kvalita našeho benzínu, na kterou jsou přímovstřikové motory dost citlivé.
Vzhledem k tomu, že Ford sám SCi nezopakoval v novém Mondeu, tak asi moc povedený nebyl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.04.2010 16:49, RE: Solidní
David V posted by:
Řekl bych, že to nebylo špatné čtení. Věřím, že jízda v 1.8 kombíku s automatem se zapnutou klimou je vhodná pro poklidného řidiče, ale když jsou hodně omezené finance, tak si člověk moc vyskakovat nemůže.
Co se týká prdlých svodů, tak třeba u Vecter B svody praskají taky a majitelé to řeší zavařením - třeba by to šlo i zde. A co se týká samovolného zamykání centrálo, tak u předchozího auta se mi rozdrtila izolace v kufru a víko propojovalo kontakty a auto se mi samovolně zamykalo. Doporučuji zk...
Dynamika s automatem je částečně daná tím, že automat má delší převody a při shodné rychlosti točí většinou menší otáčky. Vzpomínám si, že kamarád chtěl něco takového koupit a při 130 to na čtyřku točilo kolem 3000 otáček, kdežto manuál na pětku měl 3700 otáček.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.04.2010 16:53, RE: Baterie do DO
Pitrisek posted by:
Když náhodou nestihneš baterii vyměnit nemusíte hned do servisu a platit 350,- párováni klíče s jednotkou je velmi jednoduché.
Tak to popište, když je to tak jednoduché. Co já vím, tak je k tomu potřeba mít dva spárované klíče, aby se dal spárovat třetí. Tak je to alespoň u Mk.III.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.04.2010 17:31, RE: Baterie do DO
Koloss posted by:
Tak to popište, když je to tak jednoduché. Co já vím, tak je k tomu potřeba mít dva spárované klíče, aby se dal spárovat třetí. Tak je to alespoň u Mk.III.
2 klíče jsou potřeba pro naprogramování imobilizéru 3. klíče. Pokud se vám rozhasí dálkové ovládání tak stačí 4x během 3 sekund otočit klíček v zapalování do polohy II, mělo by se ozvat pípnutí a pak do 20 sekund můžete naprogramovat klíče které potřebujete zmáčknutím libovolného tlačítka. Pak zapalování zase zapněte a vypněte a mělo by to být OK.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.04.2010 02:00, RE: Baterie do DO
Michy007 posted by:
2 klíče jsou potřeba pro naprogramování imobilizéru 3. klíče. Pokud se vám rozhasí dálkové ovládání tak stačí 4x během 3 sekund otočit klíček v zapalování do polohy II, mělo by se ozvat pípnutí a pak do 20 sekund můžete naprogramovat klíče které potřebujete zmáčknutím libovolného tlačítka. Pak zapalování zase zapněte a vypněte a mělo by to být OK.
Naprosto správně s tím pípnutím je to ošemetná věc každopádně by měla probliknout kontrolka která je vedle hodin. Každopádně jak píšete toto je sparování rozladěného dálkového ovládání nikoliv programováni imobilizéru které opravdu po vybití baterie neni nutno dělati.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.04.2010 11:51, RE: Koloss
Koloss posted by:
Zkusím se mrknout.
Sorry, dnes mi to nevyšlo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.04.2010 21:11, dobrej stroj
Tohle mondeo je skutečně držák. Loni jsem potřeboval rychlovku auto, ale zároveň větší a trochu i bezpečnější. Nakonec vyhrála Laguna - ale k Mondeu. Právě pro Lagunu mě vezl kamarád se svým Fordem Mondeo - 1.8 TD, nájezd více jak 300.000km, ročník snad 95 nebo 96...neví, prostě MK1. Auto jelo, bralo si snad necelých 6l/100 a podvozek (i u kombi) velmi dobrý a jistý. Laguna u mě zvítězila jednoznačně designem, komfortem, odhlučněním a výbavou (bral jsem nejvyšší TOP model Baccara - obdoba dnešního Titania u Forda, nebo L&K u škodovky, el.sedačky, el. vysouvací opěrky hlavy atd, hlasový asistent - ukecaná Německá paní :) atd...)...obě auta stojí okolo 30-40t....ikdyž na ní nedám dopustit a držela až do prodeje, přišla mi tou svojí přetechnizovaností - to není nadzázka - docela choulostivá. Ford měl snad jen ABS a Airbag. Vzadu bubny, okna na kličku bez tónovacího filtru (jako u Favorita)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.04.2010 09:29, RE: Koloss
Koloss posted by:
Zkusím se mrknout.
Dnes to byla čistá skleróza, úplně jsem na to zapomněl. Asi by bylo lepší ti udělat kopii a nějak ti to předat, mám dojem, že jsme oba z Brna.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 18.04.2010 20:25, RE: Koloss
Koloss posted by:
Dnes to byla čistá skleróza, úplně jsem na to zapomněl. Asi by bylo lepší ti udělat kopii a nějak ti to předat, mám dojem, že jsme oba z Brna.
Jsem z Brna. Napiš mi na "p.vrbkova(at)seznam.cz"
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.