0
back
 

diskuze k tématu: Spolehlivá atmosféra do 90 tisíc

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
Manhart
number of posts5
date of registration22.04.2016
Tuesday 25.10.2016 23:26, Spolehlivá atmosféra do 90 tisíc
Zdravím

Potřeboval bych vybrat auto.
Baví mě řídit a rád se rychleji svezu.
Cena nejlépe do 90 tisíc.
Nájezd bude max 10 tisíc ročně.
Motorizace atmosferický benzín 1,6-2,0
Karoserie nejlépe liftback/hatchback, ale může být i sedan nebo kombi.
Požadavky - co nejlepší jízdní vlastnosti, spolehlivost, jednoduchost, ne úplně malý kufr a aby nerezlo.
Italským, Korejským a Francouzským značkám bych se raději vyhnul.
Nejraději bych skončil u Němce nebo Japonce.
Do oka mi padl Ford Focus II a Opel Astra H
Z Japonců mně napadla Primera, Avensis, Mazda 3 možná Accord nebo něco menšího.

Jak je to s korozí u Focusu a Astry ?
Reznou ještě hodně Japonci i po roce 2000 ? Jak je to u nich se servisem ?

Předem díky za odpovědi.
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Wednesday 26.10.2016 08:10, Jaký povoz do 90?
Aby nerezlo: Renault, Pežot, Fiat, Lancia
Aby bylo spolehlivé: Toyota, Subaru, Honda
Aby mělo dobré ídzní vlastniosti: Focus, Impreza

An Mazdu z tohoto obdoví rovnou zapomeň, koupíš jen hromádku Fe2O3

A teď si vyber
respond
KoobaS
number of posts1042
date of registration23.04.2014
Wednesday 26.10.2016 08:22, RE: Jaký povoz do 90?
Zdeny60 posted by:
Aby nerezlo: Renault, Pežot, Fiat, LanciaAby bylo spolehlivé: Toyota, Subaru, HondaAby mělo dobré ídzní vlastniosti: Focus, ImprezaAn Mazdu z tohoto obdoví rovnou zapomeň, koupíš jen hromádku Fe2O3A teď si vyber


Ta trojka za 90k je nesmysl hlavně proto, že je to na ni málo peněz... Za ty prachy se ale dá sehnat krásná 323F z posledních let výroby, která bude zatím bez koroze (případně se dá vyvařit ve finančním limitu). Chce to ale hlídat a dát si na to pozor...
Ale máš pravdu, pokud se chce tazatel korozí nezabývat, tak ital/francouz a hlavně nebouranej...
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Wednesday 26.10.2016 13:05, RE
za 90k se spis divat na stav nez vylozene znacku/model.
Prvni gen. A8 nerezne, je hlinikova...
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Wednesday 26.10.2016 14:53, RE: Spolehlivá atmosféra do 90 tisíc
Manhart posted by:
ZdravímPotřeboval bych vybrat auto.Baví mě řídit a rád se rychleji svezu.Cena nejlépe do 90 tisíc.Nájezd bude max 10 tisíc ročně.Motorizace atmosferický benzín 1,6-2,0Karoserie nejlépe liftback/hatchback, ale může být i sedan nebo kombi.Požadavky - co nejlepší jízdní vlastnosti, spolehlivost, jednoduchost, ne úplně malý kufr a aby nerezlo.Italským, Korejským a Francouzským značkám bych se raději vyhnul.Nejraději bych skončil u Němce nebo Japonce.Do oka mi padl Ford Focus II a Opel Astra HZ Japonců mně napadla Primera, Avensis, Mazda 3 možná Accord nebo něco menšího. Jak je to s korozí u Focusu a Astry ?Reznou ještě hodně Japonci i po roce 2000 ? Jak je to u nich se servisem ?Předem díky za odpovědi.


Ahoj, za mě jednoznačně Ford Focus II 1.6 74kw Duratec, poměr cena/výbava/spolehlivost moc konkurenci nemá
respond
Jencek
number of posts91
date of registration09.01.2016
Wednesday 26.10.2016 15:05, Spolehlivá atmosféra do 90 tisíc
Za me taky Ford Focus 2 1.6 spolehlivost jednoduchost svizny motor dobra spotreba dobre jizdni vlastnosti
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Wednesday 26.10.2016 15:09, Souhlas
Je to tak, Focus II je v kategorii hatchbacku do 100tis.kc nepřekonatelný. VW Golf V 1.6 MPI není vůbec špatný, ale do 100tis.kč sehnat pěkný zachovalý kousek s dobrou výbavou je scifi
respond
Manhart
number of posts5
date of registration22.04.2016
Wednesday 26.10.2016 23:23, Focus II a rez ?
Díky za názory. U mě taky vede focus.
Jak je na tom dvojkovy focus s korozi?
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Thursday 27.10.2016 16:05, Lepší než u Focusu I
Ahoj, Focus II před faceliftem ma průměrnou ochranu před korozí. Je o 100% lepší než u Focusu I, ale trochu horší než u Golfu V. Doporučuji nastříkat podvozek, stojí to za to
Nemusíš se ale bát, že budeš hned měnit prahy jako u Foc I, jen že německá auta jsou ještě trošku dále...
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.