0
back
 

diskuze k tématu: Fiat Scudo Multijet – A hranice mizí

category of topic classification: italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.01.2008 06:34, Chyba....
Nechci být přehnaný rejpal ale těch 22574 mm (22,5m) od dveří k přepážce se mi zdá na toto auto docela dost..za to by se myslím nemusel stydět ani náklaďák...asi si někdo jedno číslo omylem připsal..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.01.2008 09:48, Chyba?
Já nic nevidím.... Teda chybu. Asi je to už opraveno. Dík za článek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.01.2008 11:06, RE: Chyba....
anonym posted by:
Nechci být přehnaný rejpal ale těch 22574 mm (22,5m) od dveří k přepážce se mi zdá na toto auto docela dost..za to by se myslím nemusel stydět ani náklaďák...asi si někdo jedno číslo omylem připsal..
Již opraveno...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.01.2008 11:51, xXx
Ja nevim, ale u Fiata mluvit o spolehlivosti motoru /zejmena naftoveho/ je trechu obskurni.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.01.2008 12:30, RE: xXx
anonym posted by:
Ja nevim, ale u Fiata mluvit o spolehlivosti motoru /zejmena naftoveho/ je trechu obskurni.
Tento Fiat se vyrábí ve Francii společně s adekváty Citroenu a Peugeota. Naftové motory jsou shodné a použity z vychvalovaného PSA. S těmi benzinovými to bude obdobné, protože na samotný motor pasuje řada dílů z PSA. Pouze znaky na víku motoru jsou jiné, případně krycí plasty. Pajšl je naprosto shodný. Jeďte se tam podívat a přestanete plkat nesmysly o kvalitě vozů Fiat. A tak je to s trojicemi těchto užitkářů všeobecně. Odlišné jsou pouze znaky, které nemají na životnost auta žádný význam. Přístrojové desky se vyrábí rovněž na jednom místě, pouze mají jiný tvar pro PSA a Fiat. Sedadla vnitřky dtto. a tak lze pokračovat. To je ta globalizace. Tak, jako dnes pro všechny Japonské automobilky vyrábí příslušenství v Číně. Ale u některých japonec je holt japonec, kdežto čína je schit?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.01.2008 13:33, RE: xXx
anonym posted by:
Tento Fiat se vyrábí ve Francii společně s adekváty Citroenu a Peugeota. Naftové motory jsou shodné a použity z vychvalovaného PSA. S těmi benzinovými to bude obdobné, protože na samotný motor pasuje řada dílů z PSA. Pouze znaky na víku motoru jsou jiné, případně krycí plasty. Pajšl je naprosto shodný. Jeďte se tam podívat a přestanete plkat nesmysly o kvalitě vozů Fiat. A tak je to s trojicemi těchto užitkářů všeobecně. Odlišné jsou pouze znaky, které nemají na životnost auta žádný význam. Přís...
Souhlas, současné (hlavně naftové) motory PSA a FIAT bych jako nespolehlivé určitě neoznačoval... A když mluvíme o naftových motorech PSA, tak prakticky mluvíme i o GM, v případě FIAT o Iveco, což taky není žádná B liga.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.01.2008 13:35, RE: xXx
anonym posted by:
Ja nevim, ale u Fiata mluvit o spolehlivosti motoru /zejmena naftoveho/ je trechu obskurni.
Nevím, co vám v hospodě zase nakukali, ale aspoň ta svá moudra nepředávejte dál.
Naftové motory Fiat patří právě k těm spolehlivějším. Sám provozuji Tipo 1,9 TD a po dvaceti letech od výroby (rok 1988 a jsem asi tak 8. majitel) mi teď začalo trochu téct čerpadlo, protože jsem asi půl roku jezdil na napodobeninu nafty. U pozdějších modelů se často doporučuje motor 1,9TD 74kW, protože je relativně spolehlivý, problém může nastat pouze s hlavou válců jako u každého předkomůrkového dieslu. Varianta JTD je řazena mezi spolehlivější agregáty používající CR. Nikde jsem nezaznamenal nářky, že by se tyto motory kazily víc než HDI od PSA nebo TDCi od Fordu
Když se tak zamyslím, vstřik. čerpadla dělá Bosch a systémy CR taky Bosch.

A konkrétně u těchto dodávek, ale taky u Ducata a spol. bych řekl, že motor 2.0 Multijet 120k dělá Iveco. PSA zřejmě dodává i pro Fiat motory 1,6HDI.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.01.2008 14:22, RE: xXx
anonym posted by:
Nevím, co vám v hospodě zase nakukali, ale aspoň ta svá moudra nepředávejte dál.
Naftové motory Fiat patří právě k těm spolehlivějším. Sám provozuji Tipo 1,9 TD a po dvaceti letech od výroby (rok 1988 a jsem asi tak 8. majitel) mi teď začalo trochu téct čerpadlo, protože jsem asi půl roku jezdil na napodobeninu nafty. U pozdějších modelů se často doporučuje motor 1,9TD 74kW, protože je relativně spolehlivý, problém může nastat pouze s hlavou válců jako u každého předkomůrkového dieslu. Varianta ...
a je to tu zas - váha vzduch a turbo je u TDI pomalu spotřebák, ale Fiat (nedejbože Frantíci) dělají nespolehlivé nafťáky.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.01.2008 14:47, RE: xXx
anonym posted by:
a je to tu zas - váha vzduch a turbo je u TDI pomalu spotřebák, ale Fiat (nedejbože Frantíci) dělají nespolehlivé nafťáky.....
Je vidět,že o fiat motorech nic nevíš.Fiat Croma 2,5td -730k km původní turbo,Ducato 1200k km - motor původní,druhé turbo.To jsou motory fiat a iveco je vylepšilo.První tdi - v modelu Croma.Starý komůrkáče 1,7 a 1,9 v ritmech,regatách,tipech.....vydržely to co starý vw.Jejich současný jtd jsou na špici jak spolehlivosti,tak i výkonů.Vynikající je i 1,3 mutijet.1,6 NENÍ Z PRODUKCE FIATU.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.01.2008 18:10, RE: xXx
anonym posted by:
Ja nevim, ale u Fiata mluvit o spolehlivosti motoru /zejmena naftoveho/ je trechu obskurni.
Obskurní jsou Tvoje žvásty.To ti poradil Tvůj strýc Lojza v putyce na návsi,že?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.01.2008 18:56, RE: xXx
anonym posted by:
Tento Fiat se vyrábí ve Francii společně s adekváty Citroenu a Peugeota. Naftové motory jsou shodné a použity z vychvalovaného PSA. S těmi benzinovými to bude obdobné, protože na samotný motor pasuje řada dílů z PSA. Pouze znaky na víku motoru jsou jiné, případně krycí plasty. Pajšl je naprosto shodný. Jeďte se tam podívat a přestanete plkat nesmysly o kvalitě vozů Fiat. A tak je to s trojicemi těchto užitkářů všeobecně. Odlišné jsou pouze znaky, které nemají na životnost auta žádný význam. Přís...
Pane neznámý, pro mně bude vždycky japonec hold japonec a víte proč? Protože mám už 6 japončíka a mám jen ty nejlepší zkušensti. Je mi celkem buřt, kde dělají jaký díl, podstatné je, jak si to automobilka ošéfuje, aby byla zachována kvalita. Myslíte, že si někdo přestane kupovat BMW, když zjistí, že se přístrojovky budou lisovat třeba na Ukrajině? Je to jen o kvalitě a myslím, že dobrý obchodník si ji ohlídá, no a ten špatný dopadne jako Nissan po spolupráci s renckem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.01.2008 19:47, RE: xXx
Pepe posted by:
Souhlas, současné (hlavně naftové) motory PSA a FIAT bych jako nespolehlivé určitě neoznačoval... A když mluvíme o naftových motorech PSA, tak prakticky mluvíme i o GM, v případě FIAT o Iveco, což taky není žádná B liga.
Nechci tady polemizovat, ale IVECO si vlastní motory určitě nedělá. Většina jich pochází právě od Fiatu. V Itálii stojí kromě Fiatu ještě tři další výrobny motorů. Automatizace je na takové špičkové úrovni, že si to tady nedovedete ani představit. Vyrábí řady motorů, zejména naftových pro řadu koncernů. I Američané si myslí, že mají kvalitní jejich nafťáky v náklaďácích, přitom jich řada pochází právě s Itálie. Ale neznalost hříchu nečiní. Také jsme tady vyráběli tu pravou Německou kvalitu pod jejich logem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.02.2012 23:50, Slušný rejd???
Tak nevím, ale mám Citroen Jumpy a na co neustále nadávám je malý rejd u tohoto auta - a pokud vím, tak Scudo, Jumpy a Expert jsou naprosto shodná auta, takže nechápu, proč autor článku chválí rejd u tohoto typu auta. Pokud mám zacouvat do řady stojících vozidel - tak problém nemám, ale když se potřebuji otočit, případně projet větší úhel zatáčky a kvůli toho musím couvat, protože se tam prostě nevlezu tak mě berou mory...
Jinak s čím musím souhlasit je kvalita interiéru - již od novoty auto neustále povrzává. Vždy při přejetí nerovnosti tapecírung u pravých dveří, někdy se ozve levý a zhruba při 2000 otáčkách motoru pravidelně povrzává kastlík nad rádiem. Co naopak chválím je relativně velký nákladový prostor, hranatost auta a motor - mám 1,6 HDI (66kW), sice při naložení je línější a musí se více vytáčet do otáček, ale přeci jen je to dodávka a ne závodní vůz.
respond
Patrik Holecek
number of posts1
date of registration11.02.2014
Tuesday 11.02.2014 12:09, Zkušenosti ?
Má někdo ještě další zkušenosti s těmito vozy, kromě špatného rejdu a interiéru ? Celkem nad koupí uvažuji. Do teď jsem vlastnil VW T4 a ještě mám Tipo 1.9 TD, takže by bylo Scudo vhodná kombinace ?
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.