0
back
 

diskuze k tématu: Fiat Tipo GT

category of topic classification: italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.04.2006 10:11, tyyy jo
hmm pekny interier
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.04.2006 10:58, hmm
pekne blba recenze :(
spotreba i 20L/100km !?!?!?!?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.04.2006 11:17, RE: tyyy jo
pola posted by:
hmm pekny interier
Hmm, tys asi nevidel pekny interier ... tenhle je pekny mozna v ramci Fiatu Tipo z prelomu 80. a 90. let ... jinak troufnu si pochybovat, ze jakakoliv koroze je zpusobena pozinkovanou karoserii. Pri pohledu na foto podlahy bych rekl, ze je to zkorodovane pomerne dost, ale kdyz to tak majiteli nevadi ... o pohodlnosti by se take dalo polemizovat.

P.S.: Na ty brzdy by se vam mel nejspis nekdo rychle podivat, nez nekoho poslete na krchov!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.04.2006 14:40, RE: tyyy jo
AnderN posted by:
Hmm, tys asi nevidel pekny interier ... tenhle je pekny mozna v ramci Fiatu Tipo z prelomu 80. a 90. let ... jinak troufnu si pochybovat, ze jakakoliv koroze je zpusobena pozinkovanou karoserii. Pri pohledu na foto podlahy bych rekl, ze je to zkorodovane pomerne dost, ale kdyz to tak majiteli nevadi ... o pohodlnosti by se take dalo polemizovat.

P.S.: Na ty brzdy by se vam mel nejspis nekdo rychle podivat, nez nekoho poslete na krchov!
hmm ty ses tak blbej nebo si ze me delas srandu?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.04.2006 17:24, RE: tyyy jo
pola posted by:
hmm ty ses tak blbej nebo si ze me delas srandu?
Panove nechci Vam do toho kecat, ale mam pocit ze jste se nepochopili. Pola ten pekny interier myslel ironicky. Je to tak?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.04.2006 17:57, RE: tyyy jo
Radek posted by:
Panove nechci Vam do toho kecat, ale mam pocit ze jste se nepochopili. Pola ten pekny interier myslel ironicky. Je to tak?
jo radku je to tak
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.04.2006 20:54, Recenze
Pomerne nahovno recenze.Dozvedel sem se,ze ye to auto,zere benzin a neco to stoyi.Taky se to posrava,paac ye to auto a rezne,ansto ma pozinkovanou karoserii-yestli tohle dava smysl.?..Autor mel neyspis nutkani NECO svetu sdelit,ale nastala nenadala chyba na lince mezi zidli a klavesnici.Odkazuyi na Platona a napriste zkuste pouzivat ten kokos co mate na krku..D
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.04.2006 21:03, RE: Recenze
Deemon posted by:
Pomerne nahovno recenze.Dozvedel sem se,ze ye to auto,zere benzin a neco to stoyi.Taky se to posrava,paac ye to auto a rezne,ansto ma pozinkovanou karoserii-yestli tohle dava smysl.?..Autor mel neyspis nutkani NECO svetu sdelit,ale nastala nenadala chyba na lince mezi zidli a klavesnici.Odkazuyi na Platona a napriste zkuste pouzivat ten kokos co mate na krku..D
a ty by ses mel naucit taky psat aspon trosku cesky...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.04.2006 22:29, RE: tyyy jo
AnderN posted by:
Hmm, tys asi nevidel pekny interier ... tenhle je pekny mozna v ramci Fiatu Tipo z prelomu 80. a 90. let ... jinak troufnu si pochybovat, ze jakakoliv koroze je zpusobena pozinkovanou karoserii. Pri pohledu na foto podlahy bych rekl, ze je to zkorodovane pomerne dost, ale kdyz to tak majiteli nevadi ... o pohodlnosti by se take dalo polemizovat.

P.S.: Na ty brzdy by se vam mel nejspis nekdo rychle podivat, nez nekoho poslete na krchov!
Prudič AnderN zas aby si nerejpnul,zajímalo by mě čím jezdí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.04.2006 23:27, RE: tyyy jo
anonym posted by:
Prudič AnderN zas aby si nerejpnul,zajímalo by mě čím jezdí
Hledej, smudlo ... moje recenze uz tady byla :P

P.S.: Proc prudic? Ty se ani neumis podepsat. Nejsem si vedom, ze bych se pravidelne zapojoval do zdejsich diskuzi, kde se vetsinou hadaji priznivci TDI vs. zbytek sveta, nebo priznivci japoncu vs. jejich odpurci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.04.2006 13:24, RE: Recenze
Deemon posted by:
Pomerne nahovno recenze.Dozvedel sem se,ze ye to auto,zere benzin a neco to stoyi.Taky se to posrava,paac ye to auto a rezne,ansto ma pozinkovanou karoserii-yestli tohle dava smysl.?..Autor mel neyspis nutkani NECO svetu sdelit,ale nastala nenadala chyba na lince mezi zidli a klavesnici.Odkazuyi na Platona a napriste zkuste pouzivat ten kokos co mate na krku..D
Myslim,ze je nejvyssi cas, aby redakce TipCars prestala takoveto "povedene" recenze zverejnovat.Z poslednich deseti recenzi mely nejakou uroven asi tak dve. Docela ostuda pro www.tipcars.cz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.04.2006 13:44, Recenze
No to je recenze... Motor 2.0 8V je spolehlivější volba než 16V, který je citlivý na mazaní a často se přidírá a je spousta majitelů, kteří museli udělat generálku 16V motoru i při relativně malém počtu najetých kilometrů. 2.0 motor je na přední nápravu opravdu těžký, stejně jako dieslové motory. Na druhou stranu díly nápravy se dají pořídit poměrně levně. Čep je součástí ramene, takže nelze vyměnit samostatně, ale musí se vyměnit celé rameno.
Z benzínových motorů bych doporučil motor 1,4 nebo 1,6 - v DOHC verzi má výkon 66kW, což na zhruba tunu vážící auto je dostatečné.
Tipa bývají na svou dobu často v dobré výbavě, kde nechybí přední okna v elektrice, centrální zamykání, kontrolky zavření všech dveří, kontrolky funkčnosti žárovek, apod. V elektrice se ale mohou ukrývat problémy a tak je nutné při koupi zkontrolovat funkčnost všeho a pokud je nějaký problém, ruce pryč.
Mezi notoricky známé poruchy patří zlámané kabely do 5. dveří (konstrukční chyba, elektrikář si poradí), zatuhlé řazení (stačí mechanismus řazení rozebrat, vyčistit a promazat - u větších motorů je zde špatný přístup) a koroze, i přes pozinkovou karoserii koroduje hlavně podlaha, podlaha v kufru a zadní podběhy. Je potřeba si uvědomit, že se jedná o lidové auto a nejsterší exempláře mají 18 let. Dobře udržovaná Tipa se taky prodávají mezi známými a ne v bazarech. Kdyby někdo potřeboval více info, tak je najde na www.fiattipo.net. Mnoho aktivních uživatelů tam měla Tipa rozdělaná do posledního šroubku a poradí cokoliv.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.04.2006 13:45, RE: Recenze
gravedigger posted by:
Myslim,ze je nejvyssi cas, aby redakce TipCars prestala takoveto "povedene" recenze zverejnovat.Z poslednich deseti recenzi mely nejakou uroven asi tak dve. Docela ostuda pro www.tipcars.cz
no ja sem v sobou poslal recenzi na jedno auto, nerikam ze je to dobra recenze ale mozna se toho clovek vic dozvi nez z takovych rychlokvasek... Viz nova recenze na Subaru a vlastne i na ten Renault 21, a dalsi...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.04.2006 14:33, Digi tachometr
... trochu OT dotaz : nevíte jak na Tipu přepnout tachoš z MPH na KMH ?? Díky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.04.2006 07:42,
123
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 30.04.2006 21:13, pro pola
Polínek chytrolínek?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 07.05.2006 20:01, RE: Recenze
Michal posted by:
No to je recenze... Motor 2.0 8V je spolehlivější volba než 16V, který je citlivý na mazaní a často se přidírá a je spousta majitelů, kteří museli udělat generálku 16V motoru i při relativně malém počtu najetých kilometrů. 2.0 motor je na přední nápravu opravdu těžký, stejně jako dieslové motory. Na druhou stranu díly nápravy se dají pořídit poměrně levně. Čep je součástí ramene, takže nelze vyměnit samostatně, ale musí se vyměnit celé rameno.
Z benzínových motorů bych doporučil motor 1,4 nebo 1...
Aha, tak tělo recenze je tentokrát v příspěvcích. Děkuji(eme) Michale. Pokud tuto diskuzi čtou admini, prosím je o zvážení jazykových korektur u článků, jež jsou napsány tímto stylem. Uznávám, že to asi pro většinu čtenářů není příliš podstatné (také mě to přímo netrhá na kusy), ale tak ohavnou češtinu jsem dlouho nevidel... Kazí to dojem z jinak velmi dobré práce teamu kolem serveru tipcars.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 14.05.2006 20:03, RE: Recenze
Michal posted by:
No to je recenze... Motor 2.0 8V je spolehlivější volba než 16V, který je citlivý na mazaní a často se přidírá a je spousta majitelů, kteří museli udělat generálku 16V motoru i při relativně malém počtu najetých kilometrů. 2.0 motor je na přední nápravu opravdu těžký, stejně jako dieslové motory. Na druhou stranu díly nápravy se dají pořídit poměrně levně. Čep je součástí ramene, takže nelze vyměnit samostatně, ale musí se vyměnit celé rameno.
Z benzínových motorů bych doporučil motor 1,4 nebo 1...
Díky Michale, to bylo skvělý, je vidět, že o Fiatu Tipo něco víš, an rozdíl od těch lidí co sem píší jak recenze, tak diskuzi.Měli by se učit.Obecně vím, že 2,0l čtyřválce hlavně v 16 v provedení (mělo je i skvělé Coupe) nejsou moc dobrou volbou, právě z důvodu zadírání, lze tomu čelit, jen používání olejů nejvyšší kvality a jejich výměnu zkrátit na cca 7000 km, ale ani pak to není zaručený.Jinak řada problémů s elektroinstalací u Tipa tkvý v zoxidovaných ukostřeních, které když se předělají, tak tím odpadne spousta závad v elektrice.Na všech Fiatech z 90 tých let (Bravo, Punto 1. generace apod) odchází uložení zadní nápravnice (říkám jí Háčková, podle tvaru písmene H) ale Tipo s tímhle problém kupodivu nemá.(jeho silentbloky jsou údajně kvalitnější)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.01.2008 14:00, RE: Recenze
Tomáš posted by:
Díky Michale, to bylo skvělý, je vidět, že o Fiatu Tipo něco víš, an rozdíl od těch lidí co sem píší jak recenze, tak diskuzi.Měli by se učit.Obecně vím, že 2,0l čtyřválce hlavně v 16 v provedení (mělo je i skvělé Coupe) nejsou moc dobrou volbou, právě z důvodu zadírání, lze tomu čelit, jen používání olejů nejvyšší kvality a jejich výměnu zkrátit na cca 7000 km, ale ani pak to není zaručený.Jinak řada problémů s elektroinstalací u Tipa tkvý v zoxidovaných ukostřeních, které když se předělají, ta...
ne že kvalita oleje ale zadírá se kvůli malému množství nebot 16V motory ho žerou.a pokud to ženeš v táhlé zatáčce nebo kopci tak je motor v prdeli.to samé alfy twinspark
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.