0
back
 

diskuze k tématu: Ford Galaxy - když tatínek rád řídí

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.10.2009 12:07, Když tatínek rád řídí
autobus. Nemohu si pomoct, ale za chvíli budou automobilky rodinám nabízet autobus s vlečňákem - kvůli většímu pohodlí. Jinak Galaxy vypadá na podařené auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.10.2009 12:32, RE: Když tatínek rád řídí
donald posted by:
autobus. Nemohu si pomoct, ale za chvíli budou automobilky rodinám nabízet autobus s vlečňákem - kvůli většímu pohodlí. Jinak Galaxy vypadá na podařené auto.
Nemohu si pomoct, ale se třemi dětmi to skoro ani jinak nejde. Zvlášť když ještě musí sedět všechny v autosedačkách. Nevím, co všichni máte proti MPVčkám?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.10.2009 20:10, lůžkový vůz
Galaxy málokdo "pochopí". Své místo na trhu ale rozhodně má a těm relativně nemnoha jedincům, kteří jej považují za svůj ideál jistě velmi dobře slouží.
Galaxu je zářným příkladem, že Ford neumí benzinové motory a vypadá to jako by to s nimi vzdával. V tomto autě za současného stavu dávají smysl pouze naftové verze, přes všechny své neduhy. Zážehový dvoulitr s 5-tikvaltem je bohužel slabý a žravý a 2,3 s automatem .... okrajová záležitost, rarita.
Ve Fordu podceňují vývoj benzinových motorů. Je recese, nákladní doprava značně utlumena, cena nafty nízká. Jakmile se ekonomika rozjede (třeba na takovou úroveň, jako v letech 2007/2008), cena nafty poletí prudce vzhůru a překoná cenu benzinu o několik korun na litr. Kdo nebude mít připraveny moderní účinné benzinové motory, tomu ujede vlak.
Pěkný víkend v Silveradu s lůžkovou úpravou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.10.2009 20:36, Světlá výška?
Dobrý den, nevěděl byste náhodou někdo světlou výšku Fordu Galaxy? Bohužel tento údaj nemohu na internetu nikde najít.
Mám obavy, že bych na chalupě neprojel - předchozí model Galaxy/Alhambra/Sharan měl podvozek poměrně vysoko nad zemí.
Děkuju moc předem
Petr
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.10.2009 09:58, RE: lůžkový vůz
silverado posted by:
Galaxy málokdo "pochopí". Své místo na trhu ale rozhodně má a těm relativně nemnoha jedincům, kteří jej považují za svůj ideál jistě velmi dobře slouží.
Galaxu je zářným příkladem, že Ford neumí benzinové motory a vypadá to jako by to s nimi vzdával. V tomto autě za současného stavu dávají smysl pouze naftové verze, přes všechny své neduhy. Zážehový dvoulitr s 5-tikvaltem je bohužel slabý a žravý a 2,3 s automatem .... okrajová záležitost, rarita.
Ve Fordu podceňují vývoj benzinových motorů. Je...
Do takové krávy benzínový motor? No nevím, tady bych to klidně oželel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.10.2009 19:53, EcoBoost
silverado posted by:
Galaxy málokdo "pochopí". Své místo na trhu ale rozhodně má a těm relativně nemnoha jedincům, kteří jej považují za svůj ideál jistě velmi dobře slouží.
Galaxu je zářným příkladem, že Ford neumí benzinové motory a vypadá to jako by to s nimi vzdával. V tomto autě za současného stavu dávají smysl pouze naftové verze, přes všechny své neduhy. Zážehový dvoulitr s 5-tikvaltem je bohužel slabý a žravý a 2,3 s automatem .... okrajová záležitost, rarita.
Ve Fordu podceňují vývoj benzinových motorů. Je...
> Ve Fordu podceňují vývoj benzinových motorů.
Spíš bych to viděl tak, že "nečteš, nevíš".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.10.2009 19:58, RE: Světlá výška?
petr_tukan posted by:
Dobrý den, nevěděl byste náhodou někdo světlou výšku Fordu Galaxy? Bohužel tento údaj nemohu na internetu nikde najít.
Mám obavy, že bych na chalupě neprojel - předchozí model Galaxy/Alhambra/Sharan měl podvozek poměrně vysoko nad zemí.
Děkuju moc předem
Petr
Údajně 120mm.
http://www.carsplusplus.com/specs2008/ford_galaxy_20.php
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 04.10.2009 09:17, RE: EcoBoost
nepřihlášen posted by:
> Ve Fordu podceňují vývoj benzinových motorů.
Spíš bych to viděl tak, že "nečteš, nevíš".
mimo výstřel do tmy by jsi tedy mohl napsat něco konkrétního o progresívních technologiích moderních benzinových motorů Fordu ... nebo alespoň podsuň odkaz pro ty co "nečtou" ...
Benzinové motory v současných Fordech jsou "popelky", to vidí každý. Ta modernější verze 1.6ky ve Focusu, která jako jediná jakž takž drží krok to nezachrání.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 04.10.2009 09:25, RE: lůžkový vůz
Reno posted by:
Do takové krávy benzínový motor? No nevím, tady bych to klidně oželel.
Kdo si kupuje takové auto, už nemusí hlídat každý litr paliva. Jestli je rozdíl nákladů na palivo mezi naftou a benzinem ročně nějakých 30-50 tisíc už málokoho z majitelů Galaxy zajímá. Ztráta hodnoty, pojistky, servis, pneumatiky atd. jsou náklady, které mnohonásobně překonávají rozdíly ve spotřebě. Jestli to pak jezdí za 7 či 10 už není relevantní.
Pro typického majitele Galaxy je podstatné, aby to jezdilo komfortně a dynamicky. Je to auto v hodnotě přes milion korun. V prvním roce je ztráta hodnoty 300 tisíc, v dalším 150, dále pak kolem 100 ročně. Pojistka bude stát přes 30 tisíc ročně. Pneu a servisy budou desetitisíce. Rozdíly v ceně PHM jsou v tomto kontextu nepodstatné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 04.10.2009 17:58, RE: EcoBoost
silverado posted by:
mimo výstřel do tmy by jsi tedy mohl napsat něco konkrétního o progresívních technologiích moderních benzinových motorů Fordu ... nebo alespoň podsuň odkaz pro ty co "nečtou" ...
Benzinové motory v současných Fordech jsou "popelky", to vidí každý. Ta modernější verze 1.6ky ve Focusu, která jako jediná jakž takž drží krok to nezachrání.
Máš to v nadpisu, čtenáři.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 04.10.2009 20:08, RE: lůžkový vůz
silverado posted by:
Kdo si kupuje takové auto, už nemusí hlídat každý litr paliva. Jestli je rozdíl nákladů na palivo mezi naftou a benzinem ročně nějakých 30-50 tisíc už málokoho z majitelů Galaxy zajímá. Ztráta hodnoty, pojistky, servis, pneumatiky atd. jsou náklady, které mnohonásobně překonávají rozdíly ve spotřebě. Jestli to pak jezdí za 7 či 10 už není relevantní.
Pro typického majitele Galaxy je podstatné, aby to jezdilo komfortně a dynamicky. Je to auto v hodnotě přes milion korun. V prvním roce je ztráta ...
Měl jsem několik aut od 800 tis. do 1 m. a vždycky jsem si vybíral ty, které /relativně/ méně žerou. Kdyby to bylo tak jak říkáš, neprodalo by se žádné S320 CDI a že jich jezdí mraky...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 04.10.2009 20:09, Galaxy vs. S-Max
Příliš nerozumím pozici Galaxy vedle S-Maxe - když pominu to, že někomu se může líbit více ten či onen, pak opravdu nevím. Pokud by měl být Galaxy sportovně střižen, co pak S-Max? Podle mě tatík, co si chce užít řízení, sáhne právě po S-Maxu, nikoliv po Galaxy. Koho má tedy oslovit Galaxy? Pro pohodlí tu je mraky frantíků... Fiestu také dělají v jednom provedení. Toto duplikování mi prostě přijde zbytečné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.10.2009 09:36, RE: Galaxy vs. S-Max
rohYpnol posted by:
Příliš nerozumím pozici Galaxy vedle S-Maxe - když pominu to, že někomu se může líbit více ten či onen, pak opravdu nevím. Pokud by měl být Galaxy sportovně střižen, co pak S-Max? Podle mě tatík, co si chce užít řízení, sáhne právě po S-Maxu, nikoliv po Galaxy. Koho má tedy oslovit Galaxy? Pro pohodlí tu je mraky frantíků... Fiestu také dělají v jednom provedení. Toto duplikování mi prostě přijde zbytečné.
Já bych to otočil a napsal, že nechápu pozici S-Maxe vedle Galaxyho, protože Galaxy je klasické MPV, kdežto menší bratříček S-Max je spíše a pouze "pseudo" MPV...koho má tedy oslovit S-Max...? :) Ale beru to tak, že S-Max je pro ty, co nechtějí klasický osobáček ale ani nepotřebují "stodolu" na čtyřech kolech a naopak Ti, co potřebují opravdu veliké a prostorné "autisko" - šáhnou právě po Galaxym. Každý si tak může u Fordu vybrat přesně to, co pro svou rodinu či práci potřebuje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.10.2009 14:58, RE: Když tatínek rád řídí
Alda posted by:
Nemohu si pomoct, ale se třemi dětmi to skoro ani jinak nejde. Zvlášť když ještě musí sedět všechny v autosedačkách. Nevím, co všichni máte proti MPVčkám?
No rodin se 3 dětmi je dnes jako šafránu. Mám tři holky a začínali jsme s malým Fiatem 600 D - všichni jsme se vešli. Pravda, je jiná doba, ale protože jsem v tomto směru konzervativní, sáhl bych dnes po mondeu combi. Pro pětičlennou rodinu ideální a neřídím autobus
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.10.2009 16:16, RE: Když tatínek rád řídí
donald posted by:
No rodin se 3 dětmi je dnes jako šafránu. Mám tři holky a začínali jsme s malým Fiatem 600 D - všichni jsme se vešli. Pravda, je jiná doba, ale protože jsem v tomto směru konzervativní, sáhl bych dnes po mondeu combi. Pro pětičlennou rodinu ideální a neřídím autobus
Alda má pravdu. Já jsem velké, krabicové, kombi nahradil právě MPVéčkem, protože jsou situace ( a v mém životě dost časté:), kdy je i kombi na transport lidí, zvířat a věcí prostě malé. Pokud trh nabízí MPV a pokud potřebuju velké auto, tak není důvod se mu bránit, přináší to jenom samé výhody. Je to jen otázka volby, naštěstí je dnes již na výběr a ne jako kdysi, bohužel jsou k tomu ještě potřeba odpovídající finance na pořízení...ale to je se vším. :) Ostatně na silnici potkávám velmi velmi často Galaxy, Sharany, Alhambry...Peugeoty 806 atd., takže obliba MPV stoupá a stoupá a určitě to není jen "módou"...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.10.2009 17:28, RE: Galaxy vs. S-Max
Joska posted by:
Já bych to otočil a napsal, že nechápu pozici S-Maxe vedle Galaxyho, protože Galaxy je klasické MPV, kdežto menší bratříček S-Max je spíše a pouze "pseudo" MPV...koho má tedy oslovit S-Max...? :) Ale beru to tak, že S-Max je pro ty, co nechtějí klasický osobáček ale ani nepotřebují "stodolu" na čtyřech kolech a naopak Ti, co potřebují opravdu veliké a prostorné "autisko" - šáhnou právě po Galaxym. Každý si tak může u Fordu vybrat přesně to, co pro svou rodinu či práci potřebuje.
Tak tak Joska, třeba pro mě je osobák malý, Galaxy už je velký,takže raději sáhnu po S- MAXÍKOVI.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.10.2009 18:15, RE: Galaxy vs. S-Max
focus posted by:
Tak tak Joska, třeba pro mě je osobák malý, Galaxy už je velký,takže raději sáhnu po S- MAXÍKOVI.
A to je přesně ono. Dokážu si představit spousty zájemců o S-Max. Jinak Galaxy a S-Max se nějak výrazněji liší v prostornosti? Já myslel, že jsou na tom prakticky stejně...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.10.2009 09:38, RE: Galaxy vs. S-Max
rohYpnol posted by:
A to je přesně ono. Dokážu si představit spousty zájemců o S-Max. Jinak Galaxy a S-Max se nějak výrazněji liší v prostornosti? Já myslel, že jsou na tom prakticky stejně...
Neznám rozměry...ale momentálně jezdím právě Galaxym a soused má C-Maxe, rozdíl je a docela znatelný...no, kdyby nebyl, potom by skutečně byla výroba jednoho z těchto aut zbytečná...Galaxy je klasické velkoprostorové MPV, C-Max je "něco mezi" osobákem a MPV...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.10.2009 11:44, RE: Galaxy vs. S-Max
Joska posted by:
Neznám rozměry...ale momentálně jezdím právě Galaxym a soused má C-Maxe, rozdíl je a docela znatelný...no, kdyby nebyl, potom by skutečně byla výroba jednoho z těchto aut zbytečná...Galaxy je klasické velkoprostorové MPV, C-Max je "něco mezi" osobákem a MPV...
Pozor, nezaměnujte C-Max a S-Max. To jste někde jinde.
S-Max je cca o 7cm nižší než Galaxy a kvůli vzadu se svažující střeše nenabízí tolik prostoru, ovšem za cenu méně krabicoidního vzhledu. Takže to je ta možnost výběru. Z hlediska firemní politiky mít takové dva modely je jasná výhodnost. A určitě mají tyto dva modely vedle sebe větší smysl než kdysi Golf Variant a Bora Variant-to mi fakt hlava nebrala.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.10.2009 19:00, RE: Galaxy vs. S-Max
TOM posted by:
Pozor, nezaměnujte C-Max a S-Max. To jste někde jinde.
S-Max je cca o 7cm nižší než Galaxy a kvůli vzadu se svažující střeše nenabízí tolik prostoru, ovšem za cenu méně krabicoidního vzhledu. Takže to je ta možnost výběru. Z hlediska firemní politiky mít takové dva modely je jasná výhodnost. A určitě mají tyto dva modely vedle sebe větší smysl než kdysi Golf Variant a Bora Variant-to mi fakt hlava nebrala.
Tak Bora Variant a Golf Variant mě sice přišel zbytečný, ale na druhou stranu vývoj dohoto duplikátu nestál ani halíř, protože díly na sebe jednoduče pasují. V případě S-Max/Galaxy je kastle prostě jiná. A tím i spousty dalších věcí (skla, tapecírung...............). Mě prostě Galaxy příliš smysl nedává. Ale možná jsem sám :D
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.