Co já vím, tak byly ve Focusu Mk1 co se stahování okýnek týče dva druhy kabeláže - podle výbavy. Ty holousové jako mám já, mají (jak psal Giorgio) jen el. stahování vpředu, jednodotykově jen okno řidiče a jen dolů. Je to fakt debilní. Motorky stahovaček jsou v tomto případě jen dvoupinové. Lepší výbavy, nebo spíš asi za příplatek (páč i Ghia myslím měla vzadu švihadla) byla všechna okna v elektrice. Ve dveřích řidiče byly 4 spínače stahování, všechny jednodotykově oběma směry. Motorky mají tuším 4 nebo 5 pinů, nevím přesně, nejsem dráteník
S tím souvisely i funkce jako dovření všech oken dálkovým ovládáním a tak.
Jinak k příspěvku jirieze:
Mně zatím naštěstí z palubky, ani od jinud nic nepadá a doufám, že to tak zůstane
Auto jsem koupil z D poměrně dost zachovalé a snažím se tento stav co nejvíc uchovat. Teda, že bych se do auta přezouval, to né, ale nějakou péči a slušné zacházení má. O sedadlech jsem psal v článku, ty moje nějaký boční vedení mají a sedí se v nich docela dobře, na můj vkus jen vysoko. Ale samozřejmě v kontextu dnešní doby stojej ty sedačky zkrátka za prd, tak to je. S přibývajícím věkem vidím jako plus u auta možnost mít sedačky AGR.
Co se týká převodovky, tak je tam IB5 a žádný vypouštěcí šroub tam myslím nemám. Zřejmě vypadávaly, tak je prostě zrušili
Brzdy mám kotoučové na všech kolech (na německý trh se to tak dávalo) a s účinkem jsem spokojený. Mám kvalitní pneu, auto je lehké, takže to brzdí řekl bych solidně. Ale nejsem žádný zadkolepič, nevyvlolávám situace, abych musel zkusit porovnat s něčím novějším brzdy a následně sílu plechů.