0
back
 

diskuze k tématu: Majitel srovnává Fiat Bravo a Fiat Stilo

category of topic classification: italská vozidla, italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.09.2012 13:29, Italská auta
Tím se jen potvrzuje, že italská auta (nyní zúženo na Bravo), jsou silně nepraktická, mají spoustu myšek, prostě Itálie. To ale neznamená, že jsou špatná. Správný Ital dá víc na design, než na praktičnost.
Jen by mě zajímalo, jakouže rychlost v C4 ten omezovač rychlosti autorovi vlastně omezoval? Naivně jsem si myslel, že omezovače jsou jen u některých supervýkonných aut a jsou nastaveny na 250. Nebo je to jinak?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.09.2012 13:34, RE: Italská auta
rojack posted by:
Tím se jen potvrzuje, že italská auta (nyní zúženo na Bravo), jsou silně nepraktická, mají spoustu myšek, prostě Itálie. To ale neznamená, že jsou špatná. Správný Ital dá víc na design, než na praktičnost.
Jen by mě zajímalo, jakouže rychlost v C4 ten omezovač rychlosti autorovi vlastně omezoval? Naivně jsem si myslel, že omezovače jsou jen u některých supervýkonných aut a jsou nastaveny na 250. Nebo je to jinak?
Omezovač si nastavíš jak chceš, např. na 53 ve městě. Při překročení nastaveného limitu se to ozve. Manželky C3 to má taky - zřejmě je to standard u Citroenu. Vlastně koncern to má taky, jako fuknci v PC.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.09.2012 13:44, RE: Italská auta
Alda posted by:
Omezovač si nastavíš jak chceš, např. na 53 ve městě. Při překročení nastaveného limitu se to ozve. Manželky C3 to má taky - zřejmě je to standard u Citroenu. Vlastně koncern to má taky, jako fuknci v PC.
Než omezovač mi přijde lepší už tempomat, právě i do toho města.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.09.2012 14:29, RE: Italská auta
Petr S posted by:
Než omezovač mi přijde lepší už tempomat, právě i do toho města.
Jenze vyuzit tempomat ve meste je temer nerealne, pokud neni aktivni s dodrzovanim rozestupu a s automatickym brzdenim a pridavanim plynu. Autor to myslel tak, ze se proste nemusi koukat vubec na budiky. Proste jede a kdyz pipne musi zpomalit. Ja ososbe bych to v aute asi nikdy nevyuzil. Ale aktivni tempomat s automatickou prevodovkou a zabrzdenim az do 0km/h ve meste muze byt hodne prijemna zalezitost ve mestech :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.09.2012 15:41, RE: Italská auta
mufik.martin posted by:
Jenze vyuzit tempomat ve meste je temer nerealne, pokud neni aktivni s dodrzovanim rozestupu a s automatickym brzdenim a pridavanim plynu. Autor to myslel tak, ze se proste nemusi koukat vubec na budiky. Proste jede a kdyz pipne musi zpomalit. Ja ososbe bych to v aute asi nikdy nevyuzil. Ale aktivni tempomat s automatickou prevodovkou a zabrzdenim az do 0km/h ve meste muze byt hodne prijemna zalezitost ve mestech :)
Pokud je ve městě tak hustý provoz, že by se pasívní tempomat neuplatnil, tak se stejně musí jet podle ostatních aut a vcelku nehrozí pokuta za rychlost. Tempomat ve městě se dá stejně využít tak na nějakém okruhu, kde jsou semafory naladěné na zelenou vlnu a pak se dá jet déle plynule.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.09.2012 16:20, RE: Italská auta
Koloss posted by:
Pokud je ve městě tak hustý provoz, že by se pasívní tempomat neuplatnil, tak se stejně musí jet podle ostatních aut a vcelku nehrozí pokuta za rychlost. Tempomat ve městě se dá stejně využít tak na nějakém okruhu, kde jsou semafory naladěné na zelenou vlnu a pak se dá jet déle plynule.
Projíždím cestou do práce několik vesnic kde je 40tka. Za bukama samozřejmě často městký poldové. Když jedu s autem s tempomatem, tak ho nastavím na cca 45km/h a jen kroutím volantem. Pokud předem mnou jede někdo pomaleji tak jen upravím rychlost. To samé třeba na magistrále kde je kvůli omezení hluku 50 km/h (dřív tam bylo 80) a samozřejmě je tam úsekový radar.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.09.2012 21:46, RE: Italská auta
rojack posted by:
Tím se jen potvrzuje, že italská auta (nyní zúženo na Bravo), jsou silně nepraktická, mají spoustu myšek, prostě Itálie. To ale neznamená, že jsou špatná. Správný Ital dá víc na design, než na praktičnost.
Jen by mě zajímalo, jakouže rychlost v C4 ten omezovač rychlosti autorovi vlastně omezoval? Naivně jsem si myslel, že omezovače jsou jen u některých supervýkonných aut a jsou nastaveny na 250. Nebo je to jinak?
Je to tak, že lze jet jakoukoli rychlostí, až do nastavení omezovače - libovolně, většinou to jde do 60. Pak auto "nezrychluje". Dá se to "prošlápnout" razantní akcelerací.
BTW: V jakým modelu PSA používá 1,9 JTD od Fiatu? Žebych si rozšířil obzory...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.09.2012 07:40, RE: Italská auta - omezovač
rojack posted by:
Tím se jen potvrzuje, že italská auta (nyní zúženo na Bravo), jsou silně nepraktická, mají spoustu myšek, prostě Itálie. To ale neznamená, že jsou špatná. Správný Ital dá víc na design, než na praktičnost.
Jen by mě zajímalo, jakouže rychlost v C4 ten omezovač rychlosti autorovi vlastně omezoval? Naivně jsem si myslel, že omezovače jsou jen u některých supervýkonných aut a jsou nastaveny na 250. Nebo je to jinak?
nejde o omezovač jako takový ale o zvukovou signalizaci pro překročení nastavení rychlosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.09.2012 08:23, RE: Italská auta - omezovač
Tomáš Kuczera posted by:
nejde o omezovač jako takový ale o zvukovou signalizaci pro překročení nastavení rychlosti.
Aha, tak to už ano. Podobná funkce bývá na navigacích. Ovšem funguje to na draka - na těch navigacích, protože to má zpoždění jak Brno
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.09.2012 09:00, RE: Italská auta - omezovač
rojack posted by:
Aha, tak to už ano. Podobná funkce bývá na navigacích. Ovšem funguje to na draka - na těch navigacích, protože to má zpoždění jak Brno
Proč zrovna Brno...?!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.09.2012 12:07, čekal jsem víc
Jednoduše řečeno, Bravo je o dost hezčí a stylovější, ale Stilo bylo praktičtější a chytřeji vyrobené. Ale vzhledem k najetým km čekal jsem víc info o Bravu, zvlášť když je s tak zajímavým motorem.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.