0
back
 

diskuze k tématu: Ford Focus ST - test spotřeby

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.06.2006 00:17, LIBOVKA
Nádherná kára mít ty prachy tak už bych jí měl doma
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.06.2006 00:21,
Oničem, auto pro machýrky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.06.2006 00:33, Focus ST
Souhlasím, auto je to pěkné, spotřeba mi přijde vzhledem ke stylu jizdy taky celkem dobrá...chybí tomu jen video...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.06.2006 01:28, RE: Focus ST
Michal posted by:
Souhlasím, auto je to pěkné, spotřeba mi přijde vzhledem ke stylu jizdy taky celkem dobrá...chybí tomu jen video...
Ja si myslim ze je to fajn auticko pomer vykon spotreba je to super ja mam novu Hondu Civic 1,8 benzin a je to tiez super
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.06.2006 06:09, Martin
Na to že to má 6 ti kvalt tak při 130 točí jako klasický 5ti kvalt, vím že to je asi kvůli výkonu motoru, že je převodovka krátce zpřevodovaná, ale já osobně bych byl radši když by 6tka točila mnohem méně, protože s tímto autem na dálnici se bude jezdit okolo 140 - 160 a to bude někde okolo 4 tis otacek a to bude spotreba priserna. Ale je rpavda, ze kdo si koupi tuhle nadhernou karu tak asi spotrebu resit nebude
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.06.2006 08:05, RE: bez předmětu
Pola posted by:
Oničem, auto pro machýrky.
ty jsi vul...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.06.2006 10:15, výkon
165kW = 250k?, nemá to být náhodou 225k?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.06.2006 12:21, fordík
Fakt pekné auto, akých sa dnes v dobe množiacich sa sci-fi korábov (nechcem niekoho urazit, niekomu sa kludne môže páčiť aj to) už vela nevidí. K tej spotrebe-nuž, nie je to univerzálne auto, takže nevýhody to so sebou určite nejaké prináša. Ešte si neodpustím nepochváliť vám modela pózujúceho pri aute.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.06.2006 13:53, RE: bez předmětu
Pola posted by:
Oničem, auto pro machýrky.
jestli je tohle o nicem tak tvoje stara kurva calibra je pro pice
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.06.2006 14:15, RE: Focus ST
Michal posted by:
Souhlasím, auto je to pěkné, spotřeba mi přijde vzhledem ke stylu jizdy taky celkem dobrá...chybí tomu jen video...
Video si můžeš najít na www.cmc.wz.cz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.06.2006 14:25, RE: Martin
6 ti kvalt posted by:
Na to že to má 6 ti kvalt tak při 130 točí jako klasický 5ti kvalt, vím že to je asi kvůli výkonu motoru, že je převodovka krátce zpřevodovaná, ale já osobně bych byl radši když by 6tka točila mnohem méně, protože s tímto autem na dálnici se bude jezdit okolo 140 - 160 a to bude někde okolo 4 tis otacek a to bude spotreba priserna. Ale je rpavda, ze kdo si koupi tuhle nadhernou karu tak asi spotrebu resit nebude
Ano, taky mě to zarazilo, mám stejný názor... 6-kvalt a ve 130 točit 3000ot je o ničem.Myslím, že s těma cenama ze benzín se za chvíli bude dívat na spotřebu každý.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.06.2006 14:54, RE: výkon
Jirka posted by:
165kW = 250k?, nemá to být náhodou 225k?
Omlouvám se za překlep, 165 kW je samozřejmě 225 kobylek, už je to opravené.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.06.2006 20:14, RE: Martin
6 ti kvalt posted by:
Na to že to má 6 ti kvalt tak při 130 točí jako klasický 5ti kvalt, vím že to je asi kvůli výkonu motoru, že je převodovka krátce zpřevodovaná, ale já osobně bych byl radši když by 6tka točila mnohem méně, protože s tímto autem na dálnici se bude jezdit okolo 140 - 160 a to bude někde okolo 4 tis otacek a to bude spotreba priserna. Ale je rpavda, ze kdo si koupi tuhle nadhernou karu tak asi spotrebu resit nebude
Naprosto s tebou souhlasim. Pri krouticim momentu 320 Nm, ktery je k dispozici uz pri 1600 ot/min, mi to pripada uplne na hlavu. Klidne by to mohlo tocit 3000 otacek az pri 160. Sestka by mela byt urcena na udrzovani rychlosti na dlouhych trasach, takze pri ni je dynamika vedlejsi. Tim spis, ze se s podobnymi motory predjizdi do 160 km/h zpravidla na trojku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.06.2006 23:18, Příspěvky
Nezlobte se na mě, vím že jsem někdy opravdu vylízanej
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.06.2006 20:38,
Já nemyslel calibru, jsem se splet. Ale taky to auto začínalo na c, omlouvám se, já se v tom zas tak nevyznám. Ale ten ford oničem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 10.06.2006 14:36, RE: bez předmětu
Pola posted by:
Já nemyslel calibru, jsem se splet. Ale taky to auto začínalo na c, omlouvám se, já se v tom zas tak nevyznám. Ale ten ford oničem.
coze to tady meles?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.02.2008 20:13, RE: bez predmetu
Pola posted by:
Oničem, auto pro machýrky.
ty si ale uplny kokot,sadni si do svojej hnilej picoviny a bud frajer
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.02.2008 20:22, RE: bez predmetu
Pola posted by:
Já nemyslel calibru, jsem se splet. Ale taky to auto začínalo na c, omlouvám se, já se v tom zas tak nevyznám. Ale ten ford oničem.
pre pola>dohovie na com jazdis ty ty chmulo,ak jazdis na 911 alebo nieco lepsie tak potom prepac,ak nie tak ako som pysal si uplny kokot
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.