0
back

diskuze k tématu: Auto pro studenta do 60 000kč

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, německá vozidla, typ vozidla, osobní
rx343
number of posts31
date of registration18.02.2013
Monday 18.02.2013 22:29, Auto pro studenta do 60 000kč
Dobrý den, jsem student a právě si dělám řidičák.A už pomalu zvažuju co si koupit za auto.A jelikož vím že je to na dlouho než najdu to \"pravé\" tak už to začínám řešit teď.Auto chci koupit tak za 2-3 měsice.počítam že ročni najezd bude tak 7-8 000 vzhledem k tomu že jsem student a nebudu mit moc peněz na to abych jezdil několikrát denně tak muže byt najezd i menší třeba 6k.libi se mi zde take super podvozek a akcelerace u 2.0 107kw(9s/0-100)

Zvažuji:ford focus 1,6 16v
ford mondeo 2002+ 1,8 nebo 2,0 benzin
škoda fabie benzin

ta fabie je pro mě asi na poslednim mistě (žadna vybava,žadny vykon) ale hodně lidi mi ji na začátek doporučuje.ještě jsem zvažoval nějaky passat,golf v TDi (co mi doporučuje muj strejda) ale myslim že v mem najezdu se to nevyplatí nebo se mýlím?

Jsem trochu naročnější na vybavu a jizdni komfort a proto by se mi nejvice libilo mondeo.a moje otazka zní: mám se obavat koupi mondea? myslím provoznimi naklady a spolehlivosti?

nebo koupit levnější focus a nechat si penize v zaloze?u focusu se mi libi zatah a akcelerace 8-9s 100kmh fabie ma tak 17s to je rozdil

nebo mám fakt jít do té \"nudné,pomale,okoukane\" fabie?popřipadně doporučte motorizaci.

nebo navrhujte jine auta do 60 000.požadavky: spotřeba max 7litru (mondeo je vyjimka),svižnost auta,dobra vybava,rok 2000+

předem děkuji za odpověď a doufám že ji najdu tady, protože nikde jinde sem se jí nedočetl.
respond
rx343
number of posts31
Monday 18.02.2013 22:35, RE: auto pro studenta do 60 000kč
nepřihlášený uživatel posted by: