0
back
 

diskuze k tématu: Známe ceny nového Fordu Fiesta

category of topic classification: německá vozidla
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Wednesday 24.10.2012 20:43, Benzín již dotáhl ve spotřebě z letáku diesla
100k EcoBoost má jen o 2 deci vyšší spotřebu než 75k diesel. Jakou spotřebu v letáku bude mít asi následník EcoBoosta - BioBoost 0.76L.To si opravdu netroufám odhadovat
respond
tesna
number of posts3
date of registration07.02.2010
Wednesday 24.10.2012 22:13, Spotřeba
Tak papírové hodnoty nastavené na jakýsi stanovený cyklus jsou obvykle orientační a realita bývá v průměru někde jinde, ale reálný rozdíl ve spotřebě těchto motorů nečekám nějaký dramatický. Moderní turbobenzíny tlačí spotřebu výrazně dolů a zde se jedná o nejmodernější kousek, který zase bude o něco dál. Takže osobně očekávám, že se s tím bude jezdit v reálu tak s o 10, max.15% s větší spotřebou, než s výkonově "podmotorovaným" dieselem s výrazně větším objemem, který sice jezdí úsporně, ale musím krmit o 1/2 větší objem (čili neefektivním).

Pro srovnání pár reálných dat ze Spritmonitor, tzn. dle záznámů skutečných spotřeb uživatelů, žádné papírové hodnoty:

Mondeo TDCi 2.0 103kW - 6,86
Mondeo 1.6 Ecoboost 118kW - 8,22
Tzn. výkonnější turbobenzín s menším objemem "jen" o 19,8% větší spotřeba.

Golf VI 1.6 TDI 66kW - 5,85
Golf VI 1.2TSi 77kW - 6,55
Opět, výkonnější turbobenzín s menším objemem dokonce jen 12% větší spotřeba.


respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Wednesday 24.10.2012 22:58, RE: Spotřeba
U toho Mondea je rozdíl cca 1,4L. To je celkem klasika. Nekoukal jsem na spritmonitor jestli to sedí.

Když dám do spritmonitoru u Golfa Exact modelname: Golf VI 1.6 TDI a neomezuju kW, tak jsem na čísle 5,25L. Rozdíl 1,3L proti benzínu.

No Euro šiml nad spotřebou EcoBoostu ve Fiestě musí mlaskat. Protože baťovské numero 99 gramů CO2 na sto je pěkný výsledek.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.