0
back
 

diskuze k tématu: Fiat Panda 1.2i - jak slouží po 66 tis km?

category of topic classification: italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.09.2012 09:52, pochvala
Ok, budu teda první no. Fajn recenze, rozhodně jedna z lepších. Při zmíňce o silnějším motoru se 40kW jsem se musel pousmát, ale jako druhé auto do rodiny proč ne. Taky jsme ji pro tento účel zvažovali, ale nakonec dostal přednost Citroen C3, především díky větší vnitřní šířce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.09.2012 12:31, RE: c3
Alda posted by:
Ok, budu teda první no. Fajn recenze, rozhodně jedna z lepších. Při zmíňce o silnějším motoru se 40kW jsem se musel pousmát, ale jako druhé auto do rodiny proč ne. Taky jsme ji pro tento účel zvažovali, ale nakonec dostal přednost Citroen C3, především díky větší vnitřní šířce.
tak já budu druhej. Článek jsem nečetl,ale...... C3 to vyhrála? Mě hrozně vadila palubovka, extrémně špatně slícovaná, pořád to vrzalo, měl jsem pocit, že to auto se rozpadá. Najeto 125tkm, 1.majitelka paní, km reálné. Oslavovaný motor 1,4hdi 66kW byl taky rozpačitý, do 100kmh dobrá spotřeba, nad 100kmh se snad zdvojnásobila. Jel slušně. Navíc měla zvláštní ovládání klimy. Pořád na tlačítku svítilo, že je zapnutá. I když jsem to 100x zmáčkl,abych to vypnul. Pomohlo jedině vypnout větrák. Ale to dlouho taky nešlo... Rádio mělo supercitlivý antishock,takže z 3min písničky jsem slyšel asi 15sekund. Nečekaně prostorná byla sedadla s vlastní loketkou, to by šlo. Moje zkušenost s C3 :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.09.2012 12:41, Jak je to s motorem ?
Recenze je pěkná, klidně bych Pandu koupil manželce. Jen bych chtěl vědět, jaký je tam motor 40 kW není 66 koní. Takže je tam 1.1 a 40 kW/54 koní nebo1.2 44kW/60koní ? Nebo varianta 50kW/ 69 koní, ale ta asi v té době ještě nebyla .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.09.2012 12:59, RE: c3
Tomi posted by:
tak já budu druhej. Článek jsem nečetl,ale...... C3 to vyhrála? Mě hrozně vadila palubovka, extrémně špatně slícovaná, pořád to vrzalo, měl jsem pocit, že to auto se rozpadá. Najeto 125tkm, 1.majitelka paní, km reálné. Oslavovaný motor 1,4hdi 66kW byl taky rozpačitý, do 100kmh dobrá spotřeba, nad 100kmh se snad zdvojnásobila. Jel slušně. Navíc měla zvláštní ovládání klimy. Pořád na tlačítku svítilo, že je zapnutá. I když jsem to 100x zmáčkl,abych to vypnul. Pomohlo jedině vypnout větrák. Ale to ...
K naší C3: Je to 1,1 44kW (pocitově spíš polovina), rok 2005, najeto poctivých 60tkm. Palubka zatím nevrže, klima je jen manuální a rádio neoriginální. Spotřeba asi dobrá, ale moc to nesledujeme. Odhadem do 6 litrů dlouhodobě.
Na sedadla si nemohu zvyknout, pro mne jsou nepohodlná, absolutně bez bočního vedení (to v tomto autě ani není potřeba) a ve verzi bez loketních opěrek. Auto do 100km/h ještě jede, když chcete jet i nad 100km/h je to potřeba naplánovat pár minut dopředu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.09.2012 17:13, souhlas
Zdravím, vcelku pěkná recenze. Jen bych poopravil, že kufr má objem jen 206 litrů a nádrž 35 litrů. Taky mi vadí cyklovač stěračů, v mém případě má jen jednu rychlost a to je prostě málo, zlatý programovatelný... stejně tak mi vadí plato kufru, když něco nakládám, tak plato zvednu abych měl větší prostor a pak na něj zapomenu - otrava. Další věcí, která není úplně příjemná jsou rámové opěrky v nižších výbavách, které vpředu ani nejdou sundat. A poslední věc, jak Pandík zlobí tak jsou elektrická okna - po vypnutí klíčku by měly jít do 2 minut ještě zavřít, ale občas nereagujou, takže musím znova zapnout klíček a zavřít.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.09.2012 21:01, spolehlivost
V kladech uvedenou spolehlivost závidím, opravdu.Já si před 3,5 lety koupil svého prvního fiata (nového, ne ojetého) a už tu chybu nikdy neudělám.Fiat Fiorino kombi 1,3 Multijet.Mám 90,000km a neskutečně se to se.e, pořád.Jedinej klad je nízká spotřeba (vyšší než ta Vaše) a vysoký posez, který mám rád.Je to moje deváté auto v životě, první nové a druhé nejhorší.Horší byl jen v polovině devadesátrtých let z ameriky dotažený Ford.Asi napíšu taky recenzi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.09.2012 21:31, RE: spolehlivost
salix posted by:
V kladech uvedenou spolehlivost závidím, opravdu.Já si před 3,5 lety koupil svého prvního fiata (nového, ne ojetého) a už tu chybu nikdy neudělám.Fiat Fiorino kombi 1,3 Multijet.Mám 90,000km a neskutečně se to se.e, pořád.Jedinej klad je nízká spotřeba (vyšší než ta Vaše) a vysoký posez, který mám rád.Je to moje deváté auto v životě, první nové a druhé nejhorší.Horší byl jen v polovině devadesátrtých let z ameriky dotažený Ford.Asi napíšu taky recenzi.
Tak na jednoduše konstruovaný pandě s předpotopním motorem se snad ani nemá co po... (tedy vážnýho, nějaký prkotiny asi sem tam časem budou), co se spolehlivosti týče, tak si pandu chválí i všichni její majitelé co znám... takže tomu že s ní majitel nemá problém věřím... sami máme pár italů doma a taky bez problému spolehlivě jezdí...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.09.2012 07:56, RE: c3
Tomi posted by:
tak já budu druhej. Článek jsem nečetl,ale...... C3 to vyhrála? Mě hrozně vadila palubovka, extrémně špatně slícovaná, pořád to vrzalo, měl jsem pocit, že to auto se rozpadá. Najeto 125tkm, 1.majitelka paní, km reálné. Oslavovaný motor 1,4hdi 66kW byl taky rozpačitý, do 100kmh dobrá spotřeba, nad 100kmh se snad zdvojnásobila. Jel slušně. Navíc měla zvláštní ovládání klimy. Pořád na tlačítku svítilo, že je zapnutá. I když jsem to 100x zmáčkl,abych to vypnul. Pomohlo jedině vypnout větrák. Ale to ...
1,4 HDi 66 kW? Snad 1,6, ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 30.09.2012 10:51, RE: souhlas
Asafa posted by:
Zdravím, vcelku pěkná recenze. Jen bych poopravil, že kufr má objem jen 206 litrů a nádrž 35 litrů. Taky mi vadí cyklovač stěračů, v mém případě má jen jednu rychlost a to je prostě málo, zlatý programovatelný... stejně tak mi vadí plato kufru, když něco nakládám, tak plato zvednu abych měl větší prostor a pak na něj zapomenu - otrava. Další věcí, která není úplně příjemná jsou rámové opěrky v nižších výbavách, které vpředu ani nejdou sundat. A poslední věc, jak Pandík zlobí tak jsou elektrická ...
Recenze se mi líbila hodně, ač Panda a spol. nejsou objektem mých zájmů. Majitel pěkně popsal na co to auto má, jak jej využívá, klady, zápory a snažil se být objektivní. Jen víc takových recenzí. Z pidiaut je Panda jedna z nejlepších. Má sice své mouchy (např. stávkující ovládání kufru a další drobnosti), ale konkurence na tom není o moc líp a pokud se zvolí správný motor, což 1,2 určitě je, celek lecos vydrží. Jen výfuky reznou téměř před očima. Kdybych musel vybíraz z kategorie mini tak buď Pandu 100 nebo T. Aygo. Aygo je jak motokára a nezatížená jezdí moc pěkně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 30.09.2012 11:54, cyklovač
Asafa posted by:
Zdravím, vcelku pěkná recenze. Jen bych poopravil, že kufr má objem jen 206 litrů a nádrž 35 litrů. Taky mi vadí cyklovač stěračů, v mém případě má jen jednu rychlost a to je prostě málo, zlatý programovatelný... stejně tak mi vadí plato kufru, když něco nakládám, tak plato zvednu abych měl větší prostor a pak na něj zapomenu - otrava. Další věcí, která není úplně příjemná jsou rámové opěrky v nižších výbavách, které vpředu ani nejdou sundat. A poslední věc, jak Pandík zlobí tak jsou elektrická ...
Nejvíc mi vyhovuje přepínatelný cyklovač z přednastavených rychlostí jako používá koncern VW nebo BMW. Je to absolutně jednoduché a funkční. Programovatelný cyklovač si pamatuju z Felicie a jsem rád že pak Škoda přešla na výše zmíněný. Taky to byla pěkná otrava.
respond
Poradce
number of posts3
date of registration28.02.2014
Thursday 24.07.2014 13:41, Velké zklamání - fiat už nikdy
Mám fiat necelé 3 roky a překvapila mne nekvalita konstrukce, materiálu, a motoru. Do současné doby jsem musel vyměnit ramena řízení , všechny tlumiče, motor byl od samého začátku líný, když jsem to reklamoval, tak prý je to v pořádku, ale po záruce najednou že prý je posunutý rozvodný řemen a stálo mně to 3,5 tis., do současné doby- cca 2,5 roku stáří jsem dal za opravy cca 50 tis., neuvěřitelný šunt, už jsem se zajímal jestli to nedovážejí z Číny a tady to pouze prodávají, ale oficiální distributor mi potvrdil, že tyto šunty se vyrábějí v Evropě.
Jezdím s tím po českých silnicich a žádné ralye, mám ještě 2 auta - toyotu - 10 let bez závad, a oktavii , tam po 4 letech výměna ložiska kola, jinak v pohodě, Tak můžu srovnávat a fiat už nikdy.
respond
Zvirak
number of posts459
date of registration09.09.2012
Thursday 24.07.2014 15:52, Vtipné
Tak tenhle příspěvek mě opravdu pobavil
S popisovanou nekvalitou jsem se u fiatu ještě nesetkal. V rodině je/ bylo několik fiatů od novoty od Punta, Marey, Dobla a Stila. Dvě z nich jsou pořád..
Nejstarší Punto (r.v. 99) jezdí v rodině pořád a kastle je jako když vyjede z fabriky.
Na autech se měnil jen spotřebák, na Stilu zadní ložiska ve 260 tis.. Jinak žádné záasadní opravy.

Buď jste měl vyloženě smůlu, nebo je problém mezi sedačkou a volantem
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Thursday 24.07.2014 20:39, hmotnost
Opravdu Panda váží 900 kg? Jaké má rozměry? Mám A2 1,6 FSi, je celá z hliníku, a se mnou váží lehce přes tunu. A přijde mi, že rozměrově to bude podobný. Tak kde ti Italové (Poláci) šetřili? Jestli je to z pevnostní oceli a váží to míň než A2 z hliníku, tak to bych se v tom opravdu nechtěl nabourat...

Teď jsem mrknul a Panda je o 30 cm kratší a o necelých 10 cm užší. Tak ono to asi dělá svoje. Ale i tak. Trochu bych se v tom bál.
respond
Zvirak
number of posts459
date of registration09.09.2012
Thursday 24.07.2014 20:58, Punto
Punto 1.1L (40kW) r.v. 94-99 má pohotovostní hmotnost 830 kg
a to je rozměrnější než Panda
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Thursday 24.07.2014 21:25, Hmotnost
To beru, ale při nárazu se složí jak harmonika... Panda by podle testů neměla. Asi opravdu jde o ty rozměry.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.