citation:
reakce na: Puk82, 26.03.2019 13:49 (Opravdu je tento motor na prd? ...)
Ahoj, já doufám, že se rozpoutá pořádná diskuze. Za mě, známí, co maji 1.0 Ecoboost - nikdo ještě nedosáhl 200tis.km ale kromě té hadičky chlazení, která se mění za odolnějš,í žádná porucha zatím. Co se týká rad mého automechanika, který udržuje pár lidem 1.0 Ecoboost:
1. NEEXPERIMENTOVAT s motorovým OLEJEM!! - dávat jenom ten Fordí na ecoboost!
2. Měnit olej co rok nebo 15tis.km, co příjde dříve
3. Pokud neřeším haléře, jezdit na benzín bez řepky(Babiš si tam prosadil 7%) a přidávat aditivum, osvědčené je třeba VIF Super
4. Nepřetěžovat permanentně motor(pokud budu tahat často vozík, je lepší diesel nebo starší atmosféra)
Pravidlo číslo jedna považuje servisák za nejdůležitější
A ještě jedna úvaha, objem 1000cm3, znamená, že jeden válec má objem 1000/3=333,3 cm3.
Takže litrové tříválce mají větší objem válce, než např. 1.2 TSI, viz. 1200/4=300cm3.
A co se týká motorů 1.2 TSI E211, tam už mám lidi, co mají cca 200tis.km a vše funguje. Takže úvaha, že litr má malé válce, co musí praskat je mylná.