0
back
 

diskuze k tématu: Jaké koupit sportovní kombi v dieselu do 140.000 Kč?

category of topic classification: německá vozidla, německá vozidla, německá vozidla, italská vozidla
gablenz
number of posts137
date of registration12.01.2009
Monday 11.02.2013 11:40, Líbí se mi ta ironická odpověď...
...opravdu hodně.

Ještě něco. Rozesmálo mě to s tím tureckým překupčíkem. Vidím, že si toho už všimli i jiní. Stačí se podívat na Autoscout.de a to je samé Özgan Cüdlüki Ataturk supercars Köln nebo Branko Zivojnovic Autozentrum . Německo už není to co bývalo. Hodně vytuněných sraček za neskutečné ceny. Je asi těžké vysvětlit berlínskému učňovi že AR 156 GTA s 20' koly, bodykitem z Malajsie nemůže stát 900 000 Kč. NA italy bych zůstal v ČR (jsou tu levní) a na fajnovky bych jel do Švýcarska. Běžná auta v špičkových specifikacích a výbavách, který dále na východ nejsou. Plno Vecter C s 2.8 Turbo Cosmo....atd. A tohle je moje rada pisteli. Co tak Vectru C GT 2,8 Turbo? Za pakatel, je to pěkné a zašlape to skoro všechno v levém pruhu do země.
respond
Zdeny60
number of posts1247
date of registration08.09.2009
Monday 11.02.2013 14:35, Starý dýzl?
Obecně bych si jako student starý dýzl nekoupil. Leda, že bych měl v době studiazajištěn stálý príjem kolem 20tCZK čistého měsíčně. I přes to, že jde o BMW, a nebo právě proto, servisní náklady starého naftového BMW mohou dostoupit značných výšin. Leda, že by student místu studování, trávil čas nenetu a sháněl na ebay či allegru použité ND, jeto přeci jen stroj a ten podléhá opotřebení a to tím více, čím madší jejeho majitel či živatel. BMW není žádná modla spolehlivost v žádné řadě, natož u auta s více než 10letým výročím narození.
Já, pokud bych se chtěl sportovně povozit, nemyslet na starosti s odelšým turbem, vstřik,y čerpadlem, rameny a bůhvíčím ještě, to vše za vyšší ceny, bych raději mrknul po japonském 4válci benzínového provedení z podobné doby, kde bude spolehluivost vyšší, provz levnější a za danou cenu se bude jistě dát vybrat lepší stav celku. Volil bych například Toyotu Corollu TS, která je splehlivá, rychlá, výkonná, slušné jídzní vlastnosti a motr? Mňam. To vše bez turba atd...
respond
filip_nemec
number of posts3
date of registration27.03.2010
Monday 11.02.2013 15:54, Benzín
S tím km nájezdem se musím klonit naprosto k benzínové variantě. Osobně jsem měl diesel 2 roky a opravdu jediné co mně bylo potěšením byl pohled na palubní počítač s prům. spotřebou 5 l/100 km. Jinak samé známé zápory - složitější motor, těžší, více se kazí (ojetina), větší km průběh ojetiny, hůře v zimě topí, zvuk atd., atd. Proto jsem později volil a přešel jsem zpět k benzínu.
Berte benzín BMW 330i.
respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Monday 11.02.2013 16:58, CO LPG?
Vlastním BMW 528i lpg a jsem s ním maximálně spokojený, spotřeba 12l LPG a nulové náklady na servis, asi okolo 0,5kč na km. Doporučil bych tedy poohlédnout se po 328i a zaplynovat nebo koupit s plynem. Pokud to musí být nafta, tak bych volil 3,0d náklady nejsou o tolik vyžší než u 320d. Fabii Octavii Mondeo Focus Vectra natož prťavou COrollu bych vyloučil, auta se nedají vůbec srovnat s BMW, možná tak se starou hodně ojetou e36. Jako náhradu bych doporučil AR 156 2,4JTD (bylo to moje předchozí auto, super spolehlivost, ale nižší životnost spotřebních dílů spotřeba kolem 7,5l nafty (jako u 330d). největší nevýhodu je přední náhon, kdo se sveze se zadkokolkou, už nechce předek.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Monday 11.02.2013 19:19, RE: CO LPG?
BMW528i posted by:
Vlastním BMW 528i lpg a jsem s ním maximálně spokojený, spotřeba 12l LPG a nulové náklady na servis, asi okolo 0,5kč na km. Doporučil bych tedy poohlédnout se po 328i a zaplynovat nebo koupit s plynem. Pokud to musí být nafta, tak bych volil 3,0d náklady nejsou o tolik vyžší než u 320d. Fabii Octavii Mondeo Focus Vectra natož prťavou COrollu bych vyloučil, auta se nedají vůbec srovnat s BMW, možná tak se starou hodně ojetou e36. Jako náhradu bych doporučil AR 156 2,4JTD (bylo to moje předchozí auto, super spolehlivost, ale nižší životnost spotřebních dílů spotřeba kolem 7,5l nafty (jako u 330d). největší nevýhodu je přední náhon, kdo se sveze se zadkokolkou, už nechce předek.


BMW na plyn nebo sportovní dieselové kombi? Dneska se to tady hemzi exotama...

respond
jedine911
number of posts2
date of registration11.02.2013
Monday 11.02.2013 20:21, RE: CO LPG?
Sportovni kombi a diesel???


To snad ne broboha...
respond
deleted user
number of posts32
date of registration19.11.2024
Monday 11.02.2013 22:03, Panamera
Petr-Tipcars: Buď být zásadový, ještě 22let počkat a koupit Panameru v dieselu anebo tedy zavřít všechny oči a vzít benzínový řadový šestiválec v kombíku, popřípadě Alfu. Proč ještě rok student potřebuje do městského provozu "sportovní kombi" možná i v naftě a navíc v automatu namísto kupé na 19kách určitě v benzínu, to mi hlava nebere, tam cítím silný důvod, ale nejsem schopen jej bohužel dovodit.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Tuesday 12.02.2013 09:09, RE: CO LPG?
Reno posted by:
BMW528i posted by:
Vlastním BMW 528i lpg a jsem s ním maximálně spokojený, spotřeba 12l LPG a nulové náklady na servis, asi okolo 0,5kč na km. Doporučil bych tedy poohlédnout se po 328i a zaplynovat nebo koupit s plynem. Pokud to musí být nafta, tak bych volil 3,0d náklady nejsou o tolik vyžší než u 320d. Fabii Octavii Mondeo Focus Vectra natož prťavou COrollu bych vyloučil, auta se nedají vůbec srovnat s BMW, možná tak se starou hodně ojetou e36. Jako náhradu bych doporučil AR 156 2,4JTD (bylo to moje předchozí auto, super spolehlivost, ale nižší životnost spotřebních dílů spotřeba kolem 7,5l nafty (jako u 330d). největší nevýhodu je přední náhon, kdo se sveze se zadkokolkou, už nechce předek.
BMW na plyn nebo sportovní dieselové kombi? Dneska se to tady hemzi exotama...


když jsem předloni sháněl Z3 coupe s třílitrem tak jsem na dvě v plynu narazil. to bylo teprve to pravý maso a Pšonci jsou schopný dát plyn i do 350Z a Porsche, tak čemu se divíme? ale největší zhůvěřilost byla Audi 80 kabro 1.9TDi 66kw.
respond
Negr86
number of posts11
date of registration14.01.2013
Tuesday 12.02.2013 14:52, - the text was hidden by the administrator -
- the text was hidden by the administrator -
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 12.02.2013 19:27, RE: CO LPG?
tomaskrtek posted by:
Reno posted by:
BMW528i posted by:
Vlastním BMW 528i lpg a jsem s ním maximálně spokojený, spotřeba 12l LPG a nulové náklady na servis, asi okolo 0,5kč na km. Doporučil bych tedy poohlédnout se po 328i a zaplynovat nebo koupit s plynem. Pokud to musí být nafta, tak bych volil 3,0d náklady nejsou o tolik vyžší než u 320d. Fabii Octavii Mondeo Focus Vectra natož prťavou COrollu bych vyloučil, auta se nedají vůbec srovnat s BMW, možná tak se starou hodně ojetou e36. Jako náhradu bych doporučil AR 156 2,4JTD (bylo to moje předchozí auto, super spolehlivost, ale nižší životnost spotřebních dílů spotřeba kolem 7,5l nafty (jako u 330d). největší nevýhodu je přední náhon, kdo se sveze se zadkokolkou, už nechce předek.
BMW na plyn nebo sportovní dieselové kombi? Dneska se to tady hemzi exotama...
když jsem předloni sháněl Z3 coupe s třílitrem tak jsem na dvě v plynu narazil. to bylo teprve to pravý maso a Pšonci jsou schopný dát plyn i do 350Z a Porsche, tak čemu se divíme? ale největší zhůvěřilost byla Audi 80 kabro 1.9TDi 66kw.


Do Cayennu bych to chápal. Ale viděl jsem plynového Caymana a to už bylo i na mně moc

respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Wednesday 13.02.2013 08:47, RE: CO LPG?
Reno posted by:
tomaskrtek posted by:
Reno posted by:
BMW528i posted by:
Vlastním BMW 528i lpg a jsem s ním maximálně spokojený, spotřeba 12l LPG a nulové náklady na servis, asi okolo 0,5kč na km. Doporučil bych tedy poohlédnout se po 328i a zaplynovat nebo koupit s plynem. Pokud to musí být nafta, tak bych volil 3,0d náklady nejsou o tolik vyžší než u 320d. Fabii Octavii Mondeo Focus Vectra natož prťavou COrollu bych vyloučil, auta se nedají vůbec srovnat s BMW, možná tak se starou hodně ojetou e36. Jako náhradu bych doporučil AR 156 2,4JTD (bylo to moje předchozí auto, super spolehlivost, ale nižší životnost spotřebních dílů spotřeba kolem 7,5l nafty (jako u 330d). největší nevýhodu je přední náhon, kdo se sveze se zadkokolkou, už nechce předek.
BMW na plyn nebo sportovní dieselové kombi? Dneska se to tady hemzi exotama...
když jsem předloni sháněl Z3 coupe s třílitrem tak jsem na dvě v plynu narazil. to bylo teprve to pravý maso a Pšonci jsou schopný dát plyn i do 350Z a Porsche, tak čemu se divíme? ale největší zhůvěřilost byla Audi 80 kabro 1.9TDi 66kw.
Do Cayennu bych to chápal. Ale viděl jsem plynového Caymana a to už bylo i na mně moc

já viděl 911-996. chtělo se mi brečet.
respond
Radek
number of posts9
date of registration10.05.2007
Wednesday 13.02.2013 09:22, RE: CO LPG?
Pánové absolutně nechápu co řešíte. Proč by neměl jezdit s lpg za polovinu proti benzinu. Mraky bmw je na lpg akorát o tom nevíte Pokud to dělá někdo kdo to umí, tak to nepoznáte na pohled ani v kufru, většina z Vás ani v mot. prostoru a ani při jízdě.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Wednesday 13.02.2013 11:05, RE: CO LPG?
Radek posted by:
Pánové absolutně nechápu co řešíte. Proč by neměl jezdit s lpg za polovinu proti benzinu. Mraky bmw je na lpg akorát o tom nevíte Pokud to dělá někdo kdo to umí, tak to nepoznáte na pohled ani v kufru, většina z Vás ani v mot. prostoru a ani při jízdě.


BMW je chápáno jakožto luxusní a s tím mi smrad od výfuku po plynovém sporáku moc nekonsoliduje...
jinak samozřejmě proti gustu žádný dišputát...

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Wednesday 13.02.2013 11:05, RE: CO LPG?
tomaskrtek posted by:
Reno posted by:
tomaskrtek posted by:
Reno posted by:
BMW528i posted by:
Vlastním BMW 528i lpg a jsem s ním maximálně spokojený, spotřeba 12l LPG a nulové náklady na servis, asi okolo 0,5kč na km. Doporučil bych tedy poohlédnout se po 328i a zaplynovat nebo koupit s plynem. Pokud to musí být nafta, tak bych volil 3,0d náklady nejsou o tolik vyžší než u 320d. Fabii Octavii Mondeo Focus Vectra natož prťavou COrollu bych vyloučil, auta se nedají vůbec srovnat s BMW, možná tak se starou hodně ojetou e36. Jako náhradu bych doporučil AR 156 2,4JTD (bylo to moje předchozí auto, super spolehlivost, ale nižší životnost spotřebních dílů spotřeba kolem 7,5l nafty (jako u 330d). největší nevýhodu je přední náhon, kdo se sveze se zadkokolkou, už nechce předek.
BMW na plyn nebo sportovní dieselové kombi? Dneska se to tady hemzi exotama...
když jsem předloni sháněl Z3 coupe s třílitrem tak jsem na dvě v plynu narazil. to bylo teprve to pravý maso a Pšonci jsou schopný dát plyn i do 350Z a Porsche, tak čemu se divíme? ale největší zhůvěřilost byla Audi 80 kabro 1.9TDi 66kw.
Do Cayennu bych to chápal. Ale viděl jsem plynového Caymana a to už bylo i na mně moc
já viděl 911-996. chtělo se mi brečet.


myslím, že mně lakuješ kam by tam dali plynovou nádrž?

respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Wednesday 13.02.2013 11:46, RE: CO LPG?
Reno posted by:
tomaskrtek posted by:
Reno posted by:
tomaskrtek posted by:
Reno posted by:
BMW528i posted by:
Vlastním BMW 528i lpg a jsem s ním maximálně spokojený, spotřeba 12l LPG a nulové náklady na servis, asi okolo 0,5kč na km. Doporučil bych tedy poohlédnout se po 328i a zaplynovat nebo koupit s plynem. Pokud to musí být nafta, tak bych volil 3,0d náklady nejsou o tolik vyžší než u 320d. Fabii Octavii Mondeo Focus Vectra natož prťavou COrollu bych vyloučil, auta se nedají vůbec srovnat s BMW, možná tak se starou hodně ojetou e36. Jako náhradu bych doporučil AR 156 2,4JTD (bylo to moje předchozí auto, super spolehlivost, ale nižší životnost spotřebních dílů spotřeba kolem 7,5l nafty (jako u 330d). největší nevýhodu je přední náhon, kdo se sveze se zadkokolkou, už nechce předek.
BMW na plyn nebo sportovní dieselové kombi? Dneska se to tady hemzi exotama...
když jsem předloni sháněl Z3 coupe s třílitrem tak jsem na dvě v plynu narazil. to bylo teprve to pravý maso a Pšonci jsou schopný dát plyn i do 350Z a Porsche, tak čemu se divíme? ale největší zhůvěřilost byla Audi 80 kabro 1.9TDi 66kw.
Do Cayennu bych to chápal. Ale viděl jsem plynového Caymana a to už bylo i na mně moc
já viděl 911-996. chtělo se mi brečet.
myslím, že mně lakuješ kam by tam dali plynovou nádrž?


tam kam u tatry 613-dopředu. toroid místo rezervy. a kde to asi bylo u toho Caymana?
respond
Radek
number of posts9
date of registration10.05.2007
Thursday 14.02.2013 12:36, RE: CO LPG?
Reno: to nevím jak je bmw chápáno. Myslel jsem že se dozvím nějaký alespoň trochu inteligentní důvod. Možná se pletu, ale mám pocit že lpg je ekologičtější než nafta. Jezdím také naftou, ale nic bych proti lpg neměl.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 14.02.2013 19:30, RE: CO LPG?
tomaskrtek posted by:
Reno posted by:
tomaskrtek posted by:
Reno posted by:
tomaskrtek posted by:
Reno posted by:
BMW528i posted by:
Vlastním BMW 528i lpg a jsem s ním maximálně spokojený, spotřeba 12l LPG a nulové náklady na servis, asi okolo 0,5kč na km. Doporučil bych tedy poohlédnout se po 328i a zaplynovat nebo koupit s plynem. Pokud to musí být nafta, tak bych volil 3,0d náklady nejsou o tolik vyžší než u 320d. Fabii Octavii Mondeo Focus Vectra natož prťavou COrollu bych vyloučil, auta se nedají vůbec srovnat s BMW, možná tak se starou hodně ojetou e36. Jako náhradu bych doporučil AR 156 2,4JTD (bylo to moje předchozí auto, super spolehlivost, ale nižší životnost spotřebních dílů spotřeba kolem 7,5l nafty (jako u 330d). největší nevýhodu je přední náhon, kdo se sveze se zadkokolkou, už nechce předek.
BMW na plyn nebo sportovní dieselové kombi? Dneska se to tady hemzi exotama...
když jsem předloni sháněl Z3 coupe s třílitrem tak jsem na dvě v plynu narazil. to bylo teprve to pravý maso a Pšonci jsou schopný dát plyn i do 350Z a Porsche, tak čemu se divíme? ale největší zhůvěřilost byla Audi 80 kabro 1.9TDi 66kw.
Do Cayennu bych to chápal. Ale viděl jsem plynového Caymana a to už bylo i na mně moc
já viděl 911-996. chtělo se mi brečet.
myslím, že mně lakuješ kam by tam dali plynovou nádrž?
tam kam u tatry 613-dopředu. toroid místo rezervy. a kde to asi bylo u toho Caymana?


911ka má rezervu? já jsem viděl ten šílený přední "kufr" a rezervu si tam asi nepamatuju... Cayman má kufry dva, docela velké, hlavně proti 911

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 14.02.2013 19:32, RE: CO LPG?
Radek posted by:
Reno: to nevím jak je bmw chápáno. Myslel jsem že se dozvím nějaký alespoň trochu inteligentní důvod. Možná se pletu, ale mám pocit že lpg je ekologičtější než nafta. Jezdím také naftou, ale nic bych proti lpg neměl.


No nevím, kolik nových benzínových BMW jede na přestavbu na LPG? U Subaru to třeba nabízel přímo výrobce... tak nějak mi to k tomu autu nepasuje.

respond
deleted user
number of posts
date of registration
Friday 15.02.2013 09:29, optimální volba
osobně bych ti doporučoval 3,0d které jede jak z praku a nežere (7-11 podle nohy), případné opravy počítej turbo 12 tkč, vstřik 4-6tkč, dvouhmoták 20tkč,

a nebo 3,0i které jede jako prase a žere průměr 10 tzn 8,5-14 podle nohy), ale náklady na servis jsou prakticky 0,- pokud měníš olej včas a ne po 30tkm, samozřejmě musíš řešit opotřebení ale to není tak hrozný

2,0d samozřejmě stačí taky žere 5-7 a je levnější na údržbu než 3,0d logicky

servis 3 a 5 kových bmw je obecně nákladově naprosto cenově shodný s koncernem

já měl leta letoucí 525i, 528i e39 a 530i e60 a dnes vzpomínám a nadávám si že jsem to prodal...mám napůl pracovní superb II a tam řeším pořád něco
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Monday 18.02.2013 20:43, RE: CO LPG?
Reno posted by:
tomaskrtek posted by:
Reno posted by:
tomaskrtek posted by:
Reno posted by:
tomaskrtek posted by:
Reno posted by:
BMW528i posted by:
Vlastním BMW 528i lpg a jsem s ním maximálně spokojený, spotřeba 12l LPG a nulové náklady na servis, asi okolo 0,5kč na km. Doporučil bych tedy poohlédnout se po 328i a zaplynovat nebo koupit s plynem. Pokud to musí být nafta, tak bych volil 3,0d náklady nejsou o tolik vyžší než u 320d. Fabii Octavii Mondeo Focus Vectra natož prťavou COrollu bych vyloučil, auta se nedají vůbec srovnat s BMW, možná tak se starou hodně ojetou e36. Jako náhradu bych doporučil AR 156 2,4JTD (bylo to moje předchozí auto, super spolehlivost, ale nižší životnost spotřebních dílů spotřeba kolem 7,5l nafty (jako u 330d). největší nevýhodu je přední náhon, kdo se sveze se zadkokolkou, už nechce předek.
BMW na plyn nebo sportovní dieselové kombi? Dneska se to tady hemzi exotama...
když jsem předloni sháněl Z3 coupe s třílitrem tak jsem na dvě v plynu narazil. to bylo teprve to pravý maso a Pšonci jsou schopný dát plyn i do 350Z a Porsche, tak čemu se divíme? ale největší zhůvěřilost byla Audi 80 kabro 1.9TDi 66kw.
Do Cayennu bych to chápal. Ale viděl jsem plynového Caymana a to už bylo i na mně moc
já viděl 911-996. chtělo se mi brečet.
myslím, že mně lakuješ kam by tam dali plynovou nádrž?
tam kam u tatry 613-dopředu. toroid místo rezervy. a kde to asi bylo u toho Caymana?
911ka má rezervu? já jsem viděl ten šílený přední "kufr" a rezervu si tam asi nepamatuju... Cayman má kufry dva, docela velké, hlavně proti 911


bůh ví cos viděl, a asi jsi se špatně díval, samozřejmě že má rezervu, vepředu, na stojáka.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.