Tzn., že nějak fungovat bude, ale řada věcí bude zasluhovat zvýšenou pozornost. Mluvím na základě zkušeností s ojetými Fordy, které jsem vlastbil (Fiesta 1,1i, Escort 1,4i, Sierra 2,0i, Sierra Cosworth 4x4, Puma 1,7/92kW, Focus 1,8TDDI, Mondeo 1,8 16V. Nebyl ani jediný, který by neměl jakési záhadné poruchy elektriky, které se buď opravily samy
, nebo se s tím muselo do servisu, který by nezačal hnít na lemech či zadních dveřích (Paradoxně, nejlépe na tom bylo kupodivu Modeno, šlo o r.v. 2006, kterého má dodnes otec a nevypadá, že by někde pučelo). Občas se rozsvízily jakési kontrolky, které buˇˇd zhasly samy, nebos e zajelo na reset. Nejhorší krám od Fordů, který jsem kdy vlastnil, byl Escort 1,4i (tzv. vajíčko), kde se to rpostě nedalo. Tu senzor polohy škrtící klapky, tu její pohon, tu katalyzátor, tu čerpadlo, tu servo, tu zase centrál, kdy se otvírala sama okna - naštěstí jen přední
)) Jakou jsem já měl radost, když jsem se ho zbavil.
Jo, je to historie a rád bych věřil, že Ford se už podstatně vylepšil.
Jinak na Sierru Cosworth rád vzpomínám, ne tak už na její spotřebu