Zdravím, slabší verze bývá spolehlivější a je jednodušší konstrukčně, takže opravy vyjdou levněji. Kilometry v ČR jsou často irelevantní údaj, protože stáčí každý druhý autobazar či majitel před prodejem
Snad ale seženete i něco s jasnou historií, já bych bral auto do těch 150tis. km.
I tak Vás čeká výměna rozvodové sady s vodní pumpou, ale není to drahé. Pak motorový olej, filtry, brzdová kapalina.. Já pro jistotu vyměnil i klínový řemen(jsou dva), protože už jevil známky opotřebení.
Podvozek, výfuk a autobaterie mají velkou odolnost, takže Vám ještě můžou pěkně posloužit
Filozofickou otázkou je, kdy vyměnit převodovkový olej a chladící kapalinu
Ještě před koupí se podívejte na auto ze spodu. Já i můj kamarád jsme měli oba stejnou závadu, netěšnost hadice serva. Oprava stojí pakatel...