0
back
 

diskuze k tématu: Expresní servisy - jak ušetřit čas

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.08.2007 04:03, boha
za ty penize si ten olej zvladnu vymenit trikrat sam a jeste mam jistotu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.08.2007 06:59, RE: boha
anonym posted by:
za ty penize si ten olej zvladnu vymenit trikrat sam a jeste mam jistotu
No jo, jenže přitom nestihneš pobíhat mezi regálama a nakupovat. A zásadní princip oběhu peněz je v tom, že taky dáš vydělat někomu jinýmu. A sám přitom odpočíváš, nebo svojí prací vyděláš víc než utratíš....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.08.2007 08:12, RE: boha
anonym posted by:
za ty penize si ten olej zvladnu vymenit trikrat sam a jeste mam jistotu
Vyměnit olej,filtr není problém,ale co uděláš s vyjetým olejem?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.08.2007 09:20, RE: boha
anonym posted by:
Vyměnit olej,filtr není problém,ale co uděláš s vyjetým olejem?
tak z toho me boli opravdu hlava nejvice....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.08.2007 10:28, RE: boha
anonym posted by:
Vyměnit olej,filtr není problém,ale co uděláš s vyjetým olejem?
Naliju ho do prázné pixle od nového oleje a až se mi jich sejde třeba 5, zavezu je do ekodvora. Mimochodem vyměnit olej nebo desky by mohl každý zvládnout sám (ženský se nepočítaj). Pokud se mu nechce nebo nemá prostor, to je pak jiná věc. Nevím, jak to dělají ostatní, ale stav auta kontroluju průběžně, abych se na případné trable předem připravil a nezastihlo mě auto s kaťatama u kolen. I když teď mi kleklo dobíjení a bylo to bez varování - od toho preventivní servis stejně nepomůže.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.08.2007 22:24,
já bych chtěl vidět ty expresní služby ve francii...Když jsem tam pracoval tak kdykoliv jsem někam šel tak bud přestávka nebo už zavříno a když někde něco bylo tak nic moc!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2007 08:00, Udělej si sám ...
Já jsem už využil v Ostravě párkrát univerzálního rychloservisu a byl jsem moc spokojen. O to nejde, že jsem si to mohl udělat sám, ale při výměně oleje vždycky zapatlu sebe i podlahu, při výměně desek jsem zaboha nemohl roztáhnout čelisti, na výfuk jsem se raději vykašlal. A proč to taky dělat, když koupím díly v tom servisu (za docela dbré ceny), tak mám práci zdarma ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2007 12:27, RE: bez předmětu
anonym posted by:
já bych chtěl vidět ty expresní služby ve francii...Když jsem tam pracoval tak kdykoliv jsem někam šel tak bud přestávka nebo už zavříno a když někde něco bylo tak nic moc!
Zapomínáš na věčné stávkování....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.09.2007 22:40, RE: boha
David V posted by:
Naliju ho do prázné pixle od nového oleje a až se mi jich sejde třeba 5, zavezu je do ekodvora. Mimochodem vyměnit olej nebo desky by mohl každý zvládnout sám (ženský se nepočítaj). Pokud se mu nechce nebo nemá prostor, to je pak jiná věc. Nevím, jak to dělají ostatní, ale stav auta kontroluju průběžně, abych se na případné trable předem připravil a nezastihlo mě auto s kaťatama u kolen. I když teď mi kleklo dobíjení a bylo to bez varování - od toho preventivní servis stejně nepomůže.
Máš asi krátké uhlíky na alternátoru. Jsou tam dva šrouby, které drží ten regulátor včetně uhlíků na čele alternátoru. Při vyndávání trochu natočut tak, aby uhlíky nezachytily za výřez v odlitku víka. Nemáš-li hned nové, stačí tomu kratšímu prodloužit o kousek lanko, letuji tam kousek měděného drátku z kabelu. Vydrží ještě tak 20 tis- 30 tis. km, mezitím si seženu ty správné uhlíky.
Alternátory Bosch mají životnost tak 150 - 180 tkm. Podle toho se pozná skutečný stav tachometru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.09.2007 22:46, RE: boha
anonym posted by:
Máš asi krátké uhlíky na alternátoru. Jsou tam dva šrouby, které drží ten regulátor včetně uhlíků na čele alternátoru. Při vyndávání trochu natočut tak, aby uhlíky nezachytily za výřez v odlitku víka. Nemáš-li hned nové, stačí tomu kratšímu prodloužit o kousek lanko, letuji tam kousek měděného drátku z kabelu. Vydrží ještě tak 20 tis- 30 tis. km, mezitím si seženu ty správné uhlíky.
Alternátory Bosch mají životnost tak 150 - 180 tkm. Podle toho se pozná skutečný stav tachometru.
ještě malá poznámka: většinou bývá už to čelní ložisko u řemenice opotřebované, vyplatí se, při jedné práci celý alternátor rozložit, ložiska jsou za pár korun, tak obě vyměnit a ty kroužky pořádně jemným smirkem vyleštit. Takto opravený alternátor drží zase nejméně 150 tkm.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.