0
back
 

diskuze k tématu: Fiat Croma - proč nestačí na konkurenci?

category of topic classification: italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 06:11, Croma
Není to asi špatný auto, ale jaksi "pocitově" je opravdu drahý. Tady asi Fiat přestřelil. Spolehlivosti bych se nebál, ty řeči o Fiatu už hodně dlouho neplatí. To mohu potvrdit...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 06:14, RE: Croma
anonym posted by:
Není to asi špatný auto, ale jaksi "pocitově" je opravdu drahý. Tady asi Fiat přestřelil. Spolehlivosti bych se nebál, ty řeči o Fiatu už hodně dlouho neplatí. To mohu potvrdit...
to jsem ještě já. Dokud budou novináři psát o "pošramocené image" tak se Fiat té nálepky jen tak nezbaví. Zajímalo by mě co píší v Itálii o Škodárnách
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 06:56, RE: Croma
anonym posted by:
to jsem ještě já. Dokud budou novináři psát o "pošramocené image" tak se Fiat té nálepky jen tak nezbaví. Zajímalo by mě co píší v Itálii o Škodárnách
Pošramocenou pověst Fiatu nikdo neodpáře. Nové (zejména menší) modely pověst pomalu Fiata napravují. Croma je toho také důkazem. Je to velmi dobré auto (což snad z testu vyplývá), bohužel podle mého názoru s "přestřelenou" cenou. Fiat vždy dělal dobře malá auta a na ty by se měl zaměřit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 07:12, RE: Croma
Petr - TipCars.com posted by:
Pošramocenou pověst Fiatu nikdo neodpáře. Nové (zejména menší) modely pověst pomalu Fiata napravují. Croma je toho také důkazem. Je to velmi dobré auto (což snad z testu vyplývá), bohužel podle mého názoru s "přestřelenou" cenou. Fiat vždy dělal dobře malá auta a na ty by se měl zaměřit
No a kolik dostáváte prachů, aby se tak nestalo? Aby si fiat nezaslouženou pověst nenapravil? V každým článku našich motoristickejch novinářů čtu o špatné pověsti fiatu, tím ji ale vytváříte a podporujete! Pokud Vám to nedochází, což se takhle dovzdělat? Fiat asi dělal kdysi dávno, v době favorita a formana, pár ne zrovna povedenejch aut. Dnešní produkce je ale zcela jiná! Ale "debílci s kšiltovkou dozadu" furt melou cosi o špané pověsti fiatu, psali to přece v těch časácích!. Proč nepíšete stejně o tom, jak šla dolů kvalita mercedesů, třeba u jejich éčkovýho modelu? Nebo že koncern nemá vlastní slušný dehet atp.
Croma za mega je asi blbost, nebo věc pro srdcaře. Ale ono to má i druhou stránku, že? Což takhle croma s 1,8 benzínem, duální klimou, kompletní elektronickou podporou řidiče, devíti pytlíky, tempomatem, DVD kinem pro zadní sedadla a vestavenou navigací spousty další výbavy. Cena kolem 750 000 po oficiální "slevě" (dostane ji každý vždy) 10% z ceny základního modelu a to už je konkurenceschopný, ne? Stříbrná octávka na hlínách, v TDi a s křídlem bude stát stejně a to nebude mít domácí kino pro oslíky vzadu. Pročpak omíláte ten zcela nejdražší model cormy a kritizujete vysokou cenu? Protože potřebujete kazit fiatu pověst? Kolik pak stojí nnejdražší octávka? A není náhodou o třídu níž?

Hýky, hýk

Osel

PS: Cromou jsem nejel, jenom v ní seděl. Podle mýho solidní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 07:27, RE: Croma
anonym posted by:
No a kolik dostáváte prachů, aby se tak nestalo? Aby si fiat nezaslouženou pověst nenapravil? V každým článku našich motoristickejch novinářů čtu o špatné pověsti fiatu, tím ji ale vytváříte a podporujete! Pokud Vám to nedochází, což se takhle dovzdělat? Fiat asi dělal kdysi dávno, v době favorita a formana, pár ne zrovna povedenejch aut. Dnešní produkce je ale zcela jiná! Ale "debílci s kšiltovkou dozadu" furt melou cosi o špané pověsti fiatu, psali to přece v těch časácích!. Proč nepíšete ste...
Ale dnešní produkce není zásadně jiná, nepřeháněj. Nedávno jsem si na vlastní kůži vyzkoušel Grande Punto a Bravo ve snaze pořídit nové auto manželce. Fiat se mi strašně líbil, v segmentu těchto malých vozů je jejich design nádherný a neokoukaný. Ale pořád jsou s kvalitou o třídu níž než ostatní značky. Možná je to lepší, ale co má člověk říct na to, že se při jízdě vyloženě bojí o zpětná zrcátka? Už při rychlostí 60km/h levé zrcátko takřka poskakovalo a prodejce to omlouval tím, že je to dodělaný předváděcí vůz. Jenže druhé a větší Bravo dělalo téměř totéž s tím rozdílem, že více vibrovalo zrcátko u spolujezdce!

Motorový prostor u Brava prodejce zavřel až po velmi důrazném přemlouvání a přestože mě zbytek auta velmi příjemně překvapil (motor, zpracování kufru, interiér), tyhle věci jsou pořád varovným majákem v hlavě. To jsem u jiné značky prostě neviděl, pokud nebudu vzpomínat na strašidelné historky pamětníků o nákupech vozů značky Lada.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 07:52, RE: Croma
anonym posted by:
Ale dnešní produkce není zásadně jiná, nepřeháněj. Nedávno jsem si na vlastní kůži vyzkoušel Grande Punto a Bravo ve snaze pořídit nové auto manželce. Fiat se mi strašně líbil, v segmentu těchto malých vozů je jejich design nádherný a neokoukaný. Ale pořád jsou s kvalitou o třídu níž než ostatní značky. Možná je to lepší, ale co má člověk říct na to, že se při jízdě vyloženě bojí o zpětná zrcátka? Už při rychlostí 60km/h levé zrcátko takřka poskakovalo a prodejce to omlouval tím, že je to doděla...
Vážený pane, napsal jste to sám, jedná se o předělané předváděcí vozidlo. Prostě chtěl jste na manželce ušetřit nebo pomachrovat jaká jste jednička a kopil auto jen za Kč. Mám GP a uvedené závady neznám, prostě s autem není problém. A to co uvádíte za závady to je jistě jen pocitová záležitost, pádný argument Vám i novinářům rádoby znalcům prostě chybí. Před tím jsem měl škodovky. dle mého soudu je podstatnou vadou tzv. pomerančová kůra na karoserii-běžná to záležitost škodovek, které nemají pošramocenou pověst stejně jako koncernová auta VW.Vít e jak se to vyřešilo? Udělala se norma, která to povoluje. Co se týče pověsti automobilek, tak to vytvářejí rádoby znalci, experti motoristických časopisů a několik idiotů z hospody, vyučených automechaniků, kteří se chtějí těmto znalcům vyrovnat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 07:55, RE: Croma
anonym posted by:
No a kolik dostáváte prachů, aby se tak nestalo? Aby si fiat nezaslouženou pověst nenapravil? V každým článku našich motoristickejch novinářů čtu o špatné pověsti fiatu, tím ji ale vytváříte a podporujete! Pokud Vám to nedochází, což se takhle dovzdělat? Fiat asi dělal kdysi dávno, v době favorita a formana, pár ne zrovna povedenejch aut. Dnešní produkce je ale zcela jiná! Ale "debílci s kšiltovkou dozadu" furt melou cosi o špané pověsti fiatu, psali to přece v těch časácích!. Proč nepíšete ste...
To je typicky české ... "kolik dostáváte prachů ... " atd. Nemám sílu stále dokola opakovat, že mě žádná z automobilek neplatí, neposkytuje mi žádné benefity a jiné výhody. Prostě jednoduše píšu své názory podložené bohatými zkušenostmi ... To vypadá, jako kdyby v české kotlině se muselo všechno dělat za úplatu?

Fiat v současné době produkuje auta přinejmenším srovnatelná s průměrnou konkurencí. O tom není pochyb.

O tom, že Fiat si nese stále hřbetě pošramocenou pověst také nemůže být pochyb. Podívejte se, kolik se prodá modelů Croma nebo Sedici? Dvojče SX4 od Suzuki je 100x úspěšnější atd....

Předmětem testu byla nejlépe vybavená Croma, kterou nám poskytl sám Fiat. Zeptejte se u nich, proč neposkytují nejlevnější verzi ...?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 08:00, RE: Croma
anonym posted by:
Vážený pane, napsal jste to sám, jedná se o předělané předváděcí vozidlo. Prostě chtěl jste na manželce ušetřit nebo pomachrovat jaká jste jednička a kopil auto jen za Kč. Mám GP a uvedené závady neznám, prostě s autem není problém. A to co uvádíte za závady to je jistě jen pocitová záležitost, pádný argument Vám i novinářům rádoby znalcům prostě chybí. Před tím jsem měl škodovky. dle mého soudu je podstatnou vadou tzv. pomerančová kůra na karoserii-běžná to záležitost škodovek, které nemají poš...
Na image automobilky se podílí většinou rozsáhlé PR oddělení včetně marketingových stratégů. Do podvědomí kupujících se dostává reklamou a stále stejně opakovanou písničkou výhod, nejlepší nabídky atd...

Samozřejmě, že i novináři přispívají k obrazu automobilky. Jsou takovým prostředníkem mezi automobilkou a kupujícím. Často odhalí nedostatky na kterých automobilka zapracuje většinou až při faceliftu. A věřte, že NĚKTEŘÍ (ne)čtenáři mají vlastní úsudek a názor, který se jim jen těžko dá změnit, protože slyšeli v hospodě, od souseda atd.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 08:16, RE: Croma
Petr - TipCars.com posted by:
To je typicky české ... "kolik dostáváte prachů ... " atd. Nemám sílu stále dokola opakovat, že mě žádná z automobilek neplatí, neposkytuje mi žádné benefity a jiné výhody. Prostě jednoduše píšu své názory podložené bohatými zkušenostmi ... To vypadá, jako kdyby v české kotlině se muselo všechno dělat za úplatu?

Fiat v současné době produkuje auta přinejmenším srovnatelná s průměrnou konkurencí. O tom není pochyb.

O tom, že Fiat si nese stále hřbetě pošramocenou pověst také nemůže být pochyb. ...
Tak už se, pane Šikle, nerozčilujte! Díky článkům o pošramocené pověsti Fiatu jsem koupil mírně jeté Stilo za bezkonkurenční cenu. Za vynikající pověst např. koncernového vozu bych musel vypláznout mnohem víc.. Na image mi nesejde, už mi také není 20 a milimetrový rozdíl ve spasování interiérových dílů mě nerozhodí, stejně jako občasná chybová hláška v počítači. Jen směle do dalších článků! Willy
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 08:19, RE: Croma
anonym posted by:
Ale dnešní produkce není zásadně jiná, nepřeháněj. Nedávno jsem si na vlastní kůži vyzkoušel Grande Punto a Bravo ve snaze pořídit nové auto manželce. Fiat se mi strašně líbil, v segmentu těchto malých vozů je jejich design nádherný a neokoukaný. Ale pořád jsou s kvalitou o třídu níž než ostatní značky. Možná je to lepší, ale co má člověk říct na to, že se při jízdě vyloženě bojí o zpětná zrcátka? Už při rychlostí 60km/h levé zrcátko takřka poskakovalo a prodejce to omlouval tím, že je to doděla...
Koupil jsem ženě Bravo. Opravdu skvělý auto a po prvních 10.000 km problé zatím ani jediný (s firemní Oktávkou prvních 20.000 km problémů k řešení cca 6). Předtím měla předchozí Punto, 90.000 km jen výměna výfuku (po 4 letech, u mojí Felicie v 90-tých letech víc jak 3 roky bez ureznutí nevydržel) a nová baterie. Ve firmě máme také cca 7 Fiatů Stilo které najezdí za rok cca 60.000 km (každý). Problémy něvybočují z normálu oproti Škodovce (Oktávia i Fábia) a nebo dalším autům které ve firmě máme (Peugeot, Citroen). Příspěvkům jako je ten Váš se prostě musím smát...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 08:20, Italská auta
Nekvalita italských aut je proslulá. Měl jsem Ferrari a už bych ho nikdy nechtěl Teď nám Octavii II a jsem plně spokojen
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 08:26, RE: Italská auta
anonym posted by:
Nekvalita italských aut je proslulá. Měl jsem Ferrari a už bych ho nikdy nechtěl Teď nám Octavii II a jsem plně spokojen
ty jsi vtipnej až to bolí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 08:26, RE: Italská auta
anonym posted by:
Nekvalita italských aut je proslulá. Měl jsem Ferrari a už bych ho nikdy nechtěl Teď nám Octavii II a jsem plně spokojen
To je blbec )))))))))))))))))))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 08:30, RE: Croma
anonym posted by:
Vážený pane, napsal jste to sám, jedná se o předělané předváděcí vozidlo. Prostě chtěl jste na manželce ušetřit nebo pomachrovat jaká jste jednička a kopil auto jen za Kč. Mám GP a uvedené závady neznám, prostě s autem není problém. A to co uvádíte za závady to je jistě jen pocitová záležitost, pádný argument Vám i novinářům rádoby znalcům prostě chybí. Před tím jsem měl škodovky. dle mého soudu je podstatnou vadou tzv. pomerančová kůra na karoserii-běžná to záležitost škodovek, které nemají poš...
Zcela přesně nechápu, zda neumíte číst nebo Vám vypnul mozek okamžitě, kdy jste viděl kritiku na auto svých snů, ale já chtěl koupit nového Fiata, žádnou předváděčku. Ale v rámci výběru auta jsem si ho chtěl nejprve projet a potom objednat. A pokud mají dva různé vozy zcela totožné problémy s kvalitou zpracování, pak asi není něco v pořádku. Prodejce to může zachraňovat jak chce, nicméně velkou důvěru tím asi nevzbudí. Taková auta by neměli radši ani ukazovat, jinak se nemohou divit tomu, že pověst Fiata se příliš nelepší.

Já jsem navštívil značku Fiat právě proto, abych si udělal nový obrázek o jeho kvalitách. Nepodléhám tradovaným zvěstem bez toho, aniž bych měl praktické zkušenosti. Jenže na základě toho, co jsem viděl, musím konstatovat, že stále je něco pravdy na tom, jak Fiat pořád tahá za kratší provaz. A Vy s tím rozhodně nic nenaděláte - tím, že hážete všechny do jednoho pytle s nálepkou rádoby znalci a idioti jen ukazujete na to, že skutečný nadhled Vám chybí a rozum zaslepují emoce a fandovství k jedné značce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 08:40, RE: Croma
Petr - TipCars.com posted by:
To je typicky české ... "kolik dostáváte prachů ... " atd. Nemám sílu stále dokola opakovat, že mě žádná z automobilek neplatí, neposkytuje mi žádné benefity a jiné výhody. Prostě jednoduše píšu své názory podložené bohatými zkušenostmi ... To vypadá, jako kdyby v české kotlině se muselo všechno dělat za úplatu?

Fiat v současné době produkuje auta přinejmenším srovnatelná s průměrnou konkurencí. O tom není pochyb.

O tom, že Fiat si nese stále hřbetě pošramocenou pověst také nemůže být pochyb. ...
Ovšem uvést, že nnejlevnější verze stojí tolik a tolik by zas moc práce nedalo, že? Fiat má celkem přehledný stránky a konfigurátor, takže se v tom vyzná i Osel.

Iááá

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 08:43, RE: Croma
anonym posted by:
Ovšem uvést, že nnejlevnější verze stojí tolik a tolik by zas moc práce nedalo, že? Fiat má celkem přehledný stránky a konfigurátor, takže se v tom vyzná i Osel.

Iááá

Osel
V článku je uvedena tabulka s přehledem cen modelu Croma ... to je tak malá?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 08:44, RE: Croma
anonym posted by:
Tak už se, pane Šikle, nerozčilujte! Díky článkům o pošramocené pověsti Fiatu jsem koupil mírně jeté Stilo za bezkonkurenční cenu. Za vynikající pověst např. koncernového vozu bych musel vypláznout mnohem víc.. Na image mi nesejde, už mi také není 20 a milimetrový rozdíl ve spasování interiérových dílů mě nerozhodí, stejně jako občasná chybová hláška v počítači. Jen směle do dalších článků! Willy
Já se nerozčiluji, jen se snažím vždy vše uvést na pravou míru ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 08:47, Dálnice vs okresky
Potvrzuju slova v článku... Měl jsem na víken půjčenou předváděčku 1,9 JTD 150k. Na dálnici se auto ani nehlo i při 180 km/h, projíždět klikaté okresky ale bylo utrpení, tam se Cromě prostě nelíbilo. Zlatá 406... Ale pro cestování na dlouhé vzdálenosti po dálnici ideální vůz, cena za dobře vybavenou s tímhle motorem byla v úpravě N1 kolem 500 tKč nez DPH, což není zas tolik.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 08:48,
No a ještě jinak. V čem croma zaostává třeba za suprem. Tedy v jakých měřitelných hodnotách. Blemzy typu nadčasový image, hodnotně vypadající plasty, sexy zadní partie a agresivní páka ruční brzdy si nechte. V čem zaostává, v motorech? Sotva. Ve výbavě, taky ne. Trochu v prostoru, tam má suberb mírně navrch. A ještě v ceně, superb je o hodně dražší.

Iáá

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 08:50, RE: Croma
Petr - TipCars.com posted by:
V článku je uvedena tabulka s přehledem cen modelu Croma ... to je tak malá?
Soráč. Moje chyba. Máte pravdu, beru zpět. Cena tam je.

Osel
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.