Monday 22.10.2018 09:16,
RE: Stilo
Z nějakého důvodu mám potřebu se k tomu vyjádřit, protože v mám okolí jezdí 2 benzínové stila.
1,6, kterou má mladý kluk jako první auto a nepodceňuje servis. Kromě problémů s řídící jednoutkou auto funguje jak má. Řídící jednotku odstínil nějakým tepelným izolantem a má klid.
Jsem si jistý, že o problému s řídící jednotkou se vědělo už v roce 2014, stačilo tedy navštívit pořádný servis se zaměřením na italy o tom musel vědět. Nebylo tedy potřeba měnit všelijaká čidla...
1,4 LPG, kterou mají naši... Stejně jako se snaží šetřit na palivu, tak bohužel trochu šetří i na údržbě. LPG instaloval někdo, kdo má sice školení a certifikáty, ale pramálo školení. Auto tedy asi 4 roky jezdilo se špatným nastavením a svítící kontrolkou motoru. Občas auto cukalo na plyn, občas na benzín. Cukání na benzín bych tipoval na poloprázdnou nádrž starýho benzínu... Cukání na LPG se vyřešilo návštěvou pořádného LPG servisu. Proběhlo pořádné nastavení a výměna opetřených částí systému. Měnilo se čerpadlo benzínu, a po roce zase. Zjistilo se, že při běhu na LPG se benzínové čerpadlo nevyplo a stále běželo... Takže po druhé výměně přibyl na palubce vypínač a při cestách na dovolenou se benzínové čerpadlo bude vypínat... Jediný problém, za který nemůže zanedbaná údržba je děravé vedení benzínu... Auto kleklo u bráchy, jeho soused je automechanik. Auto sice opravil do druhého dne, ale jelikož je asi zvyklý opravovat jenom koncernové traktory, tak nacpal vzduchový filtr do filtrboxu opačně a silou jej zavřel. A zničil...
O italy je potřeba se starat hlavně v tom duchu, že by je měl servisovat někdo kdo jim rozumí a ví co dělá... Jelikož jsou to auta obvykle za půl darma, tak sjou v bůhví jakém stavu a s bůh ví jakým nájezdem...
respond