0
back
 

diskuze k tématu: Ford Focus 1.6 Ti-VCT: Klasik pokračuje v plné formě

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.04.2011 10:32, Korejec
Kdyz chci setrit, poridim si korejce. Kdyz chci kvalitu, vemu golfa. Ale k cemu korejsky vypadajici auto s odpornym vnitrkem za cenu golfa ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.04.2011 10:59, Fuuuj
Tuhle hnusnou Kiu nechci! Kdo to navrhoval? Nějaký tlustý Bruno, který přijel vyčerpaný z E55? Hnus! A ty motory! Kde je nějaké malé benzínové turbo? Furt dokola ty vyvařené 1.6ky. Proč?

A pro pána, co chváli Golf.... Tebhle poslední prý jezdí výborně a má zajímavé benzínové turbomotory...okey. To beru a hodlám ho vyzkoušet. Ale design a interiér, to je humáč na entou. to uspokojí jenom 80letého dědulu, který jej vytáhne třikrát do roka na hřbitov a na nákup zlevněných košťat z Baushitu. A navíc kdysi byly Golfy ten nejhorší předražený humus. Měli jsme ve firmě Golfy IV a to bylo nejhorší auto, jakým jsem kdy v životě jel. Ovládače rozhozené po palubovce, jako by to navrhoval chovanec Emil z ústavu pro opožděné děti. Podvozek katastrofa... v žádném jiném autě jsem neměl strach zabočit ve 130km/h z levého pruhu zpátky do pravého. Auto plavalo, náklanělo se, bylo nestabilní, zaklekávalo... to byl hrůza! Ale motor 1.9Tdi 66 opravdu dobrý...překvapivě. Dobrý tah v 2000-3000. Ale jinak hrůzné auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.04.2011 11:19, RE: Korejec
JMT posted by:
Kdyz chci setrit, poridim si korejce. Kdyz chci kvalitu, vemu golfa. Ale k cemu korejsky vypadajici auto s odpornym vnitrkem za cenu golfa ?
Jediny dovod moze byt priplatkova vybava. Pozeral som pakety a je tam toho hodne. Ale sam som zvedavy na predaje a uvidime, ako rychlo pride facelit
p.s. kombi celkom ujde
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.04.2011 11:21, RE: Korejec
nicco posted by:
Jediny dovod moze byt priplatkova vybava. Pozeral som pakety a je tam toho hodne. Ale sam som zvedavy na predaje a uvidime, ako rychlo pride facelit
p.s. kombi celkom ujde
...este dodam, ze pre tych, co kupuju ojetiny to hraje do kariet. Nie je nic lepsie, ako kvalitne auto plne nadstandardnej vybavy za rozumny peniaz - predpokladam, ze si to nebude drzat cenu, ako Golf a hlavne, ked predaje pojdnu slabo, lebo ten dizajn.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.04.2011 13:14, Ach jo
Ještě jsem tím tedy nejel, ale podle toho co jsem vyčetl, tak se jedná o krok špatným směrem. Evropské Fordy si prostě lidi nekupovali kvůli měkčeným plastům v interiéru, ale kvůli nadprůměrným jízdním vlastnostem (ve své třídě). No a místo aby na to navázali, tak vytvořili globální auto, které se má zalíbit všem a místo toho průměrný kočkopes...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.04.2011 13:26, RE: Fuuuj - souhlas i nesouhlas
gablenz posted by:
Tuhle hnusnou Kiu nechci! Kdo to navrhoval? Nějaký tlustý Bruno, který přijel vyčerpaný z E55? Hnus! A ty motory! Kde je nějaké malé benzínové turbo? Furt dokola ty vyvařené 1.6ky. Proč?

A pro pána, co chváli Golf.... Tebhle poslední prý jezdí výborně a má zajímavé benzínové turbomotory...okey. To beru a hodlám ho vyzkoušet. Ale design a interiér, to je humáč na entou. to uspokojí jenom 80letého dědulu, který jej vytáhne třikrát do roka na hřbitov a na nákup zlevněných košťat z Baushitu. A ...
Designově se mi druhá generace líbila mnohem víc, zejména po faceliftu. Hatchback ať už tří nebo pětidvéřový byl nádherný, u kombíku mi přišel zadek celkem nudný v poměru k předku. Třetí generace je přehnaná, jak se Fiesta povedla, tak je Focus nepovedený.

Ale co vyčítáš motorům? Chybí ti 1.2 turbo, jaké má koncern a které žere jako 1.6 bez turba? Mně tedy rozhodně ne. Základní atmosférická 1.6 je něco, za co se stydět nemusí, předchozí generace měla základ 1.4. A turbobenzín 1.6 s výkonem 110 nebo 132 kW považuju za dobře zvolené varianty, spičkový 2.0T bude asi docela raketa.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.04.2011 13:42, RE: Fuuuj - souhlas i nesouhlas
Koloss posted by:
Designově se mi druhá generace líbila mnohem víc, zejména po faceliftu. Hatchback ať už tří nebo pětidvéřový byl nádherný, u kombíku mi přišel zadek celkem nudný v poměru k předku. Třetí generace je přehnaná, jak se Fiesta povedla, tak je Focus nepovedený.

Ale co vyčítáš motorům? Chybí ti 1.2 turbo, jaké má koncern a které žere jako 1.6 bez turba? Mně tedy rozhodně ne. Základní atmosférická 1.6 je něco, za co se stydět nemusí, předchozí generace měla základ 1.4. A turbobenzín 1.6 s výkonem 11...
Chybí nějaké 1.4T jako mají u Fiatu (AR, Lancia, Fiat), u Opelu a u VW. S takovu megahrůzou 1.6 ať dou někam. Auto s výbornými jízdními vlastnostmi si zaslouží modrní motory a ne to, co se vyrábí už sto let. A ty 1.6T budou asi přehnaně drahé. A ber to tak, že dneska taková uprděná 1.6 atmo bude auto plazidlo. To má euro 5, ten hatchbacj určitě váží 1350Kg....atd. Před patnácti lety mohlo 85 kw auto svinsky rozhýbat. To znám ze své zkušenosti...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.04.2011 15:58, RE: Fuuuj - souhlas i nesouhlas
gablenz posted by:
Chybí nějaké 1.4T jako mají u Fiatu (AR, Lancia, Fiat), u Opelu a u VW. S takovu megahrůzou 1.6 ať dou někam. Auto s výbornými jízdními vlastnostmi si zaslouží modrní motory a ne to, co se vyrábí už sto let. A ty 1.6T budou asi přehnaně drahé. A ber to tak, že dneska taková uprděná 1.6 atmo bude auto plazidlo. To má euro 5, ten hatchbacj určitě váží 1350Kg....atd. Před patnácti lety mohlo 85 kw auto svinsky rozhýbat. To znám ze své zkušenosti...
Dotaz - jak se bude cenově lišit 1.4T od 1.6T? Samozřejmě na tom zapracuje marketing a větší motor bude vždycky dražší, ale výrobní rozíly budou minimální.

Co se ti pořád nelíbí na základní 1.6? Motor s proměnným časováním ventilů se vyrábí sto let? Ano nový Focus ztloustl (to bohužel většina nových Fordů dělá), ale zrychlení 0-100 končícího Focusu se základním motorem bylo 14,1 vteřin, nový i když je těžší, tak se základním motorem zrychlí za 12,3 vteřin.

Cena - turbo nebývá levné (sice Fabia měla rozdíl v ceně mezi 1.2 HTP a 1.2 TSI jen asi 15 tisíc), rozdíl mezi 1.6 a 1.6T je 80 litrů, ale je v tom i šestikvalt. Taky jsou to zaváděcí ceny, ony se budou časem měnit. Když se začínala prodávat první C3, tak cena začínala na 399 tisících, to si dost živě pamatuju a ve srovnání s Focusem to byla úplná tragédie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.04.2011 16:00, RE: Fuuuj - souhlas i nesouhlas
gablenz posted by:
Chybí nějaké 1.4T jako mají u Fiatu (AR, Lancia, Fiat), u Opelu a u VW. S takovu megahrůzou 1.6 ať dou někam. Auto s výbornými jízdními vlastnostmi si zaslouží modrní motory a ne to, co se vyrábí už sto let. A ty 1.6T budou asi přehnaně drahé. A ber to tak, že dneska taková uprděná 1.6 atmo bude auto plazidlo. To má euro 5, ten hatchbacj určitě váží 1350Kg....atd. Před patnácti lety mohlo 85 kw auto svinsky rozhýbat. To znám ze své zkušenosti...
125 koňová 1,6tka bez turba hatchback váží 1276 kg. Stovku dá za 10,9 sec. Nejsi moc náročnej? Na dovče jsem měl půjčenýho Focuse II s 1,6 a jezdilo se mi s tím dobře. Jediný co mi vadilo bylo odfláknutý ovládání rádia za volantem a hodně pomalá reakce tlačítek klimatizace. A pak taky hodně plechový zvuk zabouchnutí dveří. Ale s motorem a podvozkem naprostá spokojenost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.04.2011 16:19, focus
No tak tento je hrozny a ten interier je ozaj podla mna na grc, jak sangjong. Mne osobne sa velmi pacia technokraticke astrohe interiery VW alebo MB...
Focus II – je sice dobre auto ale interier – dvere jeden velky kindervajcovy bakelit a vzadu sa neda vozit, nie pre sedacky ani miesto ale ten hluk od zadnych kolies, ktory sa linie z akoby naschval urobenych natrubkov od bezp. pasov je hrozny, to som nezazil v ziadnom inom voze...To nechapem, ze doteraz nikde nikto neskritizoval, po 15 minutach som bol z toho unaveny akoby som sedel v batozinovom priestore....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.04.2011 16:40, focus3
mám focuse II a abych pravdu řekl, taky se mi líbí víc. Dneska jsem byl ve zn. servise Ford a ani jsem si tam toho zaparkovaného nového focuse zpočátku nevšim. Je dost podobnej dvojce po faceliftu, možná víc do vajíčka, přijde mi to takový celkově nemastný neslaný a ty světla nic moc. Ale toť jen můj názor. V servise jsme měli debatu na téma zda měnit či neměnit olej v automatické převodovce (mam najeto asi 100tis.km). Panu hlavnímu vedoucímu jsem tvrdil, že po projití mnoha webů a diskuzí na internetu všichni doporučujou měnit olej, on mne ujišťoval že je to zbytečné a škoda peněz, že prý mají přesné pokyny od výrobce, že je tam olej celoživotní. Na což já jsem řekl, že na netu všechny servisy co se specializujou na opravy AT důrazně doporučují olej měnit navzdory tvrzení výrobců, tak pan vedoucí mi přinesl školící manuál, podle kterého školí ford své zaměstnance a kde opravdu byla zmínka o celoživotní náplni a že měnit netřeba. Tak jsme se nakonec dohodli na výměně a jsem teda docela zvědavej jak to zmáknou, protože tohle tam zjevně moc často nedělaj a je prej při tom docela důležité dodržet správnej postup. Možná příště pojedu radši do nějakýho specializovanýho servisu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.04.2011 17:07, RE: focus3
ivan2 posted by:
mám focuse II a abych pravdu řekl, taky se mi líbí víc. Dneska jsem byl ve zn. servise Ford a ani jsem si tam toho zaparkovaného nového focuse zpočátku nevšim. Je dost podobnej dvojce po faceliftu, možná víc do vajíčka, přijde mi to takový celkově nemastný neslaný a ty světla nic moc. Ale toť jen můj názor. V servise jsme měli debatu na téma zda měnit či neměnit olej v automatické převodovce (mam najeto asi 100tis.km). Panu hlavnímu vedoucímu jsem tvrdil, že po projití mnoha webů a diskuzí na i...
Jo, sice automat nemám, ale co jsem zaznamenal, tak olej raději měnit a už dopředu, kdyby mi v tom servisu říkali, že neměnit, tak jdu rovnou jinam, protože nebudou mít zkušenosti a můžou to domrvit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.04.2011 17:09, RE: Ach jo
wimmer_day posted by:
Ještě jsem tím tedy nejel, ale podle toho co jsem vyčetl, tak se jedná o krok špatným směrem. Evropské Fordy si prostě lidi nekupovali kvůli měkčeným plastům v interiéru, ale kvůli nadprůměrným jízdním vlastnostem (ve své třídě). No a místo aby na to navázali, tak vytvořili globální auto, které se má zalíbit všem a místo toho průměrný kočkopes...
Nevím co jsi četl ty, ale já jsem nikde nezaznamenal, že by byl podvozek horší. Auto je těžší, takže nebude tak snadno odskakovat, ale to je spíš plus.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.04.2011 11:55, nic moc
Přidávám se k většině,absolutně nepovedený model,škaredý ze všech úhlů,světla ala korea,kia apod.Co se týče vzhledu je to krok zpět a velký!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.04.2011 12:58, RE: Fuuuj - souhlas i nesouhlas
Petr S posted by:
125 koňová 1,6tka bez turba hatchback váží 1276 kg. Stovku dá za 10,9 sec. Nejsi moc náročnej? Na dovče jsem měl půjčenýho Focuse II s 1,6 a jezdilo se mi s tím dobře. Jediný co mi vadilo bylo odfláknutý ovládání rádia za volantem a hodně pomalá reakce tlačítek klimatizace. A pak taky hodně plechový zvuk zabouchnutí dveří. Ale s motorem a podvozkem naprostá spokojenost.
1) Nerozumím, co píšeš. Dovča, náročnej... to je jaký jazyk?
2) Nauč se převádět kilowaty na koně... 77Kw je 105 koní a 85Kw dělá ubohých 115 koní. Za své peníze chci být náááročneeeej. Třeba u vás v Praze moc autům nerozumíte a berete všechno..., kdo ví. A za 400 000 já na nějaké 115 koňové auto seru. Seru, seru, jebu...a to je zase moje, ostravská řeč.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.04.2011 15:04, RE: Fuuuj - souhlas i nesouhlas
gablenz posted by:
1) Nerozumím, co píšeš. Dovča, náročnej... to je jaký jazyk?
2) Nauč se převádět kilowaty na koně... 77Kw je 105 koní a 85Kw dělá ubohých 115 koní. Za své peníze chci být náááročneeeej. Třeba u vás v Praze moc autům nerozumíte a berete všechno..., kdo ví. A za 400 000 já na nějaké 115 koňové auto seru. Seru, seru, jebu...a to je zase moje, ostravská řeč.
1) Omlouvám se, že mluvím jinak než ostravak <br>
2) Koňe jsem čerpal z oficiálního dokumentu NovyFocus_cenik.pdf ze stránek českého Fordu, mají tam: 1.6 Duratec Ti-VCT (125 k). Napiš jim ať si to opraví pokud jsi přesvědčený že máš pravdu.<br>
Nikde snad nepíšu, že bych si Focus za ty prachy koupil.Osobně bych si dnes místo Focuse hatchback koupil spíš Aurise 1,6 za 319 tisíc. Motor má hezkých 97 kw a stovku dá za solidních 10.0 sec. Ta cena za Focus je dost příšerná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 16.04.2011 22:30, RE: nic moc
V-tec posted by:
Přidávám se k většině,absolutně nepovedený model,škaredý ze všech úhlů,světla ala korea,kia apod.Co se týče vzhledu je to krok zpět a velký!
Ahoj. teď mám Focus II po faceliftu a už se těším na nový model. Už jsem ho prohlédl i projel, je to moc fajn auto. Pokud budou držet zaváděcí cenu i dál, tak se bude prodávat dobře. Nevím čím je design korejský ? Zadní světla ? Ta jsou podobná Fiestě a té nikdo korejský vzhled nevyčítá .... Krok zpět v čem ? V designu ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.04.2011 13:29, RE: nic moc
Mart posted by:
Ahoj. teď mám Focus II po faceliftu a už se těším na nový model. Už jsem ho prohlédl i projel, je to moc fajn auto. Pokud budou držet zaváděcí cenu i dál, tak se bude prodávat dobře. Nevím čím je design korejský ? Zadní světla ? Ta jsou podobná Fiestě a té nikdo korejský vzhled nevyčítá .... Krok zpět v čem ? V designu ?
Včera jsem ho viděl v Bratislavě na salónu naživo a je to fakt ohava...
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.