0
back
 

diskuze k tématu: Jak na správný volnoběh u Fordu Escort?

category of topic classification: poradna, technické dotazy, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.02.2010 12:38, LFR ventil
Vzhledem k tomu, že otec i kolega v práci se na svém Escortu potýkali se stejným problémem a v obou případech to byl regulační ventil chodu naprázdno, tak zrovna tady, zejména pokud je spotřeba stejná, bych tímto ventilem začal. Vyčištění napoví tím, že se situace zlepší, ale v mnohých případech se po pár týdnech závada opakuje, takže dojde na nový.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.02.2010 18:22, RE: LFR ventil
David V posted by:
Vzhledem k tomu, že otec i kolega v práci se na svém Escortu potýkali se stejným problémem a v obou případech to byl regulační ventil chodu naprázdno, tak zrovna tady, zejména pokud je spotřeba stejná, bych tímto ventilem začal. Vyčištění napoví tím, že se situace zlepší, ale v mnohých případech se po pár týdnech závada opakuje, takže dojde na nový.
taky jsem měl escorta a taky mě to zlobylo,koupil jsem nový ventil a s prací to stálo asi 3500 kč a asi po třech letech to začalo znovu zlobit a to jen stačilo vyčistit a bylo to v cajku
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.02.2010 21:37, RE: LFR ventil
bruc posted by:
taky jsem měl escorta a taky mě to zlobylo,koupil jsem nový ventil a s prací to stálo asi 3500 kč a asi po třech letech to začalo znovu zlobit a to jen stačilo vyčistit a bylo to v cajku
potvrdzujem, bude to asi tento ventil, tiez sme to menili, odvtedy je pokoj.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.02.2010 11:05, Zajímavé
Velice poučné a platí to nejenom pro Ford, ale pro jakékoliv auto, které má tyto prvky (odvětrání, volnoběžný ventil ,...).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.02.2010 19:51, Doporučuji.
Nejenom čistit a měnit regulační prvky, ale současně prověřit technický stav motoru (kompresní tlaky). Je možné, že pístní kroužky již propouští do karteru výfukové plyny. Může to být i jeden válec.
Setkal jsem se s tímto problémem jehož prvotní příčinou byl prasklý pístní kroužek na jednom válci. Často opakovaná táž závada.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.03.2010 23:05, volnoběžný ventil
řešil jsem tohle u dvou escortů (svého a kamaráda) a to nejsem žádný technik či servisák - našel jsem si na escort klubu radu kde se nachází volnoběžný ventil, ten jsem odšrouboval, pročistil a vida - pomohlo to. U obou stejná závada. Ale lehce vyřešitelná. Jinak v tom svém escortu jsem nakonec ten ventil asi o dva roky později už musel vyměnit nadobro. Kámošovi tam jede furt.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.03.2010 23:37, Cidlo rychlosti ?
Nechapu jak by porucha cidla rychlosti mohla zpusobit ze je volnobeh vysoky. Pokud by cidlo nedavalo signal, jednotka by si myslela ze auto stoji a ridila by volnobeh na ten "zakladni" = pro stojici vozidlo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 24.07.2010 15:46, kolisani otacek u ford escort 16 16v rv 95
zdravim mam problem nastartuji pustim plyn otacky se zvednou na 1900 vzapeti se snizi na 500 a kolisaji ...pri zahrati se to v celku ustali ....
muzete nekdo poradit co by to mohlo byt dekuji
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.