0
back
 

diskuze k tématu: Fiat Bravo

category of topic classification: italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.11.2007 00:09, Plečka
Chápu, že po Favoritu bylo Bravo změna k lepšímu, ale opravdu jste se nepoučil a koupil Fiata znovu?
Já po takových zkušenostech určitě ne!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.11.2007 00:14, 1.4 12V
Se divíš,že se ti tam zanesly zdvíhátka a zadřela vačka? ti mje tenhle motor pověstjen od Itálie po 30 000km daleko :) Stačilo si o tom autě a hlavně motoru zjistit víc a radši bys šel do 1.6 16V která jede o hodně líp a hlavně je spolehlivá. Nebo do auta lejt pořádnej olej,každých 10 000km,ale ně nějakej motul..nejlépe Selénii K20, nebo ještě lépe Gold :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.11.2007 00:20, km?
Při koupi 115? No nevim, nevim. Tipl bych tak 215 tis. km. při koupi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.11.2007 03:51,
uchvátil neuchvátil, pozvrdil to, že fiat je na p*ču. jinak ty ceny dílů jsou pakatel tak nevím co s tím má. ale měnit něco každý rok by mě nebavilo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.11.2007 07:28, kiko
Tak, tak, holý nerozum kupovat ten nejhorší motor co Brava/Bravo měly. Jezdím 1,6 16V, najeto 110tis. a na motoru kromě běžne spotřeby, se porouchalo jen vstřikování, oprava 3500,-. Spotřeba kolem 7l/100km. A každý kdo tady bleje na Fiaty, ať se pochválí jakým šperkem jezdí on!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.11.2007 08:09,
Fiat je skvělé auto, dokud nevyzkoušíš jakékoli jiné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.11.2007 08:11, RE: kiko
anonym posted by:
Tak, tak, holý nerozum kupovat ten nejhorší motor co Brava/Bravo měly. Jezdím 1,6 16V, najeto 110tis. a na motoru kromě běžne spotřeby, se porouchalo jen vstřikování, oprava 3500,-. Spotřeba kolem 7l/100km. A každý kdo tady bleje na Fiaty, ať se pochválí jakým šperkem jezdí on!
Fiat je sice znamy tenkymi plechu, ale to uz taky neni tak pravda. Napriklad u Punta II. generace je to uz v norme v porovnani s konkurenci. Jinak Fiat neni spatny auto, jen jak nekdo rekl, chce si to zjistit, ktery vzit motor. Kamarad mel Bravo 1.6 a nemel s ni zadne zasadnejsi problemy, je ale pravda, ze ho stala vice nez uvadi tady dotycny, ale stav tomu odpovidal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.11.2007 08:37, JTD?
Tak by mě zajímalo, jestli pán někdy vůbec slyšel JTD? Např v Cromě (vl zkušenost s JTD 150k) po zahřátí tichounký jako benzín...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.11.2007 10:17, RE: 1.4 12V
anonym posted by:
Se divíš,že se ti tam zanesly zdvíhátka a zadřela vačka? ti mje tenhle motor pověstjen od Itálie po 30 000km daleko :) Stačilo si o tom autě a hlavně motoru zjistit víc a radši bys šel do 1.6 16V která jede o hodně líp a hlavně je spolehlivá. Nebo do auta lejt pořádnej olej,každých 10 000km,ale ně nějakej motul..nejlépe Selénii K20, nebo ještě lépe Gold :)
olej není dobrý proto, že ho na trh dodává firma Shell, OMV, nebo Mogul. Je to jedno, co je na něm za nápis. Klidně i Horst Fuchs Turbo Treatment. Podstatné je jaké splňuje normy. Třeba API atd. Jakou má čerpatelnost a další vlastnosti při nízké a vysoké teplotě - např. 0W40 atd.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.11.2007 10:20, RE: km?
anonym posted by:
Při koupi 115? No nevim, nevim. Tipl bych tak 215 tis. km. při koupi.
asi tak... při takovém množství problémů to skutečně vypadá na větší nájezd a zjevně předchozí majitelé do údržby investovali jen, no řekl bych NIC, a když se něco ozvalo, vůz prostě prodali...
Jinak v rodině máme Punto I z roku 1996 a je to neskutečný držák. Najeto sice nemá nijak moc (kolem 120tis - většinou město), a žádný problém s ním nikdy nebyl (předepsané výměny tlumičů, silentbloků apod. nepočítám), akorát zrezl výfuk (to je ale známa vada u nich). No a posledních pár let v něm táto vozil dřevo od dědu, takže je celý zaprasený a rozheganý, ale máma nechce nic jiného, proto si ho nechají. Motoricky je úplně v pohodě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.11.2007 11:01, RE: 1.4 12V
anonym posted by:
olej není dobrý proto, že ho na trh dodává firma Shell, OMV, nebo Mogul. Je to jedno, co je na něm za nápis. Klidně i Horst Fuchs Turbo Treatment. Podstatné je jaké splňuje normy. Třeba API atd. Jakou má čerpatelnost a další vlastnosti při nízké a vysoké teplotě - např. 0W40 atd.
Nejslabší motor a co největší spoilery)) typický tuzing...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.11.2007 11:10, RE: bez předmětu
anonym posted by:
uchvátil neuchvátil, pozvrdil to, že fiat je na p*ču. jinak ty ceny dílů jsou pakatel tak nevím co s tím má. ale měnit něco každý rok by mě nebavilo
Spíš bych to řekl tak, že to není auto pro pí*usy, což ovšem božuhell většina jejich prvomajitelů je, a podle toho ta auta dopadají. Mám reference na dvě skupiny fiatů - jedna je dokonale spolehlivá, druhá jsou nejhorší plečky. Podezřele to koresponduje s chováním jejich majitelů - první autu dávají to co výrobce předepsal a gumy ohřívají až s teplým motorem, druhá to drtí bez základní údržby dokud to neklekne, pak to nějak sflikujou a prodají. A "kupodivu" se jim sypou i jakákoli další auta libovolných značek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.11.2007 13:27, RE: km?
anonym posted by:
Při koupi 115? No nevim, nevim. Tipl bych tak 215 tis. km. při koupi.
Jsem jeden z těch, kteří kilometrům u dieselových aut často nevěří, nicméně proč by tohle konkrétní auto nemohlo mít, 15 tis za rok není zrovna málo.
Sám fiata nemám, tedy, pokud nepočítám veterána F 600D z roku 1962, ale výše uvedené "závady" považuji kromě relátka a vačky za údržbu - správci automobilových flotil mnohem "prestižnějších"značek by mohli psát, kolik je stojí opravy aut při podobném proběhu km (destičky, kotouče,čepy, turba,ŘJ, váhy vzduchu, čerpadla a pod.).
Relé, resp. čerpadlo = smůla, postihuje to všechny značky a i na FAVO nebo Felicii musím za nové taky zaplatit 6tis, ikdyž má auto hodnotu 30tis.(vím, že jsou i vrakoviště, pouze srovnání). Vačka také neodešla během jednoho dopoledne a 10KM, hluk již musel být slyšet déle, je to pouze zanedbaná údržba.
Pokud tedy jinak slouží tento vůz majitely dobře, nevím, proč by to měl být vrak, byť je to FIAT.
PS samozřejmě mohl koupit něco "lepšího" ale co by možná nedal do opravy, dal by do pořizovací ceny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.11.2007 13:45, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Spíš bych to řekl tak, že to není auto pro pí*usy, což ovšem božuhell většina jejich prvomajitelů je, a podle toho ta auta dopadají. Mám reference na dvě skupiny fiatů - jedna je dokonale spolehlivá, druhá jsou nejhorší plečky. Podezřele to koresponduje s chováním jejich majitelů - první autu dávají to co výrobce předepsal a gumy ohřívají až s teplým motorem, druhá to drtí bez základní údržby dokud to neklekne, pak to nějak sflikujou a prodají. A "kupodivu" se jim sypou i jakákoli další auta libovolných značek.
přesně tak, a platí to i u jiných značek, hlavně frantíků, nebo korejců, jenom majitelé německých značek jezdí vždy bez poruchy....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.11.2007 13:57, hgt
Máte někdo zkušenost s bravem 2,0 V5 20v hgt? Spolehlivost motoru, co odchází, spotřeba atd. Díky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.11.2007 13:58, RE: bez předmětu
anonym posted by:
uchvátil neuchvátil, pozvrdil to, že fiat je na p*ču. jinak ty ceny dílů jsou pakatel tak nevím co s tím má. ale měnit něco každý rok by mě nebavilo
Aaaaa, promluvil znalec, vsichni se sklonme... Mel jsem fiata, dokonce starsi - Tipo slouzil 10 let a problemy s nim byly krom bezne udrzby veskere zadne.

Clovek s takovym vymazanym nazorem je presne ten, ktery 50 tis. km nemeni olej a pak se divi, ze to pridrel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.11.2007 14:03, RE: hgt
anonym posted by:
Máte někdo zkušenost s bravem 2,0 V5 20v hgt? Spolehlivost motoru, co odchází, spotřeba atd. Díky
Jeden z nejlepsich italskych motoru vubec, udrazba vice-mene veskera zadna, petivalec (Neni to V5, ale R5!!!!!!!!!!) je skvely motor a s Bravkem hybe opravdu famozne... Jeste jsem neslysel, ze by se nejaky porouchal a to ho maji i Lancie. (i ja mam v lancii jeho variantu, ale s Turbem, tam je jiny sani, hlava, elektronika, ale blok je stejny)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.11.2007 16:39, Spotřeba
Uživatel napsal, že sháněl malé a úsporné autíčko. K té úspornosti bych rád něco dodal. Kamarád měl Bravu 1.4 12v cca dva roky a co mi říkal, spotřeba kolem 9 litrů průměr. Na takový objem katastrofa.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.11.2007 17:07, RE: hgt
anonym posted by:
Máte někdo zkušenost s bravem 2,0 V5 20v hgt? Spolehlivost motoru, co odchází, spotřeba atd. Díky
Tenhle motor je to nejlepší, co v Bravu je...problémy budete mít se vším ostatním kromě motoru - i když kdoví, jestli se vám podaří trefit kousek po nějakém divokém šetřílkovi...zase tak blbovzdorný není...Jediné mínus bych viděl ve slabém zátahu v nízkých otáčkách - je to jako japonská šestistovka - točit a točit...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.11.2007 18:06, to snad ne
opet se mi potvrzuje ze FIAT = Fehler in alle Teile
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.