Bzencan posted by:
BobanHTP posted by:
Bzencan posted by:
Dobry den, jeste nikdy jsem nekupoval auto. Jsem take mlady, nemam moc penez. Tzn. opravdu musime pracovat s temi limity:Male auto, do 40 000kc. Co nejnizsi spotreba (5.5l prumer ci mene). Spolehlivost (co nejmensi naklady v nasl. letech)Idealne s STK do 2019.man. ci auto. KLIMA (bez klimy to v poslednich letech to uz v lete asi nejde, ze?).Auto planuji pouzivat 2-3 roky. Zatim se mi nejlepsi zda Fiat Punto 2 gn. JTD (nafta). Nasel jsem i tento inzerat blizko domova: http://www.autoparkkyjov.cz/autobazar/nabidka-vozu/?id=1221Co vy na to? Firma se jevi solidne. Take uvazuji o Fabii 2002 1,4 mpi (dostal jsem na nabidku za 35 000kc, ve meste kde bydlim...ja ty lidi znam, auto ve vynikajicim stavu, garazovane, 130 000km, problem: nema to klimu ani automat. okna, a vetsi spotrebu nez punto).Dalsi znacky, o kterych uvazuji: Peugeot 206 1,4 HDI.Otazky: 1. Je jeste nejaky model, ktery mam zvazit? (tzn. spotreba/cena brana v potaz)2. Byla by chyba zkusit lokalni autobazar? Nebo mam radeji zkouset jen osobni vlastniky? Co velke firmy jako AAA auto?3.Mam mit strach z aut dovezenych ze zahranici? A zvlaste pak, pokud jeste nebyly u nas zaregistrovany?Za Vase rady vam budu moc vdecen.
Ahoj, měl jsem pár let Peugeot 206 1.1 ben. 44kw, r.v.2002 a celkovou spotřebu jsem měl do 6l s tím, že vůz stál v roce 2014 44000kč, měl klimu, abs, 2xairbag, mlhovky i vyhřívaná zpětná zrcátka. Co mě dostalo, vše fungovalo a auto jsem ještě dobře prodal letos. Jinak 206 má velmi levné díly z druhovýroby, opravdu na úrovni Felicie a Fábie I, takže za mě paráda. Jediné co si zkontroluj je stav zadní nápravy, ta se musí repasovat celá za cca 6500kč. Za mě je 206 luxusní auto za malý peníz a motor 1.1 je příjemný společník... Diesel nemá smysl pak...
Ahoj Bobane, diky za odpoved. No ja bych 206 chtel. Jednu mame uz doma a vim, ze to jsou super auta. Z nejakeho duvodu ale na trhu ojetin nejsem schopen zadny Peugeot najit..proste ty auta nejsou jako ojetiny k mani
.
To se dost divim, před par tydny jsem se dival na bazos zrovna na ty 206 je jich tam obrovske množství na vyber. Kolem 20 tis jsou pekne kousky, ale to jsou 3dveraky, o které není velky zajem. A kolem 30 uz jsou opravdu krasny 5dv. Zena ma 206 1,9D 3dv. My osobne uz bysme 3dv znovu nechteli, ale auto je to paradni. Koupili jsme ho před 2 lety za 19 tis + 3 tis ekodan a mělo to jen vadu brzdového valce. Takze hned po koupi se vymenil brzdovy valec, rozvody, filtry, naplne plus nejake drobnosti celkem za 10 Tis + dalších 6 tis kompletni sada plechacu s letnaky. Takze suma sumarum 38 tis vcetne servisu a druhé sady kol. Kolik to ma najeto nikdo netusi, ale motor nebere ani kapku kapalin a za 40 tis km co ho mame mělo auto jen 2 zavady. Od koupe nefungoval otackomer, coz by tak nevadilo, ale po roce odesel i ukazatel rychlosti, takze nove budiky za 500 z bouraného auta a potom vrtule chladice do neceho mlatila, takze novy vetrak který stal několik stovek. Jinak auto je nezmar, startuje v mrazu na tuknuti, zadni lemy mají akorát oloupany lak, ale nikde nerezne akroat je to desny traktor. Auto jsme kupovali s tim, ze po roce pujde z domu, ze to bude kasicka na prachy....no a uz ho budeme mit treti rok a chystáme se ho vymenit jen proto, ze chceme místo nej 807/C8. Dily jsou na nej opravdu neskutecne levny, mechanicky je to hodne jednoduche auticko, takze narozdil od moji C5 nam to opravuje servis u nas na vesnici. Nas kus asi nemel jednoduchy život v minulosti když prihlednu ke stavu prednich sedacek a je videt, ze auto bylo obouchane všude mozne (předchozí majitelka zena, co autum vůbec, ale vůbec nerozumela) a presto porad slouží. Klidne bych koupil stejne auto znova, jen bych vzal 5dv verzi (prakticnost), verzi po faceliftu (mnohem hezci) a v benzinu (ta 1,9D je strasnej traktor, ale jede za 5l). Jinak dělala se ještě geometrie a před mesicem nova baterka. takze pokud vam staci 3dv koupite to auto hodne levne a da se ještě smlouvat. 5dv jsou trosku drazsi a drzi si lepe cenu, je o ne vetsi zajem. Urcite tyto auta hledat spise v soukromych inzercích typu bazos, protože na bazaru moc nejsou a nebo jsou drazsi. Preci jen i bazar musí z neceho zit. A hlavne od soukromého majitele zjistite co bylo na aute delano a co ne. Da se hodne penez usetrit když najdete kousek s vymenenymi rozvody a sadou zimich i letnich pneu. Punto II. generace jsem mel, ale mel jsem smulu na kus, zde na tipcars je i moje recenze (oranzove tridvirko). Dodnes ho ma kamarad. Dokud jelo tak to bylo super auticko, bohužel v mem pripade dost zlobilo, takze hodne pod cenou slo kamaradovi. Ten si dokazal casem všechny vady odstranit. A když si porovnam moje punto za 115 tis (s problemy) a 206 za 19 tis bez problemu :)......