0
back
 

diskuze k tématu: Extrém downsizingu: 200 kW z litru

category of topic classification:
duch
number of posts57
date of registration16.12.2008
Wednesday 12.08.2015 12:28, Všudypřítomné turbo.
Ono v poslední době sehnat klasickou atmosféru v relativně "normálním autě" s objemem 2 - 3 litry je skoro nemožné. Proto "oprašuji" svůj starý dvoulitr a marně přemýšlím kam dál - nakonec mi asi nezbyde nic jiného, než nějaký ten "oturbený vysavač"
respond
bitner
number of posts216
date of registration19.06.2012
Wednesday 12.08.2015 12:50, 2,0 TCe
Relativne pouzitelne vypada Renault Megane v kombajnu GT 220. Ma to dvoulitr sice s turbem, ale nic jineho tam neni. Je to neprimovstrik a 162 kW z toho dela docela slusny sleeper. Mit zbytecnych 600 000, tak do toho du v bile barve.
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Wednesday 12.08.2015 15:19, RE: Všudypřítomné turbo.
duch posted by:
Ono v poslední době sehnat klasickou atmosféru v relativně "normálním autě" s objemem 2 - 3 litry je skoro nemožné. Proto "oprašuji" svůj starý dvoulitr a marně přemýšlím kam dál - nakonec mi asi nezbyde nic jiného, než nějaký ten "oturbený vysavač"


Tak ještě pořád je tu Mazda. Není to sice pro každého, ale použitelné to je.
respond
Zdeny60
number of posts1247
date of registration08.09.2009
Wednesday 12.08.2015 18:42, RE: Všudypřítomné turbo.
Koloss posted by:
duch posted by:
Ono v poslední době sehnat klasickou atmosféru v relativně "normálním autě" s objemem 2 - 3 litry je skoro nemožné. Proto "oprašuji" svůj starý dvoulitr a marně přemýšlím kam dál - nakonec mi asi nezbyde nic jiného, než nějaký ten "oturbený vysavač"
Tak ještě pořád je tu Mazda. Není to sice pro každého, ale použitelné to je.


A jaká, prosím tě? Poslední byla 3MPS před 5 lety, nebo kdy. A nová zatím není. Nebo myslíš tu dnešní zadušeninu? A ta, která má 88kW? ANi ta 165 koňová není co. Proti předchozímu 2 litru je udušená, dole se nic neděje.
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Wednesday 12.08.2015 20:15, RE: Všudypřítomné turbo.
Zdeny60 posted by:
Koloss posted by:
duch posted by:
Ono v poslední době sehnat klasickou atmosféru v relativně "normálním autě" s objemem 2 - 3 litry je skoro nemožné. Proto "oprašuji" svůj starý dvoulitr a marně přemýšlím kam dál - nakonec mi asi nezbyde nic jiného, než nějaký ten "oturbený vysavač"
Tak ještě pořád je tu Mazda. Není to sice pro každého, ale použitelné to je.
A jaká, prosím tě? Poslední byla 3MPS před 5 lety, nebo kdy. A nová zatím není. Nebo myslíš tu dnešní zadušeninu? A ta, která má 88kW? ANi ta 165 koňová není co. Proti předchozímu 2 litru je udušená, dole se nic neděje.


Četl jsi vůbec, na co jsem reagoval?
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Wednesday 12.08.2015 23:48, RE: Všudypřítomné turbo.
Zdeny60 posted by:
Koloss posted by:
duch posted by:
Ono v poslední době sehnat klasickou atmosféru v relativně "normálním autě" s objemem 2 - 3 litry je skoro nemožné. Proto "oprašuji" svůj starý dvoulitr a marně přemýšlím kam dál - nakonec mi asi nezbyde nic jiného, než nějaký ten "oturbený vysavač"
Tak ještě pořád je tu Mazda. Není to sice pro každého, ale použitelné to je.
A jaká, prosím tě? Poslední byla 3MPS před 5 lety, nebo kdy. A nová zatím není. Nebo myslíš tu dnešní zadušeninu? A ta, která má 88kW? ANi ta 165 koňová není co. Proti předchozímu 2 litru je udušená, dole se nic neděje.


Třeba 2.5L 141 kW. Mazda 6 žádný 88 kW motor dnes nemá. Atmo 2.0 litr má 107 kW, resp. 121 kW.

MPS bylo přeci turbo ne? A řešilo se tu, že je problém sehnat 2-3L bez turba
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Thursday 13.08.2015 09:43, RE: Všudypřítomné turbo.
Petr S posted by:
Zdeny60 posted by:
Koloss posted by:
duch posted by:
Ono v poslední době sehnat klasickou atmosféru v relativně "normálním autě" s objemem 2 - 3 litry je skoro nemožné. Proto "oprašuji" svůj starý dvoulitr a marně přemýšlím kam dál - nakonec mi asi nezbyde nic jiného, než nějaký ten "oturbený vysavač"
Tak ještě pořád je tu Mazda. Není to sice pro každého, ale použitelné to je.
A jaká, prosím tě? Poslední byla 3MPS před 5 lety, nebo kdy. A nová zatím není. Nebo myslíš tu dnešní zadušeninu? A ta, která má 88kW? ANi ta 165 koňová není co. Proti předchozímu 2 litru je udušená, dole se nic neděje.
Třeba 2.5L 141 kW. Mazda 6 žádný 88 kW motor dnes nemá. Atmo 2.0 litr má 107 kW, resp. 121 kW.MPS bylo přeci turbo ne? A řešilo se tu, že je problém sehnat 2-3L bez turba


Naprosto přesně řečeno, co jsem měl na mysli. Dokonce i ten 2.5 v Mazdě 6 jsem uvažoval. Je to teda jen čtyřválec, ale výkon slušný. Neznám průběh krouťáku, ale při tom objemu to snad nebude v nízkých otáčkách mrtvola. A podle spritmonitor.de má i dost dobrou spotřebu.
respond


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.