0
back
 

diskuze k tématu: Ford Escort - jak řešit problémy s nepravidelným chodem motoru?

category of topic classification: poradna, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.04.2010 08:16, Lambda ?
Tak říkáte lambda ? Tak si prosím ještě jednou přečtěte popis závady, pane diagnostiku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.04.2010 11:12, cukání
Není to spíš zanešené vstřikování? Nepomohl by čistič?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.04.2010 11:23, zapaľovacie sviečky
Prosím Vás, poraďte mi, kde dostanem kúpiť zapaľovacie sviečky s pryžovým tesnením, o ktorých tu píšete?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.04.2010 12:12, Složité na dálku
To může být několik věcí.
Použiju okřídlené, že v motoru buď není co zapálit nebo není čím. Pokud nevím, jak jsou staré svíčky a kabely, tak tam bych začal. Není to položka, která zrujnuje, ale dokáže naopak mnoho zlepšit. Stejně tak palivový a vzuchový filtr je otázka stokorun, pokud neznám stav. Vůbec bych zkontroloval těsnost celého sacího kanálu. To jsou marginální finanční položky.
Předpokádám, že kotrolka motoru nesvítí, pokud ano, tak doporučuji návštěvu někoho s diagnostikou - na mnoha vozech to lze udělat svépomocí a chybové kódy jsou víceméně na netu dohledatelné.
Může bý tadné čidlo teploty motoru nebo někde nějaký kontakt s tím související. Může to být vadné čidlo teploty nasávaného vzduchu (pokud je vůz má). Teplotní čidla totiž mají poměrně široký rozsah a bývají odporová, takže i špatný kontakt zkresluje hodnoty pro ECU a ta špatně vyhodnotí dávkování paliva. V článku je zmíněna lambda sonda - ta dává správné údaje až po dosažení teloty cca 600°C. Ovšem jak je ošetřen studený start, aby do toho lambda "nekecala" to nevím.
Pokud se auto dusí, tak bude problém spíše v přípravě směsi, ona spotřeba v tomto taky dovede ukázat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.04.2010 08:17, RE: Složité na dálku
David V posted by:
To může být několik věcí.
Použiju okřídlené, že v motoru buď není co zapálit nebo není čím. Pokud nevím, jak jsou staré svíčky a kabely, tak tam bych začal. Není to položka, která zrujnuje, ale dokáže naopak mnoho zlepšit. Stejně tak palivový a vzuchový filtr je otázka stokorun, pokud neznám stav. Vůbec bych zkontroloval těsnost celého sacího kanálu. To jsou marginální finanční položky.
Předpokádám, že kotrolka motoru nesvítí, pokud ano, tak doporučuji návštěvu někoho s diagnostikou - na mnoha ...
Ošetřeno je to tak, že řídící jednotka prostě hodnoty z lambdy ignoruje pokud je buď plný plyn nebo určité teplotní čidlo nedává nějakou minimální hodnotu. Buď je to klasická teplota chladící kapaliny (já vím, že to není přrsné, ale stačí to) nebo někdy bývá čidlo v katalyzátoru.

Jinak je samozřejmě potřeba zkontrolovat podle tabulek hodnoty čidel jak jste napsal. Pak tlak paliva atd ...
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.